NIET groepje
dinsdag 26 mei 2009 om 07:14
morfine is kut, volgende keer wil ik geen morfine meer
tussen al het spacen door ben ik heel veel van mn bevalling vergeten.
Het geen wat je dan niet vergeet is dat je na de ruggeprik nog je bed door stuitert van de pijn ... dát vergeet je niet.
geen besef van tijd of volgorde en hoe t eerste huiltje klonk dat vergeet je wel.
was ook vergeten dat ik tussen de persweeen de telefoon van yamman heb afgepakt en geheel onverstaanbaar heb gebrabbelt tegen mn vriendin.
ik dacht dat ze jokte ... maar de telefoon geheugen jokt niet en bevestigde ...
tussen al het spacen door ben ik heel veel van mn bevalling vergeten.
Het geen wat je dan niet vergeet is dat je na de ruggeprik nog je bed door stuitert van de pijn ... dát vergeet je niet.
geen besef van tijd of volgorde en hoe t eerste huiltje klonk dat vergeet je wel.
was ook vergeten dat ik tussen de persweeen de telefoon van yamman heb afgepakt en geheel onverstaanbaar heb gebrabbelt tegen mn vriendin.
ik dacht dat ze jokte ... maar de telefoon geheugen jokt niet en bevestigde ...
dinsdag 26 mei 2009 om 07:17
De chaos op de weg heeft mij doen besluiten dat ik thuis blijf tot ik naar de tandarts moet en daarna ga ik naar het werk.
Dus zo maar even een wasje doen en de vaatwasserT aan het werk zetten
Eerst een crackertje met aardbeien (nieuwe voornemens om eerst netjes te ontbijten voor ik weg ga of wat ga doen)
Dus zo maar even een wasje doen en de vaatwasserT aan het werk zetten
Eerst een crackertje met aardbeien (nieuwe voornemens om eerst netjes te ontbijten voor ik weg ga of wat ga doen)
dinsdag 26 mei 2009 om 08:34
Moge ladies,
Sterkte bij de tandarts Ploes, brrrrr ik mag donderdag en vrijdag.
Zo onweer overleefd, het was hier zo erg die windhoos dat mijn gietijzeren stoelen op het terras de lucht in gingen. Was niet fijn hier aan het water.
Sterkte bij de tandarts Ploes, brrrrr ik mag donderdag en vrijdag.
Zo onweer overleefd, het was hier zo erg die windhoos dat mijn gietijzeren stoelen op het terras de lucht in gingen. Was niet fijn hier aan het water.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 26 mei 2009 om 09:08
Ja te trillen als een rietje. Vooral die kleine had het niet meer. Hier bij het water is het een hel van een licht met die lichtflitsen, echt heel eng. Het weerspiegeld ook nog eens op het water. Het leek ook even of het hierboven was. Ik ben ook niet blij met onweer dus ben blij dat het nu over is.
Die van jou ook zo bang Ploes?
Die van jou ook zo bang Ploes?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 26 mei 2009 om 09:16
zo daar was ik weer
wat een noodweer hier gisteren,de grote plantenbakken zijn gewoon over het dakterras gewaaid, je kon niets meer zien toen het eenmaal los barstte
ik ben blij dat ik pas vanmiddag hoef te beginnen, zelfs de weg naar de snelweg staat hier dicht
elo ondertussen al naar huis???
wat een noodweer hier gisteren,de grote plantenbakken zijn gewoon over het dakterras gewaaid, je kon niets meer zien toen het eenmaal los barstte
ik ben blij dat ik pas vanmiddag hoef te beginnen, zelfs de weg naar de snelweg staat hier dicht
elo ondertussen al naar huis???
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 26 mei 2009 om 11:17
goeiemorgen!
succes bij de tandarts, Ploes!
Heb eigenlijk weinig tot niks meegekregen van het noodweer vannacht/vanmorgen. Heb lekker geslapen dus.
Ik lees wel mee, maar schrijf even weinig, omdat ik mij bezig moet houden met een berg nakijkwerk. Heb 53 examens die binnen een week af moeten zijn.
Yam, ik wens jou een betere dag dan gisteren!
Boro, wat ontzettend lief van de hondenfokster!
succes bij de tandarts, Ploes!
Heb eigenlijk weinig tot niks meegekregen van het noodweer vannacht/vanmorgen. Heb lekker geslapen dus.
Ik lees wel mee, maar schrijf even weinig, omdat ik mij bezig moet houden met een berg nakijkwerk. Heb 53 examens die binnen een week af moeten zijn.
Yam, ik wens jou een betere dag dan gisteren!
Boro, wat ontzettend lief van de hondenfokster!
Everytime you make a typo, the errorists win.