In telefoon van vriend gekeken

06-06-2021 20:06 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik weet dat het not done is.
Maar had een onderbuik gevoel.
We zijn half jaar samen.
Ben er dus achter gekomen dat ie van 2 walletjes eet. Wel meer dan 2 en niet met vrouwen. Heb foto's gemaakt van de gesprekken. Maar weet even niet hoe ik hem moet confronteren. Hij kon niet op mijn verjaardag komen omdat ie moest werken. Maar lag dus met een vent in bed. Zal sowieso een afspraak maken met de huisarts voor een soa test. Hij heeft een kort lontje niet naar mij toe nog gehad. Maar weet niet hoe die hier op gaat reageren. Ik weet het effe niet meer
Ik zou hem de screenshots sturen en zeggen dat ik hem niet meer wil zien. Klaar.
Jullie wonen nog niet samen? Zijn nog niet getrouwd en nog niet zwanger?

Fijn laten opzouten. Tuurlijk is dat voor jou verdrietig, maar daar ga je over heen komen.
Inderdaad. Als je niet samenwoont, gewoon een screenshot en berichtje dat je de relatie stopt.
Het woordje ‘nog’ in je tekst vind ik ook veelzeggend.
Je verwacht problemen dus dit is een goede manier. Je bent hem niks verschuldigd.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Nee wonen niet samen.
Heb 2 kinderen 1 van 15 en 1 van 20.
En daar zit ik over na te denken om gewoon de screenshots te sturen en dan overal op blokkeren. Maar weet niet wat ie dan doet. Zal dan wel hier heen komen
Ben je bang voor hem?
Toen je in zijn telefoon keek, waren jullie dus samen? En toen heb je gedaan alsof er niets aan de hand was? Lijkt me erg moeilijk
Hij heeft mij nog nooit wat gedaan of zijn stem verheft. Maar weet dat ie een kort lontje heeft. Waren een keer met de hond uit en het is een stafford toen zei iemand dat het een gevaarlijke hond was en toen flipte ie. Ik had zoiets negeren en doorlopen. Dus weet echt niet hoe ie hier op gaat reageren. Zijn wachtwoord was makkelijk standaard wachtwoord van telefoon. Heeft ie nooit veranderd dus was er zo in.
Ben er zaterdag achter gekomen en met een smoesje naar huis gegaan. Heb hem niet meer gezien. Was even helemaal lam geslagen. Dus heb idd niks gezegd..
Zeggen dat je de relatie beëindigd omdat je achter zijn dubbelleven bent gekomen. Ik zou het bewijs niet sturen, want dan gaat hij waarschijnlijk uit zijn plaat dat je zijn privacy hebt geschonden ofzo :sarcastic:

Je hebt zijn goedkeuring niet nodig om de relatie te beëindigen, als een van de beiden dat beslist is het reden genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niet (nog meer) drama voeden door screenshots te sturen. Gewoon laten weten dat je geen toekomst ziet samen en de relatie beëindigt. Is dat een optie?
Foto van de screenshot naar hem sturen met de melding dat alles tussen jullie over is en dat je geen enkel contact meer wilt hebben met hem en dat hij zeer zeker niet langs hoeft te komen, want het is klaar voor jou.
Veel sterkte, heel naar om zo bedrogen te worden.
Idd_ schreef:
07-06-2021 08:59
Niet (nog meer) drama voeden door screenshots te sturen. Gewoon laten weten dat je geen toekomst ziet samen en de relatie beëindigt. Is dat een optie?
Helemaal mee eens. Zeg hooguit dat je weet van zijn dubbelleven, maar laat geen foto's zien en confronteer hem ook niet met het feit dat je in zijn telefoon hebt gekeken.
Wat voor type is het verder? Stel je zegt vandaag dat je erachter bent gekomen dat je toch liever vrienden blijft. Wat doet of zegt hij dan. Jullie zijn half jaar samen. Tis niet zo dat jullie al jaren bij elkaar zijn. Dan komt zoiets als een te grote verassing. Maar bij een half jaar kun je dat denk ik wel zeggen. Je was eerst heel verliefd, maar dat je nu merkt dat het minder werd en dat je niet denkt dat je nog genoegd verliefd bent om bij elkaar te blijven. Dan hoef je dat screenshot niet te sturen of te zeggen dat je achter dat dubbelleven bent gekomen. En loop je het risico niet dat hij heel boos op je wordt vanwege het kijken in die telefoon. Gewoon gevalletje ligt aan mij en niet aan jou.
Eens met wat er hierboven staat: Zeg hem dat je achter zijn dubbel leven bent gekomen en dat je er niet op zit te wachten om bedrogen te worden (ongeacht met wie trouwens). Het klinkt inderdaad alsof je bang voor hem bent. Klopt dat?
bia-pia schreef:
07-06-2021 09:09
Helemaal mee eens. Zeg hooguit dat je weet van zijn dubbelleven, maar laat geen foto's zien en confronteer hem ook niet met het feit dat je in zijn telefoon hebt gekeken.
Mee eens zou hem echt niet laten weten dat je in zijn telefoon gekeken heb je weet niet hoe hij daar op reageerd. Gelukkig dat je er nu achterkomt nu jullie nog niet samenwonen.

Heel veel sterkte :hug:
Jeetje, wat rot.

Eens met dat je het gewoon uit kunt maken zonder de screenshots te sturen.
Zeg je gewoon dat je geen zin hebt belazerd te worden.
Ik zou ook de screenshots sturen en zeggen dat het over is. Vind niet dat je hem onder deze omstandigheden een keurig face to face uitmaakgesprek verschuldigd bent. De reden dat je ermee stopt is duidelijk genoeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Meatlover schreef:
07-06-2021 09:30
Mee eens zou hem echt niet laten weten dat je in zijn telefoon gekeken heb je weet niet hoe hij daar op reageerd. Gelukkig dat je er nu achterkomt nu jullie nog niet samenwonen.

Heel veel sterkte :hug:
Yakkes. Eens met tips hierboven. Mocht je echt bang zijn voor geweld dan kan je wijkagent evt vast inseinen. Dan weten ze er van.

En gezien leeftijd kids, hen ook inlichten over wat te doen als hij voor de deur staat?
Ik zou alleen zeggen dat je geen toekomst in de relatie ziet. Niets over de telefoon. Balen zeg, om zo bedrogen te worden. Veel sterkte!
sneeuwwitje80 schreef:
07-06-2021 09:12
Wat voor type is het verder? Stel je zegt vandaag dat je erachter bent gekomen dat je toch liever vrienden blijft. Wat doet of zegt hij dan. Jullie zijn half jaar samen. Tis niet zo dat jullie al jaren bij elkaar zijn. Dan komt zoiets als een te grote verassing. Maar bij een half jaar kun je dat denk ik wel zeggen. Je was eerst heel verliefd, maar dat je nu merkt dat het minder werd en dat je niet denkt dat je nog genoegd verliefd bent om bij elkaar te blijven. Dan hoef je dat screenshot niet te sturen of te zeggen dat je achter dat dubbelleven bent gekomen. En loop je het risico niet dat hij heel boos op je wordt vanwege het kijken in die telefoon. Gewoon gevalletje ligt aan mij en niet aan jou.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk zou ik niet met screenshots werken of vertellen wat je hebt gelezen. Je kunt alleen je gelijk halen, terwijl je doel is bij hem weg te gaan. Gezien je berichtje/reactie lijk je wel bang voor hem en zou ik hem daarom ook niet confronteren. Het is gewoon over, houd de eer aan jezelf.
Ach to, dit blijkt over een tijdje gewoon een zegen! Dat voel je nu natuurlijk zo niet, maar uit alles klinkt angst voor hem door. Dat is niet goed. Nu heb je in ieder geval een duidelijke reden om nu al de relatie te beëindigen. Als je echt bang voor hem bent, zou ik er inderdaad niet eens zozeer de reden bij vermelden. Gewoon dat je er geen toekomst in ziet.
En uiteraard blijf je geen vrienden.
Heb bericht gestuurd. Dat ik het vertrouwen in hem kwijt ben. En de relatie beëindig. En toen geblokkeerd.
Nog niets gehoord of gezien
Ik denk dat dat blokkeren niet verstandig is...ik zou daar juist van flippen na een half jaar met iemand te zijn geweest..ongeacht wat de reden van stoppen is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven