M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[fgcolor=#004DF2]
Hai

Indian, gezellig bbquen! Hmm die zwemaanpak zou niks voor Milena zijn vrees ik. Die zou zwaar beledigd zijn denk iik

Juul, geen powernap, Milena slaapt niet meer smiddags, ook toen niet helaas. Haha als ik papa ben heb ik een baby in de buik

Milena was er ook zo mee bezig. Die heeft nog steeds wel eens een baby in de buik. Maar ze is nu ook veel aan het borstvoeden . Ze had in de vakantie zelfs een tepelhoedje gezocht (klein bakje). Ze ging naast mij op de bank zitten, zetten tepelhoedje op de tepel en hing aap er aan

Haha Jasper met zijn piemelverhalen . ik heb vorig jaar toen ik kleuters had, ook wat verhalen over de piemels van de papa's gehoord
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wat een heerlijke dag he gisteren! Milena en ik hebben lekker in de tuin gewerkt. Heerlijk! sMiddags en beginvan de avond naar mijn opa die jarig was en savonds kregen we bezoek van mijn zusje + man + mijn kleine neefje. Bojan had een eetdagje en wilde ineens weer 7 voedingen. De gekkerd!

Milena is nog n iet helemaal zindelijk. Ze is het bijijijna. Gisteren was haar luier de hele dag droog en heeft ze de hele dag op het potje gepoept (wat resulteerde in een enorme drol midden in de woonkamer bij mijn opa en oma toen de hele familie daar zat te eten, lekkerrrr ) Ze wil niet op de wc trouwens, dan schreeuwt ze moord en brand. Milena is niet zo'n goed voorbeeld wat betreft zindelijkheid dus . Het interesseert haar ook echt geen reet als ze een vieze luier heeft. Bojan die gilt het uit dan, dus misschien is hij wel eerder zindelijk.

Ooow Bojan heeft eergisteren voor het eerst met geluid gelachen. Wat eeeeeeeeeenorm schattig is dat!! Ik was ook erg grappig, want ik schudde hem heen en weer en deed pfffffffffffffffffft.

Fijne dag allemaal!

Wij gaan vandaag weer op familiebezoek. Er is al wat gezeik over, dus ik ga tot 10 tellen vandaag
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ow schattig Frans, een schaterende baby!!

Jasper was gisteren ook de hele dag droog. 1x in zijn broek gepoept, maar alle plasjes gingen op de wc of potje. Erg tevreden dus. We waren ook erg veel van huis, dus al die tijd netjes opgehouden. Hoop dat t vanaf nu dus zo goed blijft gaan.

Indian, veel plezier in Westkapelle. Op de dijk staat een super grote tank. Leuk voor Yuma.
koffie, zwart graag...
-
Even een simpel berichtje zonder ikoontjes, daar de uitgebreide mogelijkheden reactie weer vreemd doet.

Zaterdag teruggekomen van het weekendje kamperen en het was leuk, maar ook super vermoeiend. Het valt niet mee om een tent op te zetten en tegelijk je kind in de gaten te moeten houden. Emdin vond het wel erg leuk en had lekker de ruimte om te hollen, te voetballen en zo. Maar daardoor luisterde hij ook minder goed en heeft vele malen de grenzen gezocht en een wit hete moeder gehad. Een volgende keer huur ik gewoon een trekkershutje, dan heb ik dat gedoe met de tent niet en dat scheelt enorm veel bagage in de auto.

Oh ja, minigolfen met een 3-jarige peuter/kleuter is ook nog geen succes. Hij was na circa 5 minuten al zijn bal kwijt.

Vandaag zijn we naar de waterspeeltuin bij het Delftse Hout geweest. We waren er om exact 10.00 uur vanochtend en zijn tot 13.00 uur gebleven. Het was heerlijk zo buiten in het zonnetje. Vandaag ook gestart om bij Emdin geen luier meer om te doen en hij heeft 1 ongelukje gehad en 1 x een drol in zijn onderbroekje. Ik vind het best knap voor zo'n eerste keer de hele dag zonder. Vanmiddag moesten we naar een verjaardag toe en ik had de opvouwbare toiletverkleiner meegenomen. Wat perfect werkt trouwens!

Jullie hebben behoorlijk doorgeschreven. Heb nog niet alles gelezen, maar begreep wel dat Sylvester met maagklachten zit. Dat is niet zo fijn. Gaat het inmiddels al wat beter met de 2e kuur?

Frans: jou vakantie was ook leuk. Nou ja, op de autopech na dan. Wat ik niet begreep is of jullie uiteindelijk met jullie eigen auto weer verder konden. Of was het met vervangend vervoer?

Indian: Yuma nu al op zwemles. Dat is best vroeg. Wel knap dat hij al kan luisteren naar die strenge meneer. Hopelijk blijft het goed gaan.

Xop: gelukkig dat Sophie al weer wat is opgeknapt. Hopelijk is ze snel weer de oude.

Merel: inderdaad eerst eens praten met je eigen gyn. Ik kan je niets vertellen over een natuurlijke bevalling, maar ik heb wel een noodgedwongen keizersnede gehad (nauwelijks ontsluiting) en ik moet zeggen dat het me niet tegen is gevallen. Je mag alleen de eerste 6 weken niet zelf tillen (wel je kind) of huishoudelijke zaken doen. En uiteraard heb je een zere buik na de ingreep. En het kan zijn dat je circa 1 week in het ziekenhuis zal moeten blijven, maar dit is afhankelijk van het herstel en/of je kindje ook in het ziekenhuis moet blijven. Het herstel van een keizersnede is langer dan na een natuurlijk bevalling.

Pips: 9 kilo, dat is een hele prestatie! Petje af. Is je kleding al binnen. Ben benieuwd wat het gesprek je a.s. maandag zal brengen.

Juul: ik weet niet meer wat jij geschreven hebt, sorry, maar kan niet adequaat reageren. Hopelijk gaat het wel goed met jullie.

Frans: we moeten echt een date plannen, want ik heb natuurlijk nog een hele lading jongenskleding alhier liggen, die je zo mag hebben, mits je het natuurlijk leuk vindt. Welke maat heeft Bojan inmiddels?

Zo, ga nog even msn-en. Kijken wie er online is.

Fijne avond allemaal
[
Goedemorgen!

Q, pfoe.... als ik er aan DENK word ik al moe. Pfff.. een tent opzetten terwijl er niemand anders om je kind kan denken / zich daarmee kan bemoeien. Ik zou ook voor een trekkershut gaan, de volgende keer. Scheelt ook sjouwwerk en gedoe; gasstelletje, wat summier huishoudspul en bed/matras zijn er immers al!

Wel fijn dat het wel leuk was!!

Sophie is weer bijijnnaa de oude; alleen 's avonds nog wat verhoging en ze slaapt af en toe nog overdag een half uurtje (en dat doet ze sinds ze 2 jr is al niet meer!). Maar goed, ze speelt weer gewoon lekker met Lieke en diens vriendinnetjes mee. En ze haalt haar 4 dgn zonder eten ruimschoots in....hahaha, dat wijffie eet grote-mensen-borden warm eten op. De hele dag fruit, brood en 's avonds dus gezond warm eten. Geen probleem, natuurlijk, maar ik verbaas me echt over die inhaalslag!

Wat voor virus het geweest is?? Beats me!

Ooohh wat een schitterend weer is het! Dit mag zo blijven!
He Q, daar zie ik dus ook al enigste tegenop deze zomer:

de tent opzetten met Jasper erbij. We moeten t echt met zn 2en doen, dus niemand die op Jasper let dan.

2e kuur slaat heel langzaam aan. Ben er nog niet echt blij mee zo. Nog maar even een paar dagen afwachten tot de kuur over is.

Gisteren lekker naar t strand geweest. Echt heeeeeerljk. Jasper zag je echt kijken met zn schep in zijn hand: waaaar moet ik beginnen??

Hele dag zonder luier en geen enkel ongelukje
koffie, zwart graag...
Top, man! Hahaha, ik moet wel lachen om dat "Waaaaar zal ik beginnen"....
grijns....nou idd. Net naast de auto begon hij al een duin leeg te scheppen, dus ik zei al: loop nou mee, zometeen heb je nog zand genoeg. Onderweg echt steeds een schep zand mee willen nemen, want stel je voor dat er zo niets meer is.. ha ha

Xop, de 6e ziekte heerst hier. Is dat t niet ofzo?

Hoes met de tuin?? In mn minituintje blijft t onkruid eruit schieten.
koffie, zwart graag...
Gisterenavond zat ik gezellig op de bank, zoon op schoot. lekker knuffelen en tegen hem kletsen. Hij speelt lief met een autootje en vraagt lief: mama????

Ik: ja lieverd.

Hij: hou eens op met praten

....
koffie, zwart graag...
[=
De naam van het broertje van Yuma wordt Buma. De naam van het zusje van Yuma wordt Yula. Grijnz, zoals Indian al zei, het past er bij, zelfde stijl en toch apart etc.

Mensch, kun je ons NOG nieuwsgieriger maken! Ophouden hoor, ik kan het niet uitstaan als mensen geheimzinnig doen over namen en geslacht van de baby!

Dames, ik zou bijlezen maar het komt er weer niet van. Lig een pagina achter. Maar goed, morgen nieuwe kansen en een heeeeele lange to do list die ik net geschreven heb.

Bis morgen!

Pips
Hallo!

Hahaha, Jasper blijft een leukerd, hoor. Zo vertelde ik Lieke laatst heel terloops dat ik haar zo lief vind en van haar hou (doe ik wel vaker), en gaf ze als antwoord: "Jahaaaa, dat weet ik nou wel". Huh??? Ik was werkelijk volledig uit het veld geslagen....

Nog eventjes, Indian, dan ben je weer olifant-af .

Pips... hoe is ie! Had je m'n compliment nog gelezen?
[
[
Hahahhaha, nee hoor, niks bijzonders .
nou zalfje opgehaald voor Yuma, hopelijk werkt het snel. (sneu hoor, heel zijn lijfje vol met utislag, zelfs zijn gezicht.)
Indian, Lynn is al een tijdje op de hoogte hoor, ze vindt het geweldig. Ik ben erg benieuwd naar de echo volgende week, ik hoop dat deze baby minder eigenwijs dan Lynn en zien we nu wel meteen of het een hij of een zij is.

Lynn was helemaal happy vanavond, ze slaapt voor het eerst in haar nieuwe kamer! Vandaag 2 kasten in elkaar gezet en ingeruimd. Bed verplaatst, kleed neergelegd en gestofzuigd. Nu nog de lamp ophangen en de posters en de klerenkast kopen, maar daar hebben we schoonouders voor nodig (of in ieder geval hun auto). O ja, en een gordijn.

Balen voor Yuma van de uitslag, hopelijk is hij er snel vanaf.

Gaat goed met Jasper zo te lezen, Syl! Ongelukjes horen er ook wel bij he, heeft Lynn ook heel af en toe.

Ik word wel af en toe helemaal gek van Lynn op het moment en het feit dat ze gewoon NIET alleen speelt. Hoe doen jullie dat, kunnen jullie even gaan zitten met een krant of boek? Of staat er dan meteen een peuter naast je stoel die aandacht wil?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
Lynn kan zichzelf nooit vermaken, ze wil 12 uur per dag aandacht van mij, de overige 12 uur slaapt ze. Dat zelf spelen van Yuma dus 9 van de 10 keer doet, doet Lyn niet. En daar word ik zo langzamerhand doodmoe van, ik weet ook niet goed hoe ik dat moet doorbreken. Of overdrijf ik en is het normaal dat ze niet even zelf kan spelen?

Ze heeft heerlijk geslapen in haar nieuwe kamer, zelfs met de deur dicht en zonder babyfoon. Babyfoon is op haar oude kamer achtergebleven (meestal gaat ze toch meteen slapen, of nog even spelen en dan slapen) en deur dicht is vast voor als de baby er straks is, dan hoort ze die wat minder bij nachtelijke huilbuien.

Fijn dat de uitslag al wat wegtrekt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi!

Juul, lastig hoor dat Lynn zo slecht zelf kan spelen. Milena heeft dat wel gehad, maar dat was eenfaaaaaaaaaase gelukkig. Ze kan nu wel redelijk zelf spelen. Vooral sochtends, smiddags niet. Anders start ik inderdaad met haar een spel op. Ik moet wle zeggen dat ze beter zelf kan spelen als ik ook iets aan het doen ben. Zelf spelen terwijl ik zit te lezen of zoals nu zit te forumen, vindt ze moeilijker

Q poeh knap hoor zo kamperen met je kind. Tent opzetten enzo lijkt me idd erg lastig. En Emdin moet dan ook mee als jij naar de wc moet enzo. Hoe de je dat dan savonds? Of laat je hem alleen in de tent? Kan me voorstellen dat het vermoeiend was! Gelukkig kun je thuis ene beetje bijkomen van de vakantie (net als wij haha).

Indian, gelukkig helpt de creme. Bojan heeft ook veel eczeem nu en uitslag van de warmte. Hij heeft er niet veel last van, dus ik a er niet mee naar de dokter, maar het ziet er wel zielig uit. Ik smeer er nu bij iedere verschoning iets op.

Xop, gelukkig dat Sophietje zich weer wat beter voelt! Haha lekker hoor van Lieke . Milena had ook een keer zoiets. Ik gaf haar een kus voor het slapen gaan enzei dat ik van haar hield. Zegt zij: ja en ik hou van Piet Piraat. Haha

Syl die Jasper. Echt een man he, die houdt niet zo van geklets. Grappig ook op het strand. Wij waren in een hele grote speeltuin in Kranj en toen zat Milena ook te kijken van waar zal ik als eerste opgaan. Grappig is dat!

Milena is trouwens druk bezig met zindelijk worden. Gisteren groot gedeelte van de dag zonder luier. Nu weer zonder luier en al 4 plasjes en 1 poepje op het potje en nog geen ongelukjes *klopt af*. Strax wil ik even naar de stad, dan zal ik haar maar wel een luier omdoen denk ik.

Bojan is lekker aan het draaien in de box erg grappig om te doen. Hij draait als een wijzer van een klok en op zijn zij. Gisteren deed hij dat met zoveel vaart dat ie ineens op zijn buik lag. Was ie helemaal niet blij mee.
Hoi,
Jasper speelt vrijwel altijd zelf. Soms wilt hij samen boekjes lezen.

of samen met zn dora computer spelen.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven