NIET groepje
maandag 25 mei 2009 om 19:46
maandag 25 mei 2009 om 19:49
Yam
Wat goed Boro
Bij de Digros/ Dirk van de Broek hebben ze ook plantbare kruiden, o.a. bieslook
3 uur vergaderen, oef, Age
Hier ook drukke dag, drukke tijd. Kom wel weer eens update doen over alles. Verder wel alles goed, voel me heel fit en jongetje schopt heel veel, nu terwijl ik dit schrijf bijvoorbeeld
Wat goed Boro
Bij de Digros/ Dirk van de Broek hebben ze ook plantbare kruiden, o.a. bieslook
3 uur vergaderen, oef, Age
Hier ook drukke dag, drukke tijd. Kom wel weer eens update doen over alles. Verder wel alles goed, voel me heel fit en jongetje schopt heel veel, nu terwijl ik dit schrijf bijvoorbeeld
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 25 mei 2009 om 20:06
Ik heb altijd kruiden in de vriezer. Maar nu heb ik een vensterbank dus daar horen ook verse kruiden in potjes bij vind ik
Alhoewel... Op die vensterbank staat wel de hele dag de zon.
Kan het ook buiten zetten, maar dat vind ik toch altijd een beetje viezig ofzo. Terwijl je die kruiden toch kunt wassen voordat je ze gebruikt. Zucht!
Hebben jullie al eens van een groentezak gehoord?
Toch eens eentje aanschaffen.
Ben nu trouwens jonge basilicum aan het kweken op m'n kiemschaal
En ja, pfoe! 3 uur vergaderen is niet zo leuk... Dan loop je voor je gevoel meteen achter met je werk. En het jammere was dat ik al uit een andere bespreking kwam die een uur duurde
Maar ik leef nog, en ga nu even heerlijk fijn knutselen aan het tijdschema dat ik vrijdag en gisteren heb gemaakt en waar nu al weer wijzigingen in zijn...
Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap Inad!
Alhoewel... Op die vensterbank staat wel de hele dag de zon.
Kan het ook buiten zetten, maar dat vind ik toch altijd een beetje viezig ofzo. Terwijl je die kruiden toch kunt wassen voordat je ze gebruikt. Zucht!
Hebben jullie al eens van een groentezak gehoord?
Toch eens eentje aanschaffen.
Ben nu trouwens jonge basilicum aan het kweken op m'n kiemschaal
En ja, pfoe! 3 uur vergaderen is niet zo leuk... Dan loop je voor je gevoel meteen achter met je werk. En het jammere was dat ik al uit een andere bespreking kwam die een uur duurde
Maar ik leef nog, en ga nu even heerlijk fijn knutselen aan het tijdschema dat ik vrijdag en gisteren heb gemaakt en waar nu al weer wijzigingen in zijn...
Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap Inad!
maandag 25 mei 2009 om 20:17
maandag 25 mei 2009 om 20:41
Wat leuk dat jullie zo met mijn labiele persoonlijkheid meeleven
De kinderboerderij ging niet door. Terror wilde naar de C1000 ... .. Dus ben ik eerst via mijn achterbuurvrouw - 2 kopjes koffie en 3 peuken - ( ontkluizenaren moet ik ) naar de C1000 gegaan. Eten gekocht, goddelijk eten gegeten
Krieltjes in rode uien en dille uit de oven.
En een salade van :
2 kipfilets ( gekruid, gebakken in kleine stukjes en afgekoeld )
1 zak veldsla, 1 zak rucola sla
1 bakje cherry tomaten ( trostomaten variant, lekker geurig en smakelijk )
1 halve galia meloen
croutons ( van een een of ander merk, appel \ bacon croutons, mjummie )
en dat alles in mosterd\honing-saus.
het was goddelijk , zelfs de pan sla werd helemaal leeggegeten.
Daarna nog leuker nieuws ( alles lijkt mee te zitten .. ) we hadden ivm onzekerheid banengedoe vriend de reservering van "onze" pup afgezegd.
Nou belde de fokster vandaag dat de dekking zoals het nu lijkt geslaagd is, en dat ze ons toch een pup gunt, ze ging een manier bedenken om voor hun uit de kosten te zijn, en wij niet diep in de kosten. Anyway, later belde ze terug, vriend krijgt een verfklus in ruil voor een pup, en het geld dat we aan de pup zouden spenderen kunnen we dan apart zetten voor de pup voor uitgaven ( dieren arts e.d. )
Die vrouw was zo lief. Ze gunde het ons , met ons bijzondere gezin , zo ontzettend.
Ik heb afgesproken met haar dat we het stap voor stap bekijken. Dus niets vast, wij en zij kunnen er nog vanaf zien mochten wij of zij het toch niet zien zitten.
Maar het idee dat (vreemde) mensen zo met ons mee denken zo lief !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 25 mei 2009 om 20:46
Ohhhh wat geweldig Boro. Je wilt al zolang een pup, probeer toch te zorgen dat het doorgaat. Met die pup ben je ook lekker veel buiten, en zoiets vrolijks in huis ga je je toch ook beter voelen.
Klinkt lekker je diner zeg. Je had het wel op je heupen vandaag!!!
Klinkt lekker je diner zeg. Je had het wel op je heupen vandaag!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 25 mei 2009 om 21:22
maandag 25 mei 2009 om 22:11
maandag 25 mei 2009 om 22:51
quote:Marels schreef op 25 mei 2009 @ 21:22:
Oooooooooh, wat ontzettend lief Boro!! Wat LEUK!!! Dat wil zeggen dat jullie van de zomer jullie pup krijgen? Echt gaaf!!!
Enne, tuurlijk leven we met je mee. Hoe meer je doordraait, hoe meer je er bij hoort, toch?
en das de reden dat ik van je hou !
Vanmiddag bij mijn buuf ( en haar zus ) ook zo heerlijk zitten geinen over mijn labieliteiten zij zijn ook zo heerlijk droog. Heerlijk.
( zegt ze al snikkend, tijd voor mijn bedje dus . )
Oooooooooh, wat ontzettend lief Boro!! Wat LEUK!!! Dat wil zeggen dat jullie van de zomer jullie pup krijgen? Echt gaaf!!!
Enne, tuurlijk leven we met je mee. Hoe meer je doordraait, hoe meer je er bij hoort, toch?
en das de reden dat ik van je hou !
Vanmiddag bij mijn buuf ( en haar zus ) ook zo heerlijk zitten geinen over mijn labieliteiten zij zijn ook zo heerlijk droog. Heerlijk.
( zegt ze al snikkend, tijd voor mijn bedje dus . )
maandag 25 mei 2009 om 22:52
quote:mamzelle schreef op 25 mei 2009 @ 22:04:
Ach, Borolief, waarom heb je niet gewoon volmondig jaaah gezegd?
Blijf je nog onzeker over of hondje komt of niet.
Ik ga slapen, truste, tot morgen..
ook al zo'n lieverd .
Ik weet niet waarom ik niet volmondig ja zei. Een beetje onzekerheid denk ik. "Waarom zou ik zo'n geluk hebben" enzo.
Maar zo langzaam aan begin ik toch te geloven dat de hond komt
En Elo !
Fijn om jou ook weer even te zien ! Hoe ist met de gezondheid ?
Ach, Borolief, waarom heb je niet gewoon volmondig jaaah gezegd?
Blijf je nog onzeker over of hondje komt of niet.
Ik ga slapen, truste, tot morgen..
ook al zo'n lieverd .
Ik weet niet waarom ik niet volmondig ja zei. Een beetje onzekerheid denk ik. "Waarom zou ik zo'n geluk hebben" enzo.
Maar zo langzaam aan begin ik toch te geloven dat de hond komt
En Elo !
Fijn om jou ook weer even te zien ! Hoe ist met de gezondheid ?
dinsdag 26 mei 2009 om 06:16