Vraag het de mods, deel 4

16-12-2020 19:32 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn de feestdagen weer voorbij en gaan we weer bijna terug naar onze oude ik. Happy New year allemaal!

En zo hebben we inmiddels alweer drie delen vol gekletst (met vragen en discussies).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2021 01:20
12.17% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
25-05-2021 20:29
Voor je weet sta je aan de rand van een weiland te zoeken naar paaltjes met een nummer erop.
🐄 💈
Geen bijzonderheden
-Janna- schreef:
25-05-2021 20:19
Ik krijg net een melding dat ik mijn wachtwoord moet wijzigen ivm hack, maar waar? Ik zoek me echt suf
Je gaat naar het poppetje rechtsbovenin, dan naar voorkeuren. Daar druk je op de drie streepjes onder elkaar. En dan account. Als het goed is kun je daar je wachtwoord aanpassen.

Kom je er niet uit dan kun je ons een pbtje sturen en passen wij hem voor je aan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

madamzonderm schreef:
25-05-2021 20:30
Het is dus meer dan arbitrair. Leuk, niet?

Afbeelding
Afbeelding
Such fun!1
Afbeelding
Such fun!1
Afbeelding
Kan die datemevrouw geen gedoogperma worden? Haar topics zijn altijd een hit en ze komt toch wel terug, bovendien gaat het nooit over kwetsende dingen alleen maar wat ze aan moet en zo.
MarindaH schreef:
25-05-2021 20:13
Ga dan in een weiland in de verte staren ofzo.
:HA:
.
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 16-06-2021 16:20
99.23% gewijzigd
Kittenxx schreef:
26-05-2021 16:19
heel eerlijk.. ik ben een poos weg weggeweest van het forum ( denk aan jaren ) en nu weer terug. Ik weet niet beter dan dat topics met 3000 posts gesloten moeten worden. Dus ik krijg nu steeds een klein errort-je in mijn hoofd als ik topics zie die 3000 + zijn :flag:
:hug:
Speciaal voor gevallen zoals jij zijn alle bugs al jaren altijd hetzelfde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-05-2021 16:22
:hug:
Speciaal voor gevallen zoals jij zijn alle bugs al jaren altijd hetzelfde.

:rofl:
Mumper schreef:
26-05-2021 15:51
Kan die datemevrouw geen gedoogperma worden? Haar topics zijn altijd een hit en ze komt toch wel terug, bovendien gaat het nooit over kwetsende dingen alleen maar wat ze aan moet en zo.
Ja eens
Kittenxx schreef:
26-05-2021 16:19
heel eerlijk.. ik ben een poos weg weggeweest van het forum ( denk aan jaren ) en nu weer terug. Ik weet niet beter dan dat topics met 3000 posts gesloten moeten worden. Dus ik krijg nu steeds een klein errort-je in mijn hoofd als ik topics zie die 3000 + zijn :flag:
Mij vallen ze ook op, ik dacht tot een maand terug of zo dat de grens strenger was tbv de werking van het forum.
Slushpup schreef:
25-05-2021 15:01
Mag bij mij de pijler lijf en lijn op onzichtbaar?
De pijler is geblokkeerd!
Het blijk toch wonderlijk dat er topics lang de psychische gesteldheid van een jonge vrouw uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd mag worden (en dan druk ik me heel netjes uit), maar als ik over een volgevreten kerel van middelbare leeftijd in het zwanger-topic het grapje maak dat hij halfverwege een zwangerschap is dat ik een waarschuwing krijg voor "fat-shaming".

Hoe gaat het verder met jullie morele kompas?
meisje22 wijzigde dit bericht op 27-05-2021 15:34
2.72% gewijzigd
meisje22 schreef:
27-05-2021 15:30
Het blijk toch wonderlijk dat er topics lang de psychische gesteldheid van een jonge vrouw uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd mag worden (en dan druk ik me heel netjes uit), maar als ik over een volgevreten kerel van middelbare leeftijd het grapje maak dat hij halfverwege een zwangerschap is dat ik een waarschuwing krijg voor "fat-shaming".

🤣
Geen bijzonderheden
meisje22 schreef:
Het blijk toch wonderlijk dat er topics lang de psychische gesteldheid van een jonge vrouw uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd mag worden (en dan druk ik me heel netjes uit), maar als ik over een volgevreten kerel van middelbare leeftijd in het zwanger-topic het grapje maak dat hij halfverwege een zwangerschap is dat ik een waarschuwing krijg voor "fat-shaming".

Het is te belachelijk voor woorden.
meisje22 schreef:

Dit!
Echt mods lees eens goed mee!
meisje22 schreef:

Dit is te grappig.
meisje22 schreef:

Je moet er ook niet van uitgaan dat een mod een jonge vrouwelijke stagiair bij Viva is. Het kan zomaar een vent van middelbare leeftijd met een bierbuik zijn, Het is 2021 en ze zijn bij Viva toch zeker ook wel inclusive?
Anyco schreef:
27-05-2021 16:17
Het is te belachelijk voor woorden.
Ben bang dat ze mods hier alleen de boodschap uithalen dat er op andere topics ook nog meer gecensureerd moet worden.

Als het kompas (en het gezond verstand) nog een béétje werkt, wordt de waarschuwing ingetrokken. De volgende keer dat to zo'n grapje maakt, wordt het namelijk een ban wegens herhaling van de 'overtreding' waarvoor al een waarschuwing is gegeven.
.
impala schreef:
27-05-2021 19:19
Ben bang dat ze mods hier alleen de boodschap uithalen dat er op andere topics ook nog meer gecensureerd moet worden.

Als het kompas (en het gezond verstand) nog een béétje werkt, wordt de waarschuwing ingetrokken. De volgende keer dat to zo'n grapje maakt, wordt het namelijk een ban wegens herhaling van de 'overtreding' waarvoor al een waarschuwing is gegeven.
Precies. Die hele waarschuwing is gewoon triest, maar door die waarschuwing heb ik de volgende keer een ban.

Het klakkeloos overnemen van stafjes slaat gewoon nergens op.
Ik krijg ook vast geen antwoord op mijn vraag hoe het met hun morele kompas gaat, want dat waait met de wind mee dus dat weet niemand.
meisje22 schreef:
27-05-2021 19:28
Ik krijg ook vast geen antwoord op mijn vraag hoe het met hun morele kompas gaat, want dat waait met de wind mee dus dat weet niemand.
Ik heb even nagekeken waar je de waarschuwing voor hebt gehad en overlegd met mijn collega en we hebben besloten om de waarschuwing in te trekken.

Wat betreft ons morele kompas, daar is niks mis mee. En ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als je dit soort aanvallen achterwege zou laten. Ik ben het met je eens dat er op verschillende topics dingen geschreven worden waar de honden geen brood van lusten. We lezen mee en als dingen echt over de grens gaan, grijpen we zoveel mogelijk in. Maar ook daar ligt een verantwoordelijkheid voor iedereen op dit forum. Je kunt ook zelf mensen aanspreken op wat er gezegd wordt. Zolang dat netjes gebeurt, zullen wij daar geen sanctie op zetten.

ModeratorViva schreef:
27-05-2021 20:44
Ik heb even nagekeken waar je de waarschuwing voor hebt gehad en overlegd met mijn collega en we hebben besloten om de waarschuwing in te trekken.

Wat betreft ons morele kompas, daar is niks mis mee. En ik zou het dan ook zeer op prijs stellen als je dit soort aanvallen achterwege zou laten. Ik ben het met je eens dat er op verschillende topics dingen geschreven worden waar de honden geen brood van lusten. We lezen mee en als dingen echt over de grens gaan, grijpen we zoveel mogelijk in. Maar ook daar ligt een verantwoordelijkheid voor iedereen op dit forum. Je kunt ook zelf mensen aanspreken op wat er gezegd wordt. Zolang dat netjes gebeurt, zullen wij daar geen sanctie op zetten.
Ik val jullie niet aan. Ik vroeg gewoon iets, omdat het best een vreemde waarschuwing was als je ziet wat er wél getolereerd wordt her en der. Deze staf is gewoon zonder te kijken geaccepteerd.
Ik spreek mensen trouwens altijd aan in een topic dus ik hoef nooit te staffen. Als het wel tot staffen komt waarschuw ik van te voren.

Bedankt voor het intrekken van die waarschuwing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven