Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, heb ik vorige week gezien. Erg lachwekkend was dat. Ook beetje ranzig hoe snel ze al zo handtastelijk zijn trouwens

Wat een mijlpaal Vish! Ik heb een strijkplank sinds ik op kamers woon, maar heb 'm nog nooit zo weinig gebruikt als nu
Peas on earth!
Ja het is echt heel genant af en toe, zit ik echt te genieten.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Van het daten of van het strijken?
Loretta is De Mol. Punt.
Het grote genieten?
Ik neem even een glaasje hoor.
Whahah, je tweede of je derde?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk van dat deten in't donker. Das echt zó genant. Heb even geen zin om tv te kijken, maar was vorige week erg grappig indedaad.
Peas on earth!
Nee ik ben nu aan eerste bezig hoor! Vandaag was eerste officiele werkloze dag dus dat moet toch herdacht worden.
Dus we zijn nu allebei werkzoekende TBMmerts! Daar drink ik op!
Loretta is De Mol. Punt.
Buuurrrpp
Zoooooo, wat een weer vannacht!! Echt niet normaal. Onderweg naar kdv kwamen we langs een boom waar de bliksem in was geslagen, wat een ravage.

Vandaag huis kijken.
Ohh, watvoorhuis?

Slecht geslapen door onweer en omdat het écht te warm was. Vanavond even zomerdekbedje doen denk ik maar
Peas on earth!
Hier geen onweer! Wel warm, maar airco bood uitkomst.

Ben benieuwd naar huis, Vish!
Loretta is De Mol. Punt.
Huis is denk ik niks hoor, maar ga toch even kijken. Staat volgens mij in behoorlijke k*tbuurt.

Van de week gehoord dat we waarschijnlijk in feb volgend jaar hier echt uit moeten zijn dus wil uiterlijk november hier toch echt wel weg zijn. Maar in een ander dorp hier vlakbij eindig ik ook steeds aardig hoog en wil liever daar wonen dan waar ik nu ga kijken.
Is dat het dorp waar ook die vacature was? Dat lijkt me namelijk best een aardige plek om te wonen, inderdaad.
Loretta is De Mol. Punt.
Waar ik nu ga kijken is idd waar de vacature was. Het dorp waar ik graag wil wonen is nog kleiner en kneuteriger
Zo, weer thuis, het huis was op zich wel oke maar de buurt behoorlijk ruk. En er was nog een jong setje zo schattig en die wilden het heeeeeeeel graag. Dus ik zei kinders gefeliciteerd

Mevrouw van de vwoningbouw achtte het wel heel reeel dat ik binnen 6 maanden in gewenste dorp aan de beurt zou zijn.
Dat is dan toch nog goed nieuws, Vish. Enerzijds genereus geweest naat schattig setje, anderzijds toch binnen afzienbare tijd lekkere stek voor jezelf. En dan die nieuwe bank en die kastje erin, helemaal goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, bloeduitslag van Ceetje komt donderdag. Arts belt donderdagmiddag tussen 16.30 en 17.00. Ben benieuwd. Dat ze allergisch is is wel duidelijk, ze reageert sinds het weekend ontzettend op aardbeien. Hele koppie zit onder de vlekken en jeukt binnen een uur. Nooit eerder last van gehad

Lekker geslapen allemaal vannacht? Het weer was hier echt verschrikkelijk. Hele nacht geflitst en gedonderd en gehageld en geregend en o ja, nog storm ook. U begrijpt dat wij niet zo lekker geslapen hebben aangezien kind er niet doorheen sliep

Glycerona klinkt inderdaad vies. Beetje glijmiddelig
Kinders gefeliciteerd Ik hoor het je zeggen.
Ach arme Ceetje! Lekkere koude doeken erop doen.
quote:Star schreef op 26 mei 2009 @ 11:59:

Kinders gefeliciteerd Ik hoor het je zeggen.
Ja ze zit nu met koude washandjes op haar toet
kutweer....sorry...slecht geslapen...ben als de dood voor onweer
quote:Kess schreef op 26 mei 2009 @ 11:17:

Dat is dan toch nog goed nieuws, Vish. Enerzijds genereus geweest naat schattig setje, anderzijds toch binnen afzienbare tijd lekkere stek voor jezelf. En dan die nieuwe bank en die kastje erin, helemaal goed!

Ooohh wat heb ik daar zin in!!! Alles lekker fris gewit en een mooie houten vloer!! Oh en niet te vergeten: een verwarming!!!!!!

Dan alle oude meubelmeuk weg ermee en nieuwe start voor moeder en kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven