Zwanger worden vanaf juli 2020
zaterdag 11 juli 2020 om 09:15
Gezellig kletsclubje voor dames die zwanger proberen te worden:) / of inmiddels al zwanger zijn 
| Naam | Leeftijd | Kindje nr. | NOD | UD |
|---|---|---|---|---|
| Nanku(runaisa) | 30/34 | 1 | | 28-1 |
| Viviette | 27/35 | 1 | | - |
| Followthesun | 28/ | 1 | | Meisje geboren |
| HoneyB1991 | 29/28 | 1 | | 23-01 |
| Curlynan | 29/34 | 1 | | Jongetje geboren |
| Marhoo | 25/31 | 4 | Jongetje geboren | |
| Onzekermeisje25 | 34/33 | 1 | Meisje geboren | |
| Lizzie89 | 31/36 | 2 | Meisje geboren |
nankurunaisa wijzigde dit bericht op 10-01-2022 12:43
87.51% gewijzigd
zondag 25 april 2021 om 23:01
Spannend Viviette!
Weinig klachten wil niks zeggen.
Ik heb in het begin heel even pijnlijke borsten gehad en verder had ik helemaal geen klachten in het begin.
Later alleen vaak moeten plassen en wat meer vermoeid, maar verder nergens last van gehad.
Hier gaat het goed.
Het is wel gek hoe je leven opeens verandert met zo’n kleintje erbij, maar het is ook wel heel erg leuk en bijzonder.
Weinig klachten wil niks zeggen.
Ik heb in het begin heel even pijnlijke borsten gehad en verder had ik helemaal geen klachten in het begin.
Later alleen vaak moeten plassen en wat meer vermoeid, maar verder nergens last van gehad.
Hier gaat het goed.
Het is wel gek hoe je leven opeens verandert met zo’n kleintje erbij, maar het is ook wel heel erg leuk en bijzonder.
maandag 26 april 2021 om 08:56
Viviette, hopelijk zien jullie woensdag een mooi kloppend hartje!
. Begrijpelijk dat je het spannend vindt, ik vond het ook ontzettend spannend toen. En wel of geen klachten zegt niet echt iets inderdaad, elke vrouw en zwangerschap is anders. Maar kan mij wel voorstellen hoor dat het je toch wel gerust zou stellen als je bijv misselijk zou zijn. Al was ik dat wel en vond het nog steeds enorm spannend
.
Onzekermeisje, dat lijkt mij ook wel gek inderdaad. Maar fijn dat het goed gaat
.
Hier gaat het wel goed, ik ben nu 35 weken. Woensdag liggingsecho. Maar hij ligt al een tijdje met zijn hoofd naar beneden en is al een stuk ingedaald. Dat voel ik ook haha. Verlof is echt heel fijn. Maar verder mag hij van mij wel vlot komen hoor. Ik vind het best pittig met bekken klachten en daardoor ook hele slechte nachten. Maarja, misschien blijft hij wel lekker zitten tot 42 weken haha
Onzekermeisje, dat lijkt mij ook wel gek inderdaad. Maar fijn dat het goed gaat
Hier gaat het wel goed, ik ben nu 35 weken. Woensdag liggingsecho. Maar hij ligt al een tijdje met zijn hoofd naar beneden en is al een stuk ingedaald. Dat voel ik ook haha. Verlof is echt heel fijn. Maar verder mag hij van mij wel vlot komen hoor. Ik vind het best pittig met bekken klachten en daardoor ook hele slechte nachten. Maarja, misschien blijft hij wel lekker zitten tot 42 weken haha
woensdag 28 april 2021 om 16:00
woensdag 28 april 2021 om 17:32
Ohnee Viviette, wat een ellende. Heel veel sterkte, hopelijk heb je er fysiek niet al te veel last van, maar kan me voorstellen dat het mentaal heel pittig is, zeker nu je het zwanger was voor de stap naar een vruchtbaarheidstraject.
Door jouw verhaal en dat van Nanku en Honey voel ik me wel extra gezegend met dit gezonde meisje op mijn schoot. Dikke knuffel voor jullie!
@curly, fijn dat je controles goed zijn. Afwachten tot de bevalling!
@marhoo, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, maar van harte met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk gaat het goed met jullie!
Door jouw verhaal en dat van Nanku en Honey voel ik me wel extra gezegend met dit gezonde meisje op mijn schoot. Dikke knuffel voor jullie!
@curly, fijn dat je controles goed zijn. Afwachten tot de bevalling!
@marhoo, ik weet niet of ik je al gefeliciteerd heb, maar van harte met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk gaat het goed met jullie!
vrijdag 30 april 2021 om 10:17
vrijdag 30 april 2021 om 16:22
Hier mogen we vanaf nu eindelijk weer gaan starten met proberen, maar ik blijf pijn houden.
Ik denk dat je vocht in een eileider bedoelt ?
Dinsdag maar afwachten wat ze zeggen. Met 1 eileider kun je gewoon zwanger worden dus niet meteen stress, wachten wat ze zeggen. Heb je wel al tabletjes gekregen voor de miskraam op te wekken? Die werken in 90% van de gevallen zei de arts. Helaas val ik altijd in de andere groep haha.
Ik denk dat je vocht in een eileider bedoelt ?
Dinsdag maar afwachten wat ze zeggen. Met 1 eileider kun je gewoon zwanger worden dus niet meteen stress, wachten wat ze zeggen. Heb je wel al tabletjes gekregen voor de miskraam op te wekken? Die werken in 90% van de gevallen zei de arts. Helaas val ik altijd in de andere groep haha.
vrijdag 30 april 2021 om 19:09
Heftig Nanku. Hoop dat het snel weer raak voor jullie mag zijn en dat de pijn wat gaat afnemen.
Nee ze zei echt dat ze wat vocht zag in mijn eierstok. Ik was echter te lam geslagen door het nieuws dat ik verder niks gevraagd heb. Tijdens de echo's in het ziekenhuis hebben ze niks gezegd over vocht, dus misschien valt het allemaal wel mee.
Heb nog geen medicijnen om de miskraam op te wekken dus het is echt afwachten tot dinsdag.
Nee ze zei echt dat ze wat vocht zag in mijn eierstok. Ik was echter te lam geslagen door het nieuws dat ik verder niks gevraagd heb. Tijdens de echo's in het ziekenhuis hebben ze niks gezegd over vocht, dus misschien valt het allemaal wel mee.
Heb nog geen medicijnen om de miskraam op te wekken dus het is echt afwachten tot dinsdag.
vrijdag 30 april 2021 om 19:58
Viviette oke inderdaad maar even afwachten. Ik hoop dat het snel loskomt, want ik vond het vooral zo verschrikkelijk dat alles bijeen bij mij 6 weken heeft geduurd. Dan was ik al bijna 20 weken zwanger geweest. Maja, moet ik maar niet meer aan denken en nu maar positief blijven voor de volgende ronde.
Hopelijk gaat het bij jou sneller en kun je het een plekje geven.
Hopelijk gaat het bij jou sneller en kun je het een plekje geven.
maandag 3 mei 2021 om 14:28
@ Viviette: wat naar voor je!
Ook ik weet helaas hoe je je voelt. Hopelijk valt het mee met het vocht. Ik heb verder ook geen idee wat dat betekent. Maar wat Nanku inderdaad ook zegt, probeer niet meteen in de stress te raken! Ik hoop voor je dat het snel vanzelf op gang komt! Heel veel sterkte de komende tijd!
Ook ik weet helaas hoe je je voelt. Hopelijk valt het mee met het vocht. Ik heb verder ook geen idee wat dat betekent. Maar wat Nanku inderdaad ook zegt, probeer niet meteen in de stress te raken! Ik hoop voor je dat het snel vanzelf op gang komt! Heel veel sterkte de komende tijd!
dinsdag 4 mei 2021 om 18:24
Vandaag in het ziekenhuis geweest. Er was volgens de arts gelukkig geen vocht te zien. Volgens haar meting was het vruchtje 5mm wat volgens haar overeenkomt met 5 weken. Heb nu medicijnen gekregen om de boel op te wekken. Ik moet deze 's avonds nemen maar dat zie ik niet zitten en snap ook de logica daarachter niet. Ga dus gewoon morgenochtend beginnen.
donderdag 6 mei 2021 om 18:43
Ik heb gisteravond 4 tabletten cytotec gekomen en na een aantal uur kwam het op gang. Ik vond het qua hoeveelheid echt meevallen en twijfel dan ook of alles weg is.. Begin me nu wel echt ziek te voelen, vooral duizelig en misselijk. Heb nog 4 tabletten maar weet nu niet of ik deze moet nemen vanavond.
donderdag 6 mei 2021 om 18:44
Wat gaaf. Gefeliciteerd!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in