Blond haar verven
woensdag 9 juni 2021 om 09:44
Hi!
Ik heb vrij dun blond haar van nature.
Ik laat al jaren highlights zetten maar het begint toch wat pluizig te worden.
Ik wil dit laten knippen maar twijfel om er een lichtbruine spoeling over te laten zetten bij de kapper.
Ik ben benieuwd of dit mijn haar wat voller eruit laat zien en of dit ook voor minder pluis zorgt.
Het blonde vind ik leuk maar is niet al te best..
Ik heb vrij dun blond haar van nature.
Ik laat al jaren highlights zetten maar het begint toch wat pluizig te worden.
Ik wil dit laten knippen maar twijfel om er een lichtbruine spoeling over te laten zetten bij de kapper.
Ik ben benieuwd of dit mijn haar wat voller eruit laat zien en of dit ook voor minder pluis zorgt.
Het blonde vind ik leuk maar is niet al te best..
woensdag 9 juni 2021 om 09:47
woensdag 9 juni 2021 om 10:01
Als je ook wat lowlights laat zetten, of in ieder geval niet je hele jaar vol met highlights zet, scheelt dat een stuk. Het is a) beter voor je haar en b) je creëert ook wat meer diepte in je haar waardoor het er niet uitziet als een droog vogelnest.
Mijn haar is nu ook wat te beschadigd omdat ik er extra highlights overheen moest zetten omdat het een keer niet lang genoeg had ingetrokken waardoor er een nog een gele gloed in mijn haar zat. Ik ga er de volgende keer ook wat lowlights doorheen doen en stel het blonderen nog even uit om verdere bescherming te voorkomen. Ondertussen maar op zoek naar een goed haarmasker ofzoiets..
Waarom wil je er een lichtbruine spoeling overheen zetten? Ben je de blonde kleur zat of wil je gezonder haar?
Mijn haar is nu ook wat te beschadigd omdat ik er extra highlights overheen moest zetten omdat het een keer niet lang genoeg had ingetrokken waardoor er een nog een gele gloed in mijn haar zat. Ik ga er de volgende keer ook wat lowlights doorheen doen en stel het blonderen nog even uit om verdere bescherming te voorkomen. Ondertussen maar op zoek naar een goed haarmasker ofzoiets..
Waarom wil je er een lichtbruine spoeling overheen zetten? Ben je de blonde kleur zat of wil je gezonder haar?
anoniem_64ce84c21e5f6 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:02
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
14.64% gewijzigd
woensdag 9 juni 2021 om 10:23
Highlights kan je haar beschadigen. Maar beschadigd, pluizig haar is niet weg als je het maskeert met een donkerdere spoeling. In theorie lijkt donkerder haar voller, maar in de praktijk hangt dat van veel meer factoren af, dus als je het daarvoor doet, zou ik het lekker blond laten. Goed verzorgen en een goede coupe inderdaad, dat gaat je dan veel meer helpen.
woensdag 9 juni 2021 om 13:54