Kletsgroepje LIIII
maandag 25 mei 2009 om 09:22
Goeiemorgen!
Wat fijn zeg,bedankt Julltje! Ik wist niet dat het met 5000 gesloten werd maar mn gevoel zei wel om een nieuwe te openen.Goed naar luisteren dus
Weer zo'n heerlijke dag vandaag, we gaan zo écht sporten en misschien vanmiddag nog even naar Reeuwijk.J moet werken maar ik weet de weg Het is wel moeilijk te vinden en heel kleine weggetjes waar je amper een fietser in kan halen en het een heel gedoe is om te draaien.
Nou,goed,eerst maar naar de gym
Wat fijn zeg,bedankt Julltje! Ik wist niet dat het met 5000 gesloten werd maar mn gevoel zei wel om een nieuwe te openen.Goed naar luisteren dus
Weer zo'n heerlijke dag vandaag, we gaan zo écht sporten en misschien vanmiddag nog even naar Reeuwijk.J moet werken maar ik weet de weg Het is wel moeilijk te vinden en heel kleine weggetjes waar je amper een fietser in kan halen en het een heel gedoe is om te draaien.
Nou,goed,eerst maar naar de gym
maandag 25 mei 2009 om 15:43
Goed gesport, Luni?
Vanmorgen lekker gezwommen met JD, naar de verloskundige geweest en naar het tuincentrum. Plantjes moeten nog de tuin in, maar ik zit ff bij te komen op de bank. Bij de vk was alles goed, uk is nu 19 cm en hartje was goed te horen.
Vanavond weer even lekker een massage laten doen, ik heb een maand gemist, ben er wel weer even aan toe!
Vanmorgen lekker gezwommen met JD, naar de verloskundige geweest en naar het tuincentrum. Plantjes moeten nog de tuin in, maar ik zit ff bij te komen op de bank. Bij de vk was alles goed, uk is nu 19 cm en hartje was goed te horen.
Vanavond weer even lekker een massage laten doen, ik heb een maand gemist, ben er wel weer even aan toe!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 25 mei 2009 om 16:23
Jeetje wat gaat dat hard. Ben je er ff niet en dan een nieuw topic en een uk van 19 cm .
Geniet van je massage Juultje. Morgen ik ook weer, op het werk. Als het lukt want zo verschrikkelijk druk momenteel.
Wij hadden ook een druk weekend en te mooi weer om te forummen. Nee laptop in tuin vind ik ook niet handig Luni.
Fijn dat het met bootje gezellig was Comp. Ja dan zie je es wat anders, ander perspectief vanaf het water.
Wanneer was dat ook alweer? Was het koud?
Wij hebben CZ op de bus naar Spanje gezet. Een midweek met school. Zo griezelig en natuurlijk allemaal al meegemaakt met CD maar toch .... Het is ook een hele rit, 20 uur in de bus met 11 stops las ik in de info waarmee CZ gisteren op de valreep aankwam. We waren al heel boos dat we behalve 2 standaardbrieven helemaal geen informatie kregen. Aaargghhh pubers. Hij had heel veel zin maar was ook erg zenuwachtig. Ik kreeg zowaar thuis een hele dikke kus en dat doet ie echt niet meer hoor. "Ben al 15, ben je mal!"
Stond nog een meisje hartverscheurend te huilen, die wou echt niet. Weet niet of ze uiteindelijk wel of niet in is gestapt. En heel zielig, geen een klasgenootje die even bij haar kwam. Ze stond te praten en te huilen bij 2 leraren en haar moeder.
Cha
Geniet van je massage Juultje. Morgen ik ook weer, op het werk. Als het lukt want zo verschrikkelijk druk momenteel.
Wij hadden ook een druk weekend en te mooi weer om te forummen. Nee laptop in tuin vind ik ook niet handig Luni.
Fijn dat het met bootje gezellig was Comp. Ja dan zie je es wat anders, ander perspectief vanaf het water.
Wanneer was dat ook alweer? Was het koud?
Wij hebben CZ op de bus naar Spanje gezet. Een midweek met school. Zo griezelig en natuurlijk allemaal al meegemaakt met CD maar toch .... Het is ook een hele rit, 20 uur in de bus met 11 stops las ik in de info waarmee CZ gisteren op de valreep aankwam. We waren al heel boos dat we behalve 2 standaardbrieven helemaal geen informatie kregen. Aaargghhh pubers. Hij had heel veel zin maar was ook erg zenuwachtig. Ik kreeg zowaar thuis een hele dikke kus en dat doet ie echt niet meer hoor. "Ben al 15, ben je mal!"
Stond nog een meisje hartverscheurend te huilen, die wou echt niet. Weet niet of ze uiteindelijk wel of niet in is gestapt. En heel zielig, geen een klasgenootje die even bij haar kwam. Ze stond te praten en te huilen bij 2 leraren en haar moeder.
Cha
maandag 25 mei 2009 om 17:58
Even tijd voor maken Chadi,daarna werk je ws 3x zo hard
Gaat zeker hard Juultje!! Wel balen dat je zoveel bijklachten hebt he
Het is hier loeibenauwd,ik heb al 2x een schoon shirt aangetrokken na het sporten.
Net even naar Nieuwkoop geweest,plantenbakken besteld en daarna naar het centrum hier. Ik ging voor een droogmolen van Blokker maar de dukatenactie was helaas maar tot 10 Mei,ik dacht tot 31 Mei...jammer! Liep nog wel tegen een paar Crocs slippers aan die in de aanbieding waren,gelijk meegenomen ook.Ik wilde ze al voor mn verjaardag maar toen waren ze er nog niet,nu voor weinig bij Trekpleister
Vanmorgen had ik ook al geluk,ik mocht niet naar binnen in de sportschool,mn sleutel was geblokkeerd. De reden was dat er een kado voor me lag.Nee geen sporter van de maand maar van iemand die blijkbaar erg blij is met mn vorige telefoon (begint met een C en eindigt op ompu ) Leuk hoor en nogmaals bedankt!!
Gaat zeker hard Juultje!! Wel balen dat je zoveel bijklachten hebt he
Het is hier loeibenauwd,ik heb al 2x een schoon shirt aangetrokken na het sporten.
Net even naar Nieuwkoop geweest,plantenbakken besteld en daarna naar het centrum hier. Ik ging voor een droogmolen van Blokker maar de dukatenactie was helaas maar tot 10 Mei,ik dacht tot 31 Mei...jammer! Liep nog wel tegen een paar Crocs slippers aan die in de aanbieding waren,gelijk meegenomen ook.Ik wilde ze al voor mn verjaardag maar toen waren ze er nog niet,nu voor weinig bij Trekpleister
Vanmorgen had ik ook al geluk,ik mocht niet naar binnen in de sportschool,mn sleutel was geblokkeerd. De reden was dat er een kado voor me lag.Nee geen sporter van de maand maar van iemand die blijkbaar erg blij is met mn vorige telefoon (begint met een C en eindigt op ompu ) Leuk hoor en nogmaals bedankt!!
maandag 25 mei 2009 om 18:00
Jee dat is schrikken, zomaar ineens een nieuw topic. Maar snel een nieuwe bookmark maken.
Ach Chadi, wat zielig van dat meisje. Ws geen vriendinnen en dan kan ik me het goed voorstellen dat je opziet tegen zo'n week.
Pubers kunnen ook zo moelijk zijn voor zichzelf. Vandaag ook weer een gesprek met een huilend meisje die vanalles niet meer wilde maar uiteindelijk vooral vanalles noet durfde.
Juultje, gelukkig alles goed bij de vk.
Ach Chadi, wat zielig van dat meisje. Ws geen vriendinnen en dan kan ik me het goed voorstellen dat je opziet tegen zo'n week.
Pubers kunnen ook zo moelijk zijn voor zichzelf. Vandaag ook weer een gesprek met een huilend meisje die vanalles niet meer wilde maar uiteindelijk vooral vanalles noet durfde.
Juultje, gelukkig alles goed bij de vk.
maandag 25 mei 2009 om 18:12
C! Wat super leuk, goed idee joh.
Mokkie zeker zielig voor dat meisje en dat er ook helemaal niemand bij haar stond (incl CZ want die was ook eerst helemaal in zichzelf gekeerd en later druk met zn vrienden) vond ik heel erg.
Pubers, het is niet altijd makkelijk en volgens mij vooral voor henzelf niet.
Luni dapper dat je met de warmte ging sporten ..
Ik ga zeker tijd maken voor de masseur, echt zin in. En staat ook wel geboekt in mn agenda op het werk maar het is nu echt even een gekkenhuis daar.
Cha
Mokkie zeker zielig voor dat meisje en dat er ook helemaal niemand bij haar stond (incl CZ want die was ook eerst helemaal in zichzelf gekeerd en later druk met zn vrienden) vond ik heel erg.
Pubers, het is niet altijd makkelijk en volgens mij vooral voor henzelf niet.
Luni dapper dat je met de warmte ging sporten ..
Ik ga zeker tijd maken voor de masseur, echt zin in. En staat ook wel geboekt in mn agenda op het werk maar het is nu echt even een gekkenhuis daar.
Cha
maandag 25 mei 2009 om 18:40
Kinderen zijn best hard hoor,misschien huilt dat meisje snel en heeft de rest zoiets van: "daar heb je haar weer"
We hebben trouwens besloten over de kat,we doen het met hart en ziel Nu kan het wel hier
Het heeft ons wel een beetje nachtrust gekost,we bleven er maar over praten..lang leve de Melatonine,die heeft ons de mond doen snoeren (zzzzzzzzzz)
Ja lekker he Mokkie,zo'n fris topic! De eerste keer dat de engel zich in ons topic heeft "gemoeid"
We hebben trouwens besloten over de kat,we doen het met hart en ziel Nu kan het wel hier
Het heeft ons wel een beetje nachtrust gekost,we bleven er maar over praten..lang leve de Melatonine,die heeft ons de mond doen snoeren (zzzzzzzzzz)
Ja lekker he Mokkie,zo'n fris topic! De eerste keer dat de engel zich in ons topic heeft "gemoeid"
maandag 25 mei 2009 om 20:16
Luni dank (al heet je geen Mokkie haha).
Leuk dat jullie de kat nemen. Wanneer krijg je hem of haar. Was een reuzeformaat dus man?
Ik heb net nog even foto's gekeken die ik had gemaakt van het vertrek. Echt zielig hoor dat meisje, hartverscheurend. Of het leek zo maar dan kan ze heel goed acteren.
Heb je CM op de foto op h herkend? Lol
Leuk dat jullie de kat nemen. Wanneer krijg je hem of haar. Was een reuzeformaat dus man?
Ik heb net nog even foto's gekeken die ik had gemaakt van het vertrek. Echt zielig hoor dat meisje, hartverscheurend. Of het leek zo maar dan kan ze heel goed acteren.
Heb je CM op de foto op h herkend? Lol
maandag 25 mei 2009 om 21:22
Haha,ja ik herkende hem nu! Heb nog even vergeleken met een andere foto maar ja hoor,nu weet ik het
Het is een jeweetwel-kater Ik heb net de zolder opgeruimd,zelfs gestreken en gevouwen, en plaats gemaakt voor zn bak. We hebben nog een tas vol kattenspeelgoed en etensbakjes. Het speelgoed moest eigenlijk naar de kattenopvang maar toen we het weg wilden brengen konden we het niet meer vinden. We vonden het in dit huis terug met uitpakken van de verhuisdozen!
Net ook een grote tas zomerkleding uit staan pakken,net alsof je nieuwe kleren hebt dan he. En........het past nog!!!
net
Het is een jeweetwel-kater Ik heb net de zolder opgeruimd,zelfs gestreken en gevouwen, en plaats gemaakt voor zn bak. We hebben nog een tas vol kattenspeelgoed en etensbakjes. Het speelgoed moest eigenlijk naar de kattenopvang maar toen we het weg wilden brengen konden we het niet meer vinden. We vonden het in dit huis terug met uitpakken van de verhuisdozen!
Net ook een grote tas zomerkleding uit staan pakken,net alsof je nieuwe kleren hebt dan he. En........het past nog!!!
net
maandag 25 mei 2009 om 22:04
quote]mokkie schreef op 25 mei 2009 @ 21:54:
Mokkie is hier totaal overbodig
Leuk Luni, dat jullie de kat nemen.
Cha, hopen maar dat het meisje het toch een beetje leuk gaat hebben.[/quote]
Mokkie nee ik kan wel een extra mentor gebruiken met tips hahaha. Dus zo niet overbodig.
Ben wel benieuwd of ze uiteindelijk mee is gegaan. Er gingen er zowieso een aantal anderen ook niet om verschillende redenen.
Ben blij als ik morgen de sms krijg dat ie is aangekomen.
Ze hebben overigens een druk en leuk programma in Barcelona met ook nog veel vrije tijd. En ze zitten in een 3 sterrenhotel maar dat ligt wel een eind van Barcelona, 50 km.
Hoop dat hij het top krijg, een hele mooie ervaring maar vooral zal ik blij zijn als hij weer terug is, sssst niet verder vertellen :S.
Cha
Mokkie is hier totaal overbodig
Leuk Luni, dat jullie de kat nemen.
Cha, hopen maar dat het meisje het toch een beetje leuk gaat hebben.[/quote]
Mokkie nee ik kan wel een extra mentor gebruiken met tips hahaha. Dus zo niet overbodig.
Ben wel benieuwd of ze uiteindelijk mee is gegaan. Er gingen er zowieso een aantal anderen ook niet om verschillende redenen.
Ben blij als ik morgen de sms krijg dat ie is aangekomen.
Ze hebben overigens een druk en leuk programma in Barcelona met ook nog veel vrije tijd. En ze zitten in een 3 sterrenhotel maar dat ligt wel een eind van Barcelona, 50 km.
Hoop dat hij het top krijg, een hele mooie ervaring maar vooral zal ik blij zijn als hij weer terug is, sssst niet verder vertellen :S.
Cha
dinsdag 26 mei 2009 om 12:57
Goedenmiddag!
CZ is vanmorgen op tijd aangekomen. Ik kreeg een lief smsje. Hij had de hele nacht niet geslapen dus hahaa.
Ben vandaag voor niets op reis gegaan. Hele treinverkeer ontregeld. Ben met de stoptrein ook niet ver gekomen en geen zicht op of ik er wel op een redelijke tijd zou aankomen. Dus in overleg met de baas terug naar huis, dezelfde trein waaruit ik net kwam en thuiswerken maar weer.
Zo zonde van de reistijd, voor niets zo vroeg eruit, bleggh.
Cha
CZ is vanmorgen op tijd aangekomen. Ik kreeg een lief smsje. Hij had de hele nacht niet geslapen dus hahaa.
Ben vandaag voor niets op reis gegaan. Hele treinverkeer ontregeld. Ben met de stoptrein ook niet ver gekomen en geen zicht op of ik er wel op een redelijke tijd zou aankomen. Dus in overleg met de baas terug naar huis, dezelfde trein waaruit ik net kwam en thuiswerken maar weer.
Zo zonde van de reistijd, voor niets zo vroeg eruit, bleggh.
Cha
dinsdag 26 mei 2009 om 12:58
' Middag
Nee,die staat op mn netvlies gebrand hoor
Weertje he,vandaag.Goed voor de plantjes en we moeten toch werken...
Ik ben er vannacht een keer uitgegaan om te zien of het niet binnen regende(zo klonk het nl) en om een mug op zn kop te meppen....
Cha,ik denk dat ie t best redt maar wel begrijpelijk dat je weer gerust bent als hij terug is.
Ik moest nog gniffelen daarnet: Stel.. Hij komt terug met een nieuw vriendinnetje..het huilende meisje
Nee,die staat op mn netvlies gebrand hoor
Weertje he,vandaag.Goed voor de plantjes en we moeten toch werken...
Ik ben er vannacht een keer uitgegaan om te zien of het niet binnen regende(zo klonk het nl) en om een mug op zn kop te meppen....
Cha,ik denk dat ie t best redt maar wel begrijpelijk dat je weer gerust bent als hij terug is.
Ik moest nog gniffelen daarnet: Stel.. Hij komt terug met een nieuw vriendinnetje..het huilende meisje
dinsdag 26 mei 2009 om 14:51
Haha ja hee tegelijk gepost grappig.
In zn smsje stond iets van mama ik ben er en ik heb niet geslapen het gaat goed en ....... de groeten van Laura. Ik ken geen Laura hahhaa. Maar dat zal niet dat meisje zijn want was een buitenlands typetje en die heten meestal geen Laura.
Weet nog steeds niet of ze nou wel of niet mee is gegaan.
Zal blij zijn als ie weer terug is ja. Mis hem erg al zit ie altijd op zn kamer of op het voetbalveld met vriendjes.
Cha
In zn smsje stond iets van mama ik ben er en ik heb niet geslapen het gaat goed en ....... de groeten van Laura. Ik ken geen Laura hahhaa. Maar dat zal niet dat meisje zijn want was een buitenlands typetje en die heten meestal geen Laura.
Weet nog steeds niet of ze nou wel of niet mee is gegaan.
Zal blij zijn als ie weer terug is ja. Mis hem erg al zit ie altijd op zn kamer of op het voetbalveld met vriendjes.
Cha
dinsdag 26 mei 2009 om 16:47
Hey ik dacht al t zal wel snel komen een nieuwe topic, want we zaten bijna op 5000
)))) Schrok vannacht echt wakker van al dat geknal!!! Jullie ook Zoonlief is van de zolder naar de kamer van EMZ gevlucht, hahahaha grote mond klein hartje he.
EM gaat vandaag lekker eigen gebakken aardappelen maken, met kip en brocolli en sla, mmm. Grote dochter en schoonzoon komen ook eten. Dat zal lekker smaken.
EM gaat vandaag lekker eigen gebakken aardappelen maken, met kip en brocolli en sla, mmm. Grote dochter en schoonzoon komen ook eten. Dat zal lekker smaken.
dinsdag 26 mei 2009 om 16:50
Wie is er jarig dan -)?
Hier heeft schoonzoon vandaag gebakken en eten voorbereidt. Ideaal voor een keertje want superdruk.
Straks b-day moeder en vriend van ons en ja donderdag uh ...
en vrijdag nog mn zus. Erg toch?
Eef ik heb niets gehoord, zag het toen ik er om 5 uur uit ging. Achteraf had ik beter direct thuis kunnen blijven zeg.
Cha
Hier heeft schoonzoon vandaag gebakken en eten voorbereidt. Ideaal voor een keertje want superdruk.
Straks b-day moeder en vriend van ons en ja donderdag uh ...
en vrijdag nog mn zus. Erg toch?
Eef ik heb niets gehoord, zag het toen ik er om 5 uur uit ging. Achteraf had ik beter direct thuis kunnen blijven zeg.
Cha