Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Snjootje is er maar moet weer aan het werk. Kom zometeen weer even terug.
Snjókorn falla, á allt og alla
Stormde het bij jullie net ook zo? Damn wat een herrie zeg!
Hier geen storm hoor. Het waaide wel aardig maar niet zo verschrikkelijk als 2 weken geleden.

Heb heerlijk geslapen.
Hier schijnt het zonnetje nu maar het is niet echt warm helaas.
dat hier dan weer wel :P nja, was het in ieder geval... nu valt het wel weer mee. Maar ja, warmte + regen = benauwd.

Hai guys! Nou hier viel t wel mee vannacht hoor! Heb wel een donderklap gehoord maar ben weer in slaap gevallen! Nu waait t vreselijk en af en toe valt er een druppel maar meer ook niet! Heb de deur net gewoon opengezet. Pf heb t ff gehad, ben blij dat ik morgen vrij ben zeg! Denk dat ik ook niks doe ook! Vanavond komt de kapster hier, en ga ik lekker weer een kleurtje er laten mikken! En n stukkie eraf.
Linn, mooie avatar. Zat ook te denken over een nieuwe... moet nog even zoeken voor een mooie... Deze hoort niet zo uitgerekt te zijn. Doet t forum zelf denk ik!
Ja, werkt hetzelfde als het ouderwetse 4:3 televisie beeld op breedbeeld scherm (16:9) uitzenden

Vond het wel moeilijk om een leuke avatar te zoeken. Wilde eigenlijk er eentje zelf maken, maar dan wordt het al snel zo onduidelijk. De meest simpele avatars zijn vaak de besten.

Ik zit me te verkikkeren aan het idee dat ik vanavond hamburgers ga maken voor avondeten Doe ik zelden, maar juist daarom is het zo lekker! Wat eten jullie vanavond?
Macaroni met hamblokjes. Had nl geen vlees eruit gelegd handig hè!

Sla erbij en klaar, ook wel handig en lekker snel als vanavond de kapster op tijd komt... ;)
Ik ben er nog niet helemaal uit. Geef straks gymles en ben dus pas om half 7 klaar.

Ik zit te denken aan brood met gebakken ei of zo iets. Heb in ieder geval niets uit de vriezer gehaald.

En misschien ga ik ook wel naar KFC (zit ongeveer op de hoek bij mij).

Gisteren heb ik een soepje gemaakt met verse groente, heb nu alleen nog maar sla over. is misschien ook wel een goed idee.
Nou, net m'n VISA rekening binnen gekregen. Ik denk dat ik maar droog brood ga eten vanavond.

Ik geloof dat ik er zo een op m'n balkon ga zetten.
Als ik vlees vergeten ben eruit te halen maak ik een van de volgende dingen:

- nasi of bami met roerbakgroenten en gebakken ei

- pasta(salade) met een dressing van mosterd, mayonaise, wat kruiden en andere smaakmakers, met tonijnmoot en ui en kappertjes (en evt. een gekookt eitje erbij)

- vega pasta met lekker veel groenten en pesto- of tomatensaus
Zo de verf zit in mijn haar, het wordt bruiner als het goed is, ben t rode beu. Dat maakt mijn gezicht zo bleek. En loopt in de zomer ook zo snel terug! Het moet nu intrekken, dan wassen en knippen! Dus allemaal een fijne avond, de Net5 series worden opgenomen hier vanavond hoor Linn! Mis niks!

Tot morgen! (heerlijk een vrije dag)
Het "wat moet ik nou eens eten" probleem is opgelost hoor. Het was vandaag de laatste training en de meiden willen pizza gaan eten. Daar zeg ik geen nee tegen.
Oeh yumm, pizza! Ook al zoiets lekkers, slechts, net als mijn hamburgers

Janae- ik zal mijn mondje dicht houden over wat er gebeurd is (al kijk ik niet alles). Dan blijft het voor jou ook leuk.

Fijne avond iedereen!
He dames,

Zijn we niet inmiddels de ladies room ontgroeid??? Ik vind dat we wel aan de livingroom toe zijn. Wat jullie?

Is dit wat??
Gezellig! Maar wie let er dan op de baby?
Goedemorgen meiden, ha lekker een dagje vrij!

Een livingroom? Is het er hier druk genoeg voor dan? Zo druk als het hier in het begin was zo stil is t nu vaak vinden jullie ook niet? Alleen Linn, Sjno, Zenna, af en toe Applegate en ik zei de gek... De rest is allemaal met de Noorderzon vertrokken!

Over baby's gesproken: Gisteren hadden de buren hier weer hun kleinkids om op te passen... *zucht* Een gekrijs van heb ik jou daar! Wat die mensen met die kids doen weet ik niet maar mensen kinderen! Heb de radio maar ff wat harder gezet!
De kleine van de buren heeft ook wel eens zo'n actie. Inderdaad de radio (of tv) maar harder zetten.

Ik heb geen kinderwens en dat blijft als ik heb zo hoor. .

We kunnen wel op de ladies room blijven hoor (inderdaan niet zo veel inloop) maar moeten we dan niet eens aan lekkere stoelen gaan denken dan?
Een mooie, witte sofa, past dat ook?

Grappig...

quote:Janae schreef op 27 mei 2009 @ 09:33:

[fgcolor=#0056B3]

Alleen Linn, Sjno, Zenna, af en toe Applegate en ik zei de gek...

Ik had nog nooit van 'ik zei de gek' in dit zinsverband gehoord, en deze week hoor ik het ineens 2x. Mijn tante zei het ook in een mailtje...
Wit is wel erg wit hoor. Heb je al een leuke gevonden?
Zullen 's ff Googlen voor mooie stoelen! Als Zenna weer terug is van weggeweest (waar zit ze?) dan kan ze lekker met de pootjes omhoog. Mooie stoelen naast de koffie automaat!

Is dit wat? Pimpen we de ladies room ook ff een beetje op..

LUNCH!

Deze is leuk:

Dat geeft een vakantie gevoel Janae. Ga ik voor.

Die van jou is ook leuk Linn, kan je in alle hoeken neerzetten.

Die lunch ziet er lekker uit. Had net gebakken vis gegeten met broccoli (en een bordje salade om de schade van gisteren in te halen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven