Theehuis!
maandag 25 mei 2009 om 21:48
dinsdag 26 mei 2009 om 09:12
Huis is denk ik niks hoor, maar ga toch even kijken. Staat volgens mij in behoorlijke k*tbuurt.
Van de week gehoord dat we waarschijnlijk in feb volgend jaar hier echt uit moeten zijn dus wil uiterlijk november hier toch echt wel weg zijn. Maar in een ander dorp hier vlakbij eindig ik ook steeds aardig hoog en wil liever daar wonen dan waar ik nu ga kijken.
Van de week gehoord dat we waarschijnlijk in feb volgend jaar hier echt uit moeten zijn dus wil uiterlijk november hier toch echt wel weg zijn. Maar in een ander dorp hier vlakbij eindig ik ook steeds aardig hoog en wil liever daar wonen dan waar ik nu ga kijken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 26 mei 2009 om 11:09
Zo, weer thuis, het huis was op zich wel oke maar de buurt behoorlijk ruk. En er was nog een jong setje zo schattig en die wilden het heeeeeeeel graag. Dus ik zei kinders gefeliciteerd
Mevrouw van de vwoningbouw achtte het wel heel reeel dat ik binnen 6 maanden in gewenste dorp aan de beurt zou zijn.
Mevrouw van de vwoningbouw achtte het wel heel reeel dat ik binnen 6 maanden in gewenste dorp aan de beurt zou zijn.
dinsdag 26 mei 2009 om 11:57
Kess, bloeduitslag van Ceetje komt donderdag. Arts belt donderdagmiddag tussen 16.30 en 17.00. Ben benieuwd. Dat ze allergisch is is wel duidelijk, ze reageert sinds het weekend ontzettend op aardbeien. Hele koppie zit onder de vlekken en jeukt binnen een uur. Nooit eerder last van gehad
Lekker geslapen allemaal vannacht? Het weer was hier echt verschrikkelijk. Hele nacht geflitst en gedonderd en gehageld en geregend en o ja, nog storm ook. U begrijpt dat wij niet zo lekker geslapen hebben aangezien kind er niet doorheen sliep
Glycerona klinkt inderdaad vies. Beetje glijmiddelig
Lekker geslapen allemaal vannacht? Het weer was hier echt verschrikkelijk. Hele nacht geflitst en gedonderd en gehageld en geregend en o ja, nog storm ook. U begrijpt dat wij niet zo lekker geslapen hebben aangezien kind er niet doorheen sliep
Glycerona klinkt inderdaad vies. Beetje glijmiddelig
dinsdag 26 mei 2009 om 12:04
quote:Kess schreef op 26 mei 2009 @ 11:17:
Dat is dan toch nog goed nieuws, Vish. Enerzijds genereus geweest naat schattig setje, anderzijds toch binnen afzienbare tijd lekkere stek voor jezelf. En dan die nieuwe bank en die kastje erin, helemaal goed!
Ooohh wat heb ik daar zin in!!! Alles lekker fris gewit en een mooie houten vloer!! Oh en niet te vergeten: een verwarming!!!!!!
Dan alle oude meubelmeuk weg ermee en nieuwe start voor moeder en kind.
Dat is dan toch nog goed nieuws, Vish. Enerzijds genereus geweest naat schattig setje, anderzijds toch binnen afzienbare tijd lekkere stek voor jezelf. En dan die nieuwe bank en die kastje erin, helemaal goed!
Ooohh wat heb ik daar zin in!!! Alles lekker fris gewit en een mooie houten vloer!! Oh en niet te vergeten: een verwarming!!!!!!
Dan alle oude meubelmeuk weg ermee en nieuwe start voor moeder en kind.