Theehuis!
zaterdag 23 mei 2009 om 21:41
Ha goed dat je het ontvangen hebt! En fijn dat jij en Chica het leuk vinden.
Vannacht het Parfum gekeken, een van mijn lievelingsboeken en ik vond de film ook echt heel goed gemaakt. Had ik helemaal niet verwacht en wilde eerst niet kijken maar er was weer eens fik hier in de buurt dus durfde toch niet te gaan slapen
Ga weer verder met grote opruimactie hier... kliko zit alweer vol
Vannacht het Parfum gekeken, een van mijn lievelingsboeken en ik vond de film ook echt heel goed gemaakt. Had ik helemaal niet verwacht en wilde eerst niet kijken maar er was weer eens fik hier in de buurt dus durfde toch niet te gaan slapen
Ga weer verder met grote opruimactie hier... kliko zit alweer vol
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 24 mei 2009 om 09:58
Ken Parfum als boek wel (goed, want paar keer gelezen, juist omdat ik zelf niet kan ruiken , maar film niet. Ben wel benieuwd nu. Gisteren Vicky Christina Barcelona afgekeken. Vond me wel erg Woody Allen blablaerig. Komt ook beetje door het principe van de verteller.
Gisteren was de buurman weer lekker bezig. Ben er langs gegaan en vriendelijk situatie uitgelegd (3-jarige die wakker wordt van de harde muziek, ik zwanger) maar had hij geen boodschap aan. Hij denkt dat wij ons huis verbouwd hebben, zodat slaapkamer naast zijn woonkamer ligt. Is helemaal niet waar, het is gewoon een ander soort appartement. Maar, hij kende de man die er voor ons woonde zogenaamd en die zou het hebben veranderd. Gezegd dat er twee zussen woonden voor Ier erin ging.
Maar goed, hij zou geen rekening met ons houden. Dus politie maar weer gebeld. Ga er vanmiddag met Chica en Ier langs (heeft nu Martial Arts seminar gebeuren) en een laatste poging doen. En anders is het gewoon meteen politie bellen volgende keer. Hij heeft nu echt om de week wel een hard muziek feestje. In NS zet ik nog wel even meer.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 24 mei 2009 om 10:29
zondag 24 mei 2009 om 12:16
Oeee die monstertrucks komen hier ook binnenkort, laat je even weten of het wat is?
Vervelende buurman Inad, de buurt hier wordt ook weer irritanter nu het weer mooier wordt. De eerste feestjes en fikkies hebben we al gehad dus dat wordt alleen maar erger.
Net nieuwe (via mp) bank opgehaald nu alleen nog mijne kwijt want beetje vol in het boetje nu
Even broodjes maken, heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Vervelende buurman Inad, de buurt hier wordt ook weer irritanter nu het weer mooier wordt. De eerste feestjes en fikkies hebben we al gehad dus dat wordt alleen maar erger.
Net nieuwe (via mp) bank opgehaald nu alleen nog mijne kwijt want beetje vol in het boetje nu
Even broodjes maken, heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
zondag 24 mei 2009 om 16:41
Nou Vish, jij moet mij maar vertellen hoe de monstertrucks zijn! Er stond een heeeeeeele lange rij bij de kassa en een uurtje lol voor het hele gezin kost 50 euro. Nee dus. Doorgefietst naar lekkere fruitstalletje om daar fruitsalade in het zonnetje te eten, maar die was dicht. Toen maar door naar de McD. IJsje gegeten en hele tocht door aangrenzende dorpen gefietst. Genieten zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 24 mei 2009 om 17:32
Haha nou dan ga ik die monsters ook niet zien hoor Kess!!
En thanks voor de vacatures! Die ene fulltime en dat is me net even teveel maar die ander kan mooi mee in de verplichte sollironde!
Heb net via mp ook nog 3 Malibukastjes gehaald voor bij de nieuwe bank, ben helemaal gelukkig
En thanks voor de vacatures! Die ene fulltime en dat is me net even teveel maar die ander kan mooi mee in de verplichte sollironde!
Heb net via mp ook nog 3 Malibukastjes gehaald voor bij de nieuwe bank, ben helemaal gelukkig
zondag 24 mei 2009 om 20:17
Neeeeeeeeeeeeeeee Inad, echt niet prefab, tssssssk.
Ingredienten voor cake gehaald bij de super, maar cake wel zelf gemaakt want het ging me meer om te beslag.
Maar ik zie het al, Kess snapt me tenminste
Stoere stoel Vish!
Het Parfum opgenomen, ik hield het niet zolang vol. Begin veelbelovend in ieder geval.
Wat een eikelbuurman Inad. Groot gelijk dat je de politie hebt gebeld.
Lekkere dagen gehad hier. Woensdag naar Dolfinarium, donderdag genikst, vrijdag naar Ikea voor laminaat en wat spulletjes, zaterdag laminaat boven gelegd en Ceetjes kamer gedaan en nu nog aan de babykamer beginnen
Vandaag naar het strand geweest. Rare kind gaat zo ijskoude vieze Noordzee in.
50 euro voor monstertrucks?!?!?!? Belachelijk.
Ingredienten voor cake gehaald bij de super, maar cake wel zelf gemaakt want het ging me meer om te beslag.
Maar ik zie het al, Kess snapt me tenminste
Stoere stoel Vish!
Het Parfum opgenomen, ik hield het niet zolang vol. Begin veelbelovend in ieder geval.
Wat een eikelbuurman Inad. Groot gelijk dat je de politie hebt gebeld.
Lekkere dagen gehad hier. Woensdag naar Dolfinarium, donderdag genikst, vrijdag naar Ikea voor laminaat en wat spulletjes, zaterdag laminaat boven gelegd en Ceetjes kamer gedaan en nu nog aan de babykamer beginnen
Vandaag naar het strand geweest. Rare kind gaat zo ijskoude vieze Noordzee in.
50 euro voor monstertrucks?!?!?!? Belachelijk.
zondag 24 mei 2009 om 21:05
zondag 24 mei 2009 om 21:23
Ik moet dus ook even Hyves-loeren!
Star, vrije dagen klinken relaxed en leuk! Ijskoud noordzeewater dan weer iets minder
Hier ook lekkere dag: 's middags met vriendinnetje naar concert van stoere muziekmakende oud-studiegenote, in park in Apeldoorn, in zelfde park gepicknickt (en flink verkleurd), daarna onverwacht door naar XanZus en daar heerlijk gegeten en gekletst. Nu net thuis.
Star, vrije dagen klinken relaxed en leuk! Ijskoud noordzeewater dan weer iets minder
Hier ook lekkere dag: 's middags met vriendinnetje naar concert van stoere muziekmakende oud-studiegenote, in park in Apeldoorn, in zelfde park gepicknickt (en flink verkleurd), daarna onverwacht door naar XanZus en daar heerlijk gegeten en gekletst. Nu net thuis.
Peas on earth!