Uitgerekend tweede helft december

09-04-2021 12:49 473 berichten
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!

Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.

NaamLeeftijdKind#UDEchoAfsprakenBijzonderheden
Ronja30217-1230 juli termijnechobegin augustus vk :heart: mk okt '20, 3 cp's '21
Wolkje8437220-12?- :heart:
Ivf1.0
Preggie9030216-12/17-1226-05- termijnecho 26-05/15:30 - mk '19
Boterbloem3029131-1222-07 pretecho. 12-08 20 weken echo30-7 hartje luisteren-
Miesje9327125-1202-0724-06mk okt '20
Selin2631#226-1216/06 NIPT en termijnecho- :heart: ronde 4 cryo tp IVF
Burg2334#114-1231-05- :heart: ISCI 2.1 (biochemische jan '21 ICSCI 1.1)
momoff332428-123-06 termijnecho- mk dec '20
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Viviette :rose:
Mevrouw_Pluis :rose:
anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saga, succes en veel plezier morgen! :)

Burgja, dat gaat al steeds beter ;) hier ook zo moe! Veel succes en plezier morgen!
Wat fijn een goede echo preggie

saga en Burg succes morgen bij de echo, ik ga duimen dat de echo's weer goed zijn.

boterbloem wat vervelend die onzekerheid, hopelijk is het snel donderdag en blijkt alles gewoon goed te zijn.
We hebben een bewegende baby gezien! Exact dezelfde termijn gemeten als de vorige keer. Hartslag was al 170. Man wat spannend, ik keek niet naar het scherm, maar het was eigenlijk heel snel duidelijk. Wat een verschil met de keer dat het een missed abortion bleek te zijn. Dit was een tussentijdse echo, heb de officiële termijn over twee weken gepland.
Thnx dames!

Saga Ik was al aan het refreshen voor jouw post. Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws :flirting:
Wat fijn Saga! :heart:
@Sága wat heerlijk! Lekker genieten!
Ohhh wij hebben ook een perfect dansende baby gezien :love: Eerst sliep hij/zij met beentjes gekruist en handen voor het gezicht (zo schattig), maar toen werd hij/zij wakker en spartelde in de rondte. Zo bijzonderrr :gift:

Volgende echo op 31 mei is nog in het zkh (11w6d). NIPT gesprek loopt ook nog via zkh, moet 45 min telefonisch consult aan vooraf gaan - dat zal 3 juni plaats vinden. As donderdag bloed prikken en volgende week vrijdag afspraak met de internist. Ze verwachten eigenlijk dat m'n schildklier dan helemaal goed is, dus dan mag ik alsnog naar de vk. Het maakt mij verder niet uit :)

Nu eerst lekker nagenieten :flirting:
Ah wat mooi zeg!! Heel fijn die goede echo's , geeft toch weer een beetje rust denk ik :heart:

Geniet ervan!
@Burg23 wat fantastisch! Lekker van genieten!

Nu is het wachten voor Miesje en mij tot 20-05!
Fijn Burg!!!
Jeej, wat fijn burg :heart:
Bedankt lieve meiden! Ik duim alvast verder voor de volgende mooie echo’s!
Ooo burg en saga, wat een super fijn nieuws! Ik kan me voorstellen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad! 🧡
Ow wat fijn van de goede echo's zeg! Yeahhh
Heerlijk nagenieten voor jullie!

(Hoe kom ik in de tabel erbij?!) Mss een domme vraag hoor hahaa.

Ik ben sinds 2dagen nog misselijker maar braken lukt dan gewoonweg niet... blegh
Verder heel moe en ja met kleintjes in huis kan je iets minder snel slapen tussendoor...
Oh heb je het wachtwoord niet? Ik stuur je een bericht, je kunt dan zelf bijwerken
Wat fijn weer die goede echo's!
Ik voel me met de dag misselijker. Heb gisterennamiddag niet kunnen werken en ook vandaag me ziek gemeld. Rare is dat ik niet moet overgeven maar zo beroerd, slap en moe ben. Nog steeds die vieze smaak in mijn mond ook 😢
Nog meer dames die zich zo voelen?
Ja, heel herkenbaar Selin! Ik ben vandaag ook weer enorm misselijk. Ik hoef ook niet over te geven, maar ik heb vandaag letterlijk al 20 keer gekokhalsd denk ik.. Slap en moe ben ik ook. Heb nergens kracht voor. Mijn man kookt sinds 2 weken elke avond, want alleen bij de gedachte ga ik al bijna over mijn nek. Ik hoop in elk geval dat al deze kwaaltjes een goed teken zijn.
Wat rot dat jullie zo misselijk zijn! Ik mag daarover niet klagen. Bij mij komt het af en toe met vlagen. Ik heb van die 'sea bands' bij de apotheek gehaald (kun je gebruiken bij reisziekte, chemokuur & zwangerschap) en zodra ik die om doe als ik misselijk ben, wordt het minder. Maar ik vraag me af of het zou helpen als je zo misselijk bent als jullie :rrr:
Verder probeer ik verdeeld over de dag kleinere porties te eten (droge toastjes, bakje yoghurt, kommetje soep) en zuig ik regelmatig op een pepermuntje. Ik heb het gevoel dat ik misselijk word als mijn maag leeg is. Ik hoop dat het snel minder wordt bij jullie! :fortune:
Ik herken het ook heel erg hoor dat misselijk zijn... steeds bijna braken maar echt lukt het niet.
En zo moe... en dan heb k hier nog een nachtbraker ook sinds paar weken... echt top... hahhaa

Ik probeer ook steeds kleine beetjes te eten, maar niks lijkt echt te werken.
saga ow dat zou top zijn! Dankje
Als het goed is heb je het hoor! Momof3.

Continu misselijk maar niet overgeven herken ik, ik heb dit sinds week 5 en het is iets beter na week 9, maar ik moet na eten wel of rustig aan of echt liggen om te voorkomen dat ik heel erg misselijk word. Ook erg moe en tegelijkertijd met hele leuke projecten bezig, dus het wisselt per dag hoe productief.
Okee klinkt wel herkenbaar ja.
Ja wij zitten middenin een flinke verbouwing dus dat is al pittig. Men partner is werken en erna in het nieuwe huis bezig. (Nu al 2m en nog 2m te gaan haha) Dus k ben eigenlijk elke dag alleen met men 3draakjes. En de jongste is een drama opt moment qua slapen dus ik ben echt gesloopt.
Ik wil zoveel maar k kom gewoon letterlijk niet vooruit.
Morgen weer een ochtendje werken.
We gaan het weer meemaken haha.

miesje veel succes morgen! Hoelaat mag je?
Bedankt ik mag gelukkig al om 9:00 en vanmiddag telefonische intake.

Wat vervelend van de misselijkheid bij een aantal van jullie. Ik heb daar gelukkig geen last van, alleen als ik 's morgens te lang wacht met ontbijten en af en toe 's avonds na het eten.
Vermoeidheid ken ik wel en dat verschilt van dag tot dag. Vooral op dagen dat ik heb gewerkt (zwaar fysiek werk) ben ik bij thuiskomst niks meer waard.
Wij hebben een mooie echo gehad, ze ging het uitwendig proberen en zag meteen dat het hartje klopte. Voor nu 2 dagen vooruit gezet, over 2 weken de termijnecho.
Wat fijn Miesje!! Geniet ervan!

Ik mag over een uurtje. Ben echt heel erg zenuwachtig. Hoop maar dat alles goed is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven