Zwanger worden vanaf juli 2020
zaterdag 11 juli 2020 om 09:15
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn 
| Naam | Leeftijd | Kindje nr. | NOD | UD |
|---|---|---|---|---|
| Nanku(runaisa) | 30/34 | 1 | | 28-1 |
| Viviette | 27/35 | 1 | | - |
| Followthesun | 28/ | 1 | | Meisje geboren |
| HoneyB1991 | 29/28 | 1 | | 23-01 |
| Curlynan | 29/34 | 1 | | Jongetje geboren |
| Marhoo | 25/31 | 4 | Jongetje geboren | |
| Onzekermeisje25 | 34/33 | 1 | Meisje geboren | |
| Lizzie89 | 31/36 | 2 | Meisje geboren |
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
maandag 17 mei 2021 om 22:22
woensdag 19 mei 2021 om 20:19
@follow: ik hoop dat je een goede echo hebt gehad!
@Nanku: spannend zeg! Waarom twijfel je om te testen? Ben je bang teleurgesteld te worden of juist bang dat je opgelucht bent en dat het dan mis gaat? Ik duim voor je!
Ik heb ondertussen een overduidelijke streep. Ik voel me bijna schuldig dat het zo snel raak was, juist omdat ik weet dat zwanger worden (en blijven!) Niet vanzelfsprekend is. Van de andere kant ben ik ook blij dat het even mee lijkt te zitten
. Ik zit nu op 4 weken en 3 dagen. Heb nog geen pijnlijke borsten. Wel al dagen enorme honger
. Durf nog steeds niet goed blij te zijn omdat ik bang ben dat het weer misgaat.
@Nanku: spannend zeg! Waarom twijfel je om te testen? Ben je bang teleurgesteld te worden of juist bang dat je opgelucht bent en dat het dan mis gaat? Ik duim voor je!
Ik heb ondertussen een overduidelijke streep. Ik voel me bijna schuldig dat het zo snel raak was, juist omdat ik weet dat zwanger worden (en blijven!) Niet vanzelfsprekend is. Van de andere kant ben ik ook blij dat het even mee lijkt te zitten
woensdag 19 mei 2021 om 21:30
Follow, ik ben erg benieuwd hoe de echo was.
Nanku, spannend.
Hoop het zo voor je.
Honey, ik snap dat je nog niet goed blij durft te zijn.
Die eerste tijd is zo onzeker en helemaal als je al hebt meegemaakt dat het mis ging is het moeilijk.
Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed en fijn dat je zo snel weer zwanger bent.
Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
Voel je je anders dan de vorige keer?
En je schuldig voelen is natuurlijk helemaal niet nodig.
Curly, hou je het nog vol zo die laatste weken?
Viviette, hoe gaat het met jou?
Lizzie en Marhoo, hoe is het met jullie en de baby’s?
Nanku, spannend.
Hoop het zo voor je.
Honey, ik snap dat je nog niet goed blij durft te zijn.
Die eerste tijd is zo onzeker en helemaal als je al hebt meegemaakt dat het mis ging is het moeilijk.
Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed en fijn dat je zo snel weer zwanger bent.
Heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
Voel je je anders dan de vorige keer?
En je schuldig voelen is natuurlijk helemaal niet nodig.
Curly, hou je het nog vol zo die laatste weken?
Viviette, hoe gaat het met jou?
Lizzie en Marhoo, hoe is het met jullie en de baby’s?
vrijdag 21 mei 2021 om 09:17
Honey, wat fijn dat je nu een overduidelijke streep hebt! Begrijpelijk dat je nog niet echt blij durft te zijn, hopelijk gaat het deze keer allemaal goed
Onzekermeisje, ja hoor. Ik vind het lichamelijk best pittig en hij mag van mij komen haha. Maar ik ben morgen 39 weken en kan dus ook nog wel even duren. Ik ben in ieder geval blij dat mijn bloeddruk netjes blijft en met de baby gaat het helemaal goed. Hij beweegt nog steeds alsof hij ruimte zat heeft haha (of nou ja, dat probeert hij). Ik ben zo benieuwd naar hem!
Hoe gaat het met jou en de kleine meid?
Follow, wat fijn zeg!
Onzekermeisje, ja hoor. Ik vind het lichamelijk best pittig en hij mag van mij komen haha. Maar ik ben morgen 39 weken en kan dus ook nog wel even duren. Ik ben in ieder geval blij dat mijn bloeddruk netjes blijft en met de baby gaat het helemaal goed. Hij beweegt nog steeds alsof hij ruimte zat heeft haha (of nou ja, dat probeert hij). Ik ben zo benieuwd naar hem!
Hoe gaat het met jou en de kleine meid?
Follow, wat fijn zeg!
vrijdag 21 mei 2021 om 19:14
Hi dames.
Follow superfijn dat alles goed was !! Proficiat.
Honey voor jou ook fijn!
Dan zijn wij 3 ongeveer gelijk uitgerekend....
Hier ook een positieve test maar durf niet echt blij te zijn na wat er allemaal is gebeurd. Ziekenhuis gebeld en ze zouden mij een oproep sturen voor de echo. Ik denk dat het weer mis is gegaan want heb niks gekregen (mail) en normaal gaat dit niet via een oproep. Dus moet nu weer tot maandag wachten totdat ik kan bellen. Grr. Ben er heel onzeker over.
Verder slecht nieuws over familielid gekregen dus ben wel wat gestressed om vanalles. Pff.
Curly spannend zeg, duurt dus niet lang meer voor je! Geniet nog maar even van de rust haha.
Follow superfijn dat alles goed was !! Proficiat.
Honey voor jou ook fijn!
Dan zijn wij 3 ongeveer gelijk uitgerekend....
Hier ook een positieve test maar durf niet echt blij te zijn na wat er allemaal is gebeurd. Ziekenhuis gebeld en ze zouden mij een oproep sturen voor de echo. Ik denk dat het weer mis is gegaan want heb niks gekregen (mail) en normaal gaat dit niet via een oproep. Dus moet nu weer tot maandag wachten totdat ik kan bellen. Grr. Ben er heel onzeker over.
Verder slecht nieuws over familielid gekregen dus ben wel wat gestressed om vanalles. Pff.
Curly spannend zeg, duurt dus niet lang meer voor je! Geniet nog maar even van de rust haha.
vrijdag 21 mei 2021 om 19:45
@onzekermeisje: ik heb minder klachten als vorige keer, maar ja dat zorgt er ook voor dat ik me extra zorgen maak. Ook al zegt dat niets natuurlijk. Ik ga denk ik met 5-6 weken contact opnemen met de verloskundige.
@follow: wat fijn dat je een goede echo had! Lekker van genieten!
@curly: ik kan me voorstellen dat je graag wil dat hij komt! Nog even volhouden!
@Nanku: wat een top-nieuws! Wat leuk ook dat we rond dezelfde tijd dan uitgerekend zijn! Spannend!
@follow: wat fijn dat je een goede echo had! Lekker van genieten!
@curly: ik kan me voorstellen dat je graag wil dat hij komt! Nog even volhouden!
@Nanku: wat een top-nieuws! Wat leuk ook dat we rond dezelfde tijd dan uitgerekend zijn! Spannend!
vrijdag 21 mei 2021 om 19:53
Ja dat is zeker leuk! Jammer dat we allemaal zo ver van elkaar wonen, anders konden de kleintjes met elkaar spelen haha.
Mijn vriendinnen hebben allemaal al oudere kinderen dus nog niet echt play-dates.
Maja eerst maar eens hopen dat alles goed gaat deze keer. Na een jaar vind ik wel dat het eens mag.
Ik heb ook nog geen klachten, maar die kwamen de vorige keer ook pas wat later. Heb wel anderhalve week al bloedverlies. Maar dat had ik toen ook en dat was toen de innesteling.
En tijdens de bevruchting paar dagen extreme honger en sindsdien eet ik heel veel.
Mijn vriendinnen hebben allemaal al oudere kinderen dus nog niet echt play-dates.
Maja eerst maar eens hopen dat alles goed gaat deze keer. Na een jaar vind ik wel dat het eens mag.
Ik heb ook nog geen klachten, maar die kwamen de vorige keer ook pas wat later. Heb wel anderhalve week al bloedverlies. Maar dat had ik toen ook en dat was toen de innesteling.
En tijdens de bevruchting paar dagen extreme honger en sindsdien eet ik heel veel.
vrijdag 21 mei 2021 om 20:44
Wat fijn Nanku, dat het zo snel weer raak is.
Hopelijk deze keer alles goed.
Follow, goed om te horen dat er een kloppend hartje was.
Curly, met mij en de kleine meid gaat alles goed.
Ze eet erg veel, maar verder is het een heel lief kind.
Huilt ook bijna niet, behalve als ze honger heeft.
Ze was ook erg goed gegroeid.
Weegt alweer 5,5 kilo met 8 weken.
Hopelijk deze keer alles goed.
Follow, goed om te horen dat er een kloppend hartje was.
Curly, met mij en de kleine meid gaat alles goed.
Ze eet erg veel, maar verder is het een heel lief kind.
Huilt ook bijna niet, behalve als ze honger heeft.
Ze was ook erg goed gegroeid.
Weegt alweer 5,5 kilo met 8 weken.
vrijdag 21 mei 2021 om 21:33
Oh Nanku wat fijn zeg toch een positieve test! Ik ga ontzettend voor je duimen dat het nu wel goed gaat. Wel naar van je familielid, sterkte!
Onzekermeisje, fijn dat het goed gaat!
Oh en dat vele honger hebben in het begin ken ik. Ik stond de eerste weken regelmatig midden in de nacht te eten in de keuken haha.
Onzekermeisje, fijn dat het goed gaat!
Oh en dat vele honger hebben in het begin ken ik. Ik stond de eerste weken regelmatig midden in de nacht te eten in de keuken haha.
vrijdag 21 mei 2021 om 21:57
Leuk om te lezen onzekermeisje! En wat goed dat ze goed groeit!
Sowieso leuk dat je nog meeschrijf! Vind het echt leuk dat jullie allemaal nog meeschrijven.
Zijn alweer een jaar samen aan het schrijven. Gek hoe snel de tijd gaat.
Haha Curly gelukkig is het nog niet zo erg dat ik snachts ga eten, maar overdag eet ik echt belachelijk veel. Maar ik kan sowieso wel goed eten. Ik denk dat ik tijdens een zwangerschap sowieso wel belachelijk veel zou kunnen bijkomen. Dus iets voor mij om op te letten haha
Sowieso leuk dat je nog meeschrijf! Vind het echt leuk dat jullie allemaal nog meeschrijven.
Zijn alweer een jaar samen aan het schrijven. Gek hoe snel de tijd gaat.
Haha Curly gelukkig is het nog niet zo erg dat ik snachts ga eten, maar overdag eet ik echt belachelijk veel. Maar ik kan sowieso wel goed eten. Ik denk dat ik tijdens een zwangerschap sowieso wel belachelijk veel zou kunnen bijkomen. Dus iets voor mij om op te letten haha
zondag 23 mei 2021 om 19:35
Ik woon in Gelderland. Lekker verspreid dus allemaal
@Nanku: wat voor buikpijn heb je? Ik zou me niet meteen zorgen maken! Ik had eerst last van wat krampen (dat bleken mijn darmen te zijn). Nu heb ik al een tijdje een soort zeurderig ongesteldheid gevoel. Dat kan komen omdat de baarmoeder groeit. Maar toch vind ik het ook een beetje griezelig.
@Nanku: wat voor buikpijn heb je? Ik zou me niet meteen zorgen maken! Ik had eerst last van wat krampen (dat bleken mijn darmen te zijn). Nu heb ik al een tijdje een soort zeurderig ongesteldheid gevoel. Dat kan komen omdat de baarmoeder groeit. Maar toch vind ik het ook een beetje griezelig.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in