Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 25 mei 2009 om 12:15
Goedemorgen/middag!
Zooo.. ik heb lang geslapen!
Straks maar weer het zonnetje opzoeken, dat is fijn. Morgen gaan we op schoolreis, hopelijk is het dan net zulk lekker weer!
MP, ik heb sinds kort ook een computer op mn bureau, af en toe spiek ik ook wel eens op mn email, maar eigenlijk heb ik daar weinig tijd voor.
Er hier nog geen smsje. Moet maar besluiten me er niet al te druk om te maken.
Fijne dag allemaal!
Zooo.. ik heb lang geslapen!
Straks maar weer het zonnetje opzoeken, dat is fijn. Morgen gaan we op schoolreis, hopelijk is het dan net zulk lekker weer!
MP, ik heb sinds kort ook een computer op mn bureau, af en toe spiek ik ook wel eens op mn email, maar eigenlijk heb ik daar weinig tijd voor.
Er hier nog geen smsje. Moet maar besluiten me er niet al te druk om te maken.
Fijne dag allemaal!
maandag 25 mei 2009 om 12:23
Xen, ik heb het gelezen op oude topic. Moet eerlijk zeggen dat ik daar nu veel minder mee bezig ben, nieuwe vrienden zoeken. Ben blij met de 2 vriendinnen die ik heb, dus heb het geaccepteerd, kost toch ook weer nieuwe energie enzo. Ben gewoon blij met kleine vriendengroepje wat ik nu heb. Heb het eigenlijk wel leren waarderen, deze vriendschappen zijn intens en waardevol. Bij nieuwe vrienden moet je dat nog maar afwachten...
Nieuwe hobby's heb ik ook nog niet, neem aan dat terrassen, wandelen en fietsen niet echt hobby's zijn.
Is sex een hobby? Anders heb ik er wél een nieuwe hobby bij..
Hoop dat je spoedig herstelt, en je niet schuldig voelen dat je een dagje thuis bent gebleven hoor, de boog kan niet altijd gespannen zijn....Take care!!...
Nieuwe hobby's heb ik ook nog niet, neem aan dat terrassen, wandelen en fietsen niet echt hobby's zijn.
Is sex een hobby? Anders heb ik er wél een nieuwe hobby bij..

Hoop dat je spoedig herstelt, en je niet schuldig voelen dat je een dagje thuis bent gebleven hoor, de boog kan niet altijd gespannen zijn....Take care!!...

maandag 25 mei 2009 om 12:31
Verschil met jouw klas Poppie is dat ik 3VMBO-ers heb die ik na instructie aan het werk zet... ze zijn goed gedrild en ik kan vaak een half uur of langer aan mijn andere werkzaamheden wijden. Lekker hoor.
TP ik heb ook niet zoveel vriendjes en vriendinnetjes hoor. Soms vind ik dat jammer, soms ook wel handig, kan je ze ook niet verwaarlozen .
TP ik heb ook niet zoveel vriendjes en vriendinnetjes hoor. Soms vind ik dat jammer, soms ook wel handig, kan je ze ook niet verwaarlozen .
maandag 25 mei 2009 om 12:33
Zo, geinstalleerd in de tuin na het douchen en maar proberfen te genieten.
TP: ik kaartte het aan omdat het voor je relatie een issue voor je was en het nu voor mij lijkt of bij jou het hebben van een relatie dat allemaal oplost, wat natururlijk niet zo is (maar ja, dat is mijn mening) Tuurlijk zijn terrassen, wandelen en fietsen (en sex) ook hobbies, maar het ging bij jou toen meer om combi van nieuwe hobbies-nieuwe vrienden/kennissen.
Anyway, ik gun je alle geluk en wat me dwarszit heb ik al gezegd.
Pop: oei, niet leuk he dat wachten op een smsje, had noo maar naar ons geluisterd
TP: ik kaartte het aan omdat het voor je relatie een issue voor je was en het nu voor mij lijkt of bij jou het hebben van een relatie dat allemaal oplost, wat natururlijk niet zo is (maar ja, dat is mijn mening) Tuurlijk zijn terrassen, wandelen en fietsen (en sex) ook hobbies, maar het ging bij jou toen meer om combi van nieuwe hobbies-nieuwe vrienden/kennissen.
Anyway, ik gun je alle geluk en wat me dwarszit heb ik al gezegd.
Pop: oei, niet leuk he dat wachten op een smsje, had noo maar naar ons geluisterd
maandag 25 mei 2009 om 12:39
Ik heb ook geen volksstam vrienden hoor, en ook wel een tijdje met veel minder vriendschappen moeten doen. Is ook helemaal niet erg. vind sowieso het goed onderhouden van vriendschappen best wel lastig. Sommige mensen zijn daar zo goed in, maar ik ben niet iemand die iedere avond uren aan de foon hangt of zo.
maandag 25 mei 2009 om 12:42
Ja, MP, ik heb 30 6 a 7 jarigen, die nu bijna 10 minuten stil kunnen werken (wat ik al heel knap vind), maar in die tijd moet ik de uitvallers helpen. Wij hebben op school een aantal 'regels' omtrent de extra hulp, en daardoor staat mijn dag zo ongeveer van minuut tot minuut gepland.
Een veel gehoorde klacht is dat op het moment dat er 1 zijn tand er uit heeft (wat veel voorkomt), dat je hele schema door de war is en dat die kinderen niet mogen bloeden, kotsen, in een plas vallen, in hun broek piesen, en tanden eruit mogen halen, omdat je daardoor de extra hulp niet meer kan geven.
Ben ondertussen op huurwoningen aan het reageren. Aanbod is best leuk! Maar voor de sluitingsdatum (as maandag) ga ik nog een keer kijken en dan mijn reacties eventueel aanpassen op de hoeveelheid reacties die er op een woning gekomen zijn. Anders maak ik nooit een kans!
Xen, het weer is lekker, je moet je niet schuldig voelen! Hopelijk kan de tandarts je gebit goed reparen en dan het liefst voor weinig geld!
Een veel gehoorde klacht is dat op het moment dat er 1 zijn tand er uit heeft (wat veel voorkomt), dat je hele schema door de war is en dat die kinderen niet mogen bloeden, kotsen, in een plas vallen, in hun broek piesen, en tanden eruit mogen halen, omdat je daardoor de extra hulp niet meer kan geven.
Ben ondertussen op huurwoningen aan het reageren. Aanbod is best leuk! Maar voor de sluitingsdatum (as maandag) ga ik nog een keer kijken en dan mijn reacties eventueel aanpassen op de hoeveelheid reacties die er op een woning gekomen zijn. Anders maak ik nooit een kans!
Xen, het weer is lekker, je moet je niet schuldig voelen! Hopelijk kan de tandarts je gebit goed reparen en dan het liefst voor weinig geld!

maandag 25 mei 2009 om 14:09
Ik heb nu 3 jaar punten gespaard, en heb nu dus 36 punten. Ik ben al een paar keer 7e of 8e geweest. De mensen met urgentie krijgen voorrang, en verder hangt het af van je puntenaantal. Als ik dus reageer op een huis, dan hangt het er vanaf wie er nog meer reageert en hoeveel punten diegene heeft. Dus echt wachttijd.. tja, geen idee eigenlijk. Er is wel een huis waar ik een aantal weken terug op heb gereageerd, daar was ik 15e, en inmiddels al 6e. Dus dat huis is door veel mensen al afgewezen. Ben benieuwd nara de redenen van afwijzing. Denk dat het een uitgeleefd hol is.
maandag 25 mei 2009 om 14:42

maandag 25 mei 2009 om 17:53
Halloooooooo...
Deze juf is ook weer thuis..was een drukke dag!
@MP: Forummen onder werktijd lukt mij helaas ook niet..zit in hetzelfde schuitje als Pop (alleen dan maar 22 kids)
@Xen: Balen dat je zo lang moet wachten voor de tandarts...Lekker dagje gehad verder??
@Pop: Nog geen sms..jammer! Misschien vanavond
@Vleer: Weer lekker in de hangmat gelegen? Heerlijk hoor!
Hier is het echt heel plakkerig..blegh! Wel een hele smak geld binnen gekregen! Gelijk maar geld op mijn spaarrekening gezet en de vakantie betaald..en nog een boel centjes over..lekker om eens rijk te zijn!
Deze juf is ook weer thuis..was een drukke dag!
@MP: Forummen onder werktijd lukt mij helaas ook niet..zit in hetzelfde schuitje als Pop (alleen dan maar 22 kids)
@Xen: Balen dat je zo lang moet wachten voor de tandarts...Lekker dagje gehad verder??
@Pop: Nog geen sms..jammer! Misschien vanavond
@Vleer: Weer lekker in de hangmat gelegen? Heerlijk hoor!
Hier is het echt heel plakkerig..blegh! Wel een hele smak geld binnen gekregen! Gelijk maar geld op mijn spaarrekening gezet en de vakantie betaald..en nog een boel centjes over..lekker om eens rijk te zijn!
maandag 25 mei 2009 om 17:58
maandag 25 mei 2009 om 18:02
Oh ja!! De maand van het vakantiegeld! Jeetje, ik heb echt veel gekregen! Daarbij opgeteld de uitkering van de verzekering van degene die mijn auto een deuk heeft bezorgd en ik heb nog nooit zoveel geld op mn rekening gezien!! JOEHOE!!!
Bij mij word elke maand alles boven een bepaald bedrag op de 3e van de maand overgeschreven naar mijn spaarrekening. Ik spaar dus onbewust wel wat, en deze keer komt er dus een hoop bij op mn spaarrekening!
Dan ga ik toch misschien wel een abonnement op het zwembad nemen.
12-baden-kaart is 50 euro, abonnement (onbeperkt zwemmen) is 67 euro.
Bij mij word elke maand alles boven een bepaald bedrag op de 3e van de maand overgeschreven naar mijn spaarrekening. Ik spaar dus onbewust wel wat, en deze keer komt er dus een hoop bij op mn spaarrekening!
Dan ga ik toch misschien wel een abonnement op het zwembad nemen.
12-baden-kaart is 50 euro, abonnement (onbeperkt zwemmen) is 67 euro.
maandag 25 mei 2009 om 18:13
Welkom thuis Indi!
Ik moet nog maandje wachten voor mn vakantiegeld
Had zon trek, dus heb bij justeat.nl een pasta met zalm en garnalen besteld. Is via een nieuwe maaltijdenwinkel hier, dus ben heel benieuwd! Wat een uitvrinding die site!
Ga morgen weer werken, worrd echt gek van het thuiszitten. Baas belde mij nog en hij mist mij nu al. Ik ga niet mee naar de klus in Rotterdam dan, is veel te veel lopen en staan. Morgen haalt collega mij op en dan ga ik met fiets weer naar huis. Weer goed geregeld dus.
Ik blijf duimen voor je Pop!
Ik moet nog maandje wachten voor mn vakantiegeld
Had zon trek, dus heb bij justeat.nl een pasta met zalm en garnalen besteld. Is via een nieuwe maaltijdenwinkel hier, dus ben heel benieuwd! Wat een uitvrinding die site!
Ga morgen weer werken, worrd echt gek van het thuiszitten. Baas belde mij nog en hij mist mij nu al. Ik ga niet mee naar de klus in Rotterdam dan, is veel te veel lopen en staan. Morgen haalt collega mij op en dan ga ik met fiets weer naar huis. Weer goed geregeld dus.
Ik blijf duimen voor je Pop!
maandag 25 mei 2009 om 18:18
maandag 25 mei 2009 om 18:30
Ik krijg nooit vakantiegeld
Heb je als freelancer he... misschien moet ik maar een symbolisch vakantie-bedrag overmaken naar mijn privé rekening... mag ik nog zelf kiezen hoeveel ook! Haha!
Wat een gezweet zeg, buiten.
Heb opa & oma naar feestelijke middag in het stadhuis gebracht en gehaald (allemaal zoveel jaar getrouwde oudjes, burgemeester erbij, taart, muziek etc). Wel even zweten, oma al die bruggetjes over duwen in de rolstoel... op terugweg maar meteen boodschappen gedaan... dus ik ga heel gezond zelluf koken! (maar ga binnenkort justeat.nl ook maar eens uitproberen )

Wat een gezweet zeg, buiten.
Heb opa & oma naar feestelijke middag in het stadhuis gebracht en gehaald (allemaal zoveel jaar getrouwde oudjes, burgemeester erbij, taart, muziek etc). Wel even zweten, oma al die bruggetjes over duwen in de rolstoel... op terugweg maar meteen boodschappen gedaan... dus ik ga heel gezond zelluf koken! (maar ga binnenkort justeat.nl ook maar eens uitproberen )
maandag 25 mei 2009 om 18:48