met rokje op de fiets???

25-05-2009 20:18 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben gewoon benieuwd of iemand van jullie de gouden tip heeft...

ik ga graag met mijn fiets naar mijn werk en draag graag rokjes of jurkjes. Die combi werkt niet zo. Of je moet het prettig vinden om bij wind compleet in je ondergoed rond te fietsen. En met alle macht alles naar beneden houden fietst ook zo rot ;)

Hoe doen jullie dat? Gewoon geen rokjes aan op de fiets? Andere kleding voor op je werk meenemen? Of heeft iemand DE tip waar ik gewoon niet aan denk?

(tja, waar een mens zich al niet druk om maakt, ik weet het..)
Gewoon, met rokje op de fiets. Dan zien ze een keer een onderbroek, wat dan nog? Op het strand zien ze wel meer.
Dubbelzijdig plakband
Haha, herkenbaar. Nu rijd ik op een ligfiets en dat is al helemaal niet charmant met een rokje aan. Ik ga soms met broek aan op de fiets en trek dan mijn rok aan in de fietsenstalling.

Zeker met dit warme weer!
Gewoon doen! En dan het risico fietsen dat een jonge knul van 14 op z´n brommertje naast je komt brommen en gluiperig achterom kijkt en zegt: "Ik kan je slipje zien"...
Ik draag alleen maar rokken & rij altijd op de fiets... mijn tip: draag een legging onder je rok!!!! Dat doe ik altijd. Bij echt warm weer draag ik van die strakke boxershorts met wat langere pijpjes... korte legging kan natuurlijk ook....

Mocht je de legging niet zo mooi vinden staan, dan kun je die natuurlijk altijd op je werk nog uittrekken.

Ik hoop dat je iets aan mijn tip hebt
Das een goeie van die legging. Zelf nog niet aan gedacht. Die kun je best makkelijk even uittrekken en in je tas proppenop je werk. Ik zit zelf ook niet graag in mijn ondergoed op de fiets maar draag wel graag rokjes...en heb leggings genoeg.
Vroeger had je rokzadels, zijn die er niet meer?

.
.
.
Een legging, ja, dat kan natuurlijk ook. Had ik nog niet bedacht.

Natuurlijk is het niet het eind van de wereld als iemand een slip ziet, maar helemaal prettig vind ik het gewoon ook weer niet. Bovendien fietst het zo moeilijk met een rok voor je gezicht wapperend, haha
En een dameszadel? Tja, die had mijn moeder vroeger, maar dat zit niet lekker.... (vind ik)
Ik weet niet, dit getut doet me denken aan toen ik nog op hockey zat: toen deden ze allemaal een boxershort onder hun rokje, als de dood dat iemand hun onderbroek zou zien.
nouuuuuuuu poeeeeeeeee je onderbroek...

oeehhhhh stel je veur zeg!!!!

Heb je dan ook zo'n mooie witte met pijpjes en kanten randjes en pofpijpjes???

Dan lig je zeker ook niet in je bikini op het strand.

Meid, laat lekker waaien die boel.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Of het type rokje erop uitzoeken... Ik heb bijvoorbeeld een spijkerrokje die niet opwaait, of een wat korter strakker rokje die ook niet opwaait. Andere wijdere rokjes waaien wel op bij harde wind, dus die trek ik op zulke dagen niet aan.
zo 1 bedoel ik...
Rokzadel is leuk om een 'punt' in je rok aan de achterkant te voorkomen, maar mijn rok/jurkje waait nog steeds op. Een broekje met korte pijpjes vind ik voor de fiets een oplossing (gewone ondergoed eronder) en eenmal ter plaatse uittrekken op het toilet.
ik doe ook een boxershort of legging er onder.

kan iedereen wel leuk roepen 'nou nou zien ze je onderbroek! boehoee!' ten eerste draag ik nooit onderbroeken maar strings. Wil niet met mn blote naad op de fiets. En zit je dan ook in je bikini op de fiets? op je bikini op je werk? nou nou, op het strand draag je dat toch ook, sjees zeg.

IK vind het wel vervelend ja als ik op de fiets zit en anderen zien mn ondergoed. Dat een ander dat niks uit maakt moet ie zelf weten.
Heyjij:

njaaaaaauwwwwwwwwwwwwww... zowhee.
Als je op je rok zit, kom je toch nooit in je blote naad te zitten?

Verder knietjes bij elkaar houden tijdens het fietsen. Dan zien ze hooguit een stukje stof. Boeie.
Oh, en je kan ook even met een wasknijper eea om je heen vast zetten. Zeker bij een wikkelrok handig.
Helegaar geen rokje zou ik niet doen, dan zien ze gegarandeerd je string.
als je bang bent voor een omhoogwaaiende rok.... gewoon zonder rok op de fiets en je rok pas op je werk aan... in je ondergoed fietsen is uber hip tegenwoordig hoor.... helemaal de trend van 2009...
quote:qwertu schreef op 25 mei 2009 @ 20:29:

Ha, Marianne, ook boven de dertig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven