Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Zo waar Limo. Ik heb in mijn hoofd ook een totaal ander beeld van mijzelf. Tot ik mezelf in de spiegel zie haha.

Ik ben heel tevreden met mijzelf maar er moeten gewoon wat kilo's af.

Ik ben onwijs blij met mijzelf daarom is lief ook op mij gevallen en ook op mijn billen.

Ik heb ook dik en lang haar met krul en ik hoef mij bijna nooit te scheren dus ach wat klaag ik nou.

Ik zit Dansend brein te kijken van Erik. Zo gaaf programma.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een nieuw topic openen....

3000...
Wat een heftige dingen lees ik vandaag allemaal. Dikke (leuk) knuffel voor jullie.
Ik ben zelf heel erg blij met mezelf. Ondanks mijn kilootjes teveel mijn enorme eczeem over mijn hele lichaam, mijn jeuk die ik 24 uur per dag heb. Ik voel me mooi en lekker en top. Jeetje wat klinkt dat rot, maar zo bedoel ik het niet. Ik hou gewoon van mijn lijf.

Hagelslagjes wat enorm heftig zeg!
Limo76 schreef:
31-05-2021 21:52
Ik ben afgelopen jaar ook 9 kg aangekomen en daar zijn er nu 3 vanaf. Nog 6 te gaan en dan zit ik weer op maat 40 a 42, niet superslank, maar dat past ook gewoon niet bij mij. Ik houd zelf ook wel van een beetje vulling.

Ik denk toch dat het belangrijkste is dat je tevreden bent met jezelf, die paar kg meer of minder maakt echt niets uit. Als je een uitstraling hebt waarbij je zelfvertrouwen hebt en er gelukkig uit ziet, maakt je dat veel mooier dan een paar kg meer of minder. En blij zijn met jezelf zit ook niet in die kg's.
Eens!
Antoon69 schreef:
31-05-2021 18:54
Je bedoelt zeker Mats..?
Zou zo maar kunnen. En ik heb nog wel zo mijn best gedaan. ;-)
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
31-05-2021 18:59
Nou, ik ben ook weer op vrije voeten. Kreeg per ongeluk een permaban in plaats van een 48-uurs...

Knuffel aan iedereen die het nodig heeft in ieder geval. :hug:
Dido, hoe gaat het nu met je?
Lief !
Ff wat minder hier.
Date had gezegd: we gaan een hele leuke zomer hebben. Niet dus.
Toch weer de teleurstelling en het malen waar het fout is gegaan. Zo snel weer de handdoek in de ring als het maar enigszins niet werkt.
Ik wil niet teveel details delen dat weten jullie, maar ik ​had gehoopt dat er eens een dekseltje op mijn potje zou passen.
Ik herken het gevoel van: wie zit er op mij te wachten. Zit beetje in een dip.

​Wel weer een erg leuk weekend gehad met nmlk activiteiten.
Ik ben al een aantal weken met mijn gewicht bezig, ik zit altijd vrij stabiel altijd net even boven wat ik qua BMI zou moeten wegen..maar toen ik stopte met roken 5 kilo erbij, op mijn 45e weer 5 kilo erbij en nu met de lockdown ging ik weer richting de nog 5 kilo erbij.. Nu wel al weer zo'n 4 a 5 kilo eraf.

Ik las dat je het beste 1 keer per week op de weegschaal kan gaan staan en dan is een donderdag het gunstigste. In het weekend gaan er bij de meesten wat meer koolhydraten in en dat blijkt korte termijn zomaar 2 a 3 kilo erop te gooien wat er dan gedurende de week weer afgaat. Voor mij gaat dat zeker op, in het weekend pizza, chinees, biertje, wijntje, stokbroodje, kaasjes en zo maar 2 tot 3 kilo zwaarder op zondag dan ik op vrijdag was. Nou ja om binnen BMI norm te komen moet er nog een kilo of 10 af op donderdag, kilo of 13 op zondag dus :mrgreen:
Zou ik mijn mid-life crisis al gehad hebben? Dat is meer een psychologisch dan een homronaal ding toch bij mannen?

Best zin in een jonge vriendin en een sportwagen :mrgreen:
Inmiddels is er weer van alles gebeurd in Deel 9!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven