Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ik zag bij Shownieuws dat BN-ers gegolfd hebben voor Energy4All. Voor wie het ook wil zien: link
Mozilla Firefox werkt ook. Totaal geen foutmeldingen gezien hier.

Bedoel je Google CHROME Bam ?

Gaat goed met Ceetje, reageert sinds dit weekend alleen op aardbeien, heeft ze nooit eerder gehad en ze is gek op die dingen. Arm wurm zit met koude washandjes op haar wangen want ze branden/jeuken. Nou ja, donderdag uitslag.

Jin, wat leuk een lopende Jongste. Zo schattig dat eerste gewiebel

Hoe was de feestochtend Bam?
Hoi, ik zit nu al ruim een uur achter de laptop, het schiet niet op met die foutmeldingen.

Ik zal proberen wat bij te lezen. Waarschijnlijk een aantal mosterdreacties

Bedankt voor jullie felicitaties. Man wist niet wat hij moest kopen, ik kon zelf ook niets bedenken. Hij heeft me 2 pakketten met tijdschriften gegeven.

Ik heb het niet echt gevierd op de camping, de club heeft wel voor me gezongen en ik kreeg een bos versgeplukte bloemen. En we hebben de barbeque aangestoken, lekker en heel gezellig. Zaterdag vier ik het met een klein clubje familie, vrienden.

Suze, jouw man had Google Chrome geïnstalleerd begreep ik, is dat wat?

Leuk dat uk zo beweeglijk is! Verder alles oké?

Mal, hoe is het nu met M.? Je zou toch echt niet bedenken dat een wimperhaartje in je oog blijft steken. Wel fijn dat de speech voor 800 man goed ging.

Fijn dat Jonathan vooruit gaat!

Compu, leuk, varen op zo'n bootje. Wat vond CG ervan?

Mamax, voor jou!

Star, al verbetering bij Ceetje met de Lactacyd en hooikoortsmedicijnen? Fijn dat je een goede arts hebt en wat een dapper meisje met dat bloedprikken!

Kl*te van je werk .

Bam, keelontsteking? Bah.

Hel, da's een flink eind van je haar af. Ben benieuwd naar je nieuwe look.

Krijg jij geen oproep voor een uitstrijkje?

Juud, fijn dat er nu duidelijkheid is over de huiduitslag van Cas.

Enka, wow, Lars alweer in maatje 62. Tim is er net uitgegroeid .

Jin, gezellig gehad met je zus?

Naat, voorheen dacht ik ook:"Die laat haar kind zomaar staan". Nu begrijp ik het beter en doe hetzelfde met Lianne als jij met Tobias deed. Inderdaad irritant van die mensen die zich ermee bemoeien.

Hoe gaat het met jou?

Ris, jullie krijgen een van me!

Met mijn teen ging het goed, snel genezen. Maar we hebben ook niet zoveel gedaan, 2 keer gewandeld met Tim en Lianne. Hooguit anderhalf uur (wel knap van Lianne, anderhalf uur lopen met pauzes tussendoor).

Een hele lap tekst en ik ben nog steeds niet op de laatste pagina . We gaan eten.
O jak Bam, wat naar van man van je moeder!
Ik weet niet wie er meer afgedraaid is Juul of ik
Niet zo bijdehand he star
Kokos : Google CHROME
quote:Star schreef op 26 mei 2009 @ 12:45:

O jak Bam, wat naar van man van je moeder!Zeg dat ja. Het is niet mijn beste vriend maar dit gun je niemand.
Hé, ik zie net een 'reclame' van energ4all in de krant staan met Jochem Meyer en Jochem van Gelder. Leuk! Ze zijn goed bezig volgens mij!
quote:bambino schreef op 26 mei 2009 @ 13:13:

[...]

Zeg dat ja. Het is niet mijn beste vriend maar dit gun je niemand.Moet hij lang wachten op MRI enzo?
Haai ladies, ben niet helemaal bij. Bam heftig weekend zag ik, toestand zeg.

Koppijn weer over, dank voor jullie lieve medeleven! Stress en hormonen denk ik (en rosé helpt niet, zo gek...;-)).

Kom vanavond mss nog wel even langs. Eerst even naar huis enzo.
Jeetje Bam, heftoig weekend! Hoe gaat het nu?

Kokos, ik schaam me heel erg, ik heb je geen kaart gestuurd.... Ik wist gewoon niet dat je jarig was, ik mis die kalender zo. Leuk idee van man!

Star, zo´n overgevoeligheid voor aardbeien kan ook komen doordat ze niet heel grondig gewassen zijn, en vaak ligt het aan de haartjes op de aardbeien. Als je de aardbei "schilt", helpt dat misschien? Arme Ceetje.

Mamax, klinkt goed zo´n pverhemd :-) . Jongste is wel vrij ehm... kräftig. Vandaag gemeten en gewogen. 13,5 kg en 86 cm schoon aan de haak.
Ik mag van Ceetje niks schillen. Die eet al haar fruit met schil

Oei, Jongste gaat mijn Oudste inhalen

Was je bij de KA?
Jinny, op Hyves kan er een kalender ingesteld worden en dan krijg je een mailtje wanneer er iemand bijna jarig is.
quote:Star schreef op 26 mei 2009 @ 19:55:

Ik mag van Ceetje niks schillen. Die eet al haar fruit met schil

Oei, Jongste gaat mijn Oudste inhalen

Was je bij de KA?

Jep, bij de kinderarts, inenting twee zit erin!!!!!
quote:Star schreef op 26 mei 2009 @ 19:55:

Jinny, op Hyves kan er een kalender ingesteld worden en dan krijg je een mailtje wanneer er iemand bijna jarig is.Stom zeg, ik krijg soms wel een mailtje en soms niet.
quote:Jinny schreef op 26 mei 2009 @ 19:45:

Mamax, klinkt goed zo´n pverhemd :-) . Jongste is wel vrij ehm... kräftig. Vandaag gemeten en gewogen. 13,5 kg en 86 cm schoon aan de haak.Dan wordt het krap denk ik. Het is maatje 86, maar hij valt niet heel ruim. Jammer, hij was wel erg leuk met een (subtiel) vliegtuig op de voorkant.
quote:Jinny schreef op 26 mei 2009 @ 21:52:

[...]

Stom zeg, ik krijg soms wel een mailtje en soms niet.

Dat is als diegene het op haar eigen Hyves heeft ingesteld. Op onze privé Hyves kunnen we dat ook doen.

Viel inenting mee?
Hullo dames!

Kokos, welkom thuis, leuk dat jullie het lekker gehad hebben en dat het met je teen snel weer in orde was! Nog van harte gefeliciteerd mop

Jinster, zo, Jongste gaat lekker . Geen moeilijke eter zeker, ha ha ha.

Star, hoest met C, merk je al verbetering nu je geen billendoekjes etc meer doet?
Hoe komt het toch dat iedereen denkt dat hij zo gek is op eten? Ja, hij lust graag broccoli ja ja ja.
Hij heeft haast maat 92 Mamax, jammer!

Star, kleine diepe huil en dat was het. Nu al wat koorts, maar paracetamolletje doet wonderen.
Zoooo, proef ik hier enige frustratie?
Daar zit Sam nu ook net in! Flinke bink heb je hoor. Die van mij zijn trouwens ook gewoon niet heel groot. Zoontje van vriendin wordt 3 volgende maand en die zit al in maat 110/116!
Jin, hoop dat ik je niet gekwetst heb? Ik nam maar aan dat je van niet eten niet goed groeit, tenminste ik ken de kinderen die niet eten en toch zo lekker groeien niet. Magere, kleine scharminkels zijn het .

Overigens zeg ik ook niet dat goed eten een garantie is voor goed groeien he? (voor ik de moeder van Jeetje op mijn stoep heb staan ).
Trusten dames, slaap lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven