Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
donderdag 20 mei 2021 om 23:27

vrijdag 21 mei 2021 om 04:09
Haha ik heb het gelijk de eerste dag weer verwijderd.. Ik dacht ik ga niet zitten wachten op bagger berichten..
Zo is het lekker rustig de zomer door..
vrijdag 21 mei 2021 om 04:10
Weet jij dit ook niet Julus?Mimali schreef: ↑20-05-2021 21:00Ik heb weer een match en een berichtje op Tinder.. Maar het valt me op dat er op elke foto 3 witte puntjes naast elkaar staan in de linkerbovenhoek..
Wat is dat ook alweer? Ik dacht dat dan de foto's ergens vanaf gehaald zijn, dus fake account?
Staat mij iets van bij maar weet het niet meer zo goed..
vrijdag 21 mei 2021 om 08:44
Jeetje wat was ik zenuwachtig gisteren
Maar de date was zó fijn
Vind hem irl nóg leuker dan wat ik op foto's had gezien. Charmant ook en hebben goed kunnen kletsen en gelachen. Ben pas om half 10 gisteravond naar huis gegaan. Bij afscheid 3 zoenen en toen kuste hij me op m'n mond. Blij dat hij het initiatief nam, want zelf durf ik dat niet zo goed. Hij vroeg me of ik hem wilde appen zodra ik thuis was. Maar hij had me onderweg al geappt hoe leuk hij me vind en dat hij een hele leuke avond heeft gehad. Ook gesproken over een tweede date, alleen nog even kijken wanneer.
Voel me net een verliefde puber

Maar de date was zó fijn

Voel me net een verliefde puber

vrijdag 21 mei 2021 om 12:53
Wat leuk, ook een keer een positief geluid! Geniet ervan!Lovelylady89 schreef: ↑21-05-2021 08:44Jeetje wat was ik zenuwachtig gisteren![]()
Maar de date was zó fijnVind hem irl nóg leuker dan wat ik op foto's had gezien. Charmant ook en hebben goed kunnen kletsen en gelachen. Ben pas om half 10 gisteravond naar huis gegaan. Bij afscheid 3 zoenen en toen kuste hij me op m'n mond. Blij dat hij het initiatief nam, want zelf durf ik dat niet zo goed. Hij vroeg me of ik hem wilde appen zodra ik thuis was. Maar hij had me onderweg al geappt hoe leuk hij me vind en dat hij een hele leuke avond heeft gehad. Ook gesproken over een tweede date, alleen nog even kijken wanneer.
Voel me net een verliefde puber![]()

vrijdag 21 mei 2021 om 16:34
Lovely klinkt heerlijk! Zo'n date wil ik ook! Zien jullie elkaar dit weekend weer?
Aurelius mooi vooruitzicht!
Ik ga binnenkort enkele dagen naar het zuiden, ben binnen een paar dagen helemaal gevaccineerd, mag het mezelf gunnen vind ik.
Hier zowaar 2 matchen waar ik enthousiast over ben, de ene een NL in Vlaanderen maar heeft tot nu toe niet op mijn opener gereageerd, ik matchte deze ochtend met hem en meteen een berichtje gestuurd.
De andere woont een half uurtje van hier, matchten al dagen geleden maar ik had geen zin om een gesprek te starten, heeft hij zopas gedaan...
Aurelius mooi vooruitzicht!
Ik ga binnenkort enkele dagen naar het zuiden, ben binnen een paar dagen helemaal gevaccineerd, mag het mezelf gunnen vind ik.
Hier zowaar 2 matchen waar ik enthousiast over ben, de ene een NL in Vlaanderen maar heeft tot nu toe niet op mijn opener gereageerd, ik matchte deze ochtend met hem en meteen een berichtje gestuurd.
De andere woont een half uurtje van hier, matchten al dagen geleden maar ik had geen zin om een gesprek te starten, heeft hij zopas gedaan...
vrijdag 21 mei 2021 om 18:04
Niet verkeerd. Nog wel wat gladjes
vrijdag 21 mei 2021 om 18:15
Hahahaha ik heb nu 2 IKEA Sonos boxen gekoppeld aan mijn Google hub.
Luisteren gaat redelijk...soms begrijpt hij mij niet ...blijft man/vrouw ding. (Google heeft mannenstem bij mij)
Die Beam heb ik ook wel eens naar zitten kijken. Zou graag willen weten of hij te koppelen is met de IKEA Sonos.
Bij rentepunten van de ING kan je 15% korting krijgen. Mail me maar als je dat wil.
Weet niet hoe groot jouw kamer is. Ze hebben ook de arc. Wel 2 keer zo duur
vrijdag 21 mei 2021 om 18:17
Lovelylady89 schreef: ↑21-05-2021 08:44Jeetje wat was ik zenuwachtig gisteren![]()
Maar de date was zó fijnVind hem irl nóg leuker dan wat ik op foto's had gezien. Charmant ook en hebben goed kunnen kletsen en gelachen. Ben pas om half 10 gisteravond naar huis gegaan. Bij afscheid 3 zoenen en toen kuste hij me op m'n mond. Blij dat hij het initiatief nam, want zelf durf ik dat niet zo goed. Hij vroeg me of ik hem wilde appen zodra ik thuis was. Maar hij had me onderweg al geappt hoe leuk hij me vind en dat hij een hele leuke avond heeft gehad. Ook gesproken over een tweede date, alleen nog even kijken wanneer.
Voel me net een verliefde puber![]()
Klinkt goedddd