Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
woensdag 9 juni 2021 om 09:02
Die suggesties voor appjes helpen ook niet. Laat die man gelijk weten wat voor vlees in de kuip hij heeft, want to gaat zich verder toch niet zien in te houden.Jufjoke schreef: ↑09-06-2021 07:44Het spijt me, to, ik wil niet grof doen, maar ik heb echt zelden iemand gelezen met zo weinig reflecterend vermogen. Je beschuldigt hem van van alles wat je zelf doet, en bent dan gepikeerd op hem. Waarom? Zie je echt niet dat je zelf een beetje raar aan het doen bent?
Dit wordt niks meer, maar als je je eigen aandeel niet ziet, maak je ook steeds dezelfde fouten.
woensdag 9 juni 2021 om 09:02
Jij wel? En hoezo wil jij nog afspreken dan als je hem zo'n lul vindt?communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 08:50Nee. We hebben vrijdag 4 uur lang gesproken via beeld. Allemaal leuk en aardig, dag erna wat appjes en daarna voelde ik afstand.
Gister eigen initiatief geappt, en net voor hij ging slapen appje dat hij helemaal naakt in bed ligt. Hij stelt nou niet bepaald vragen om mij te leren kennen ofzo.
woensdag 9 juni 2021 om 09:47
Je had zijn nummer toch verwijderd omdat ‘je toch niets meer zou gaan sturen’?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:44Wat zouden jullie aanraden te appen dan ?
Wat ik op m’n tong heb liggen, maar natuurlijk niet ga doen is :
Ik dacht dat je niet van spelletjes hield, ik ook niet. We hebben een afspraak staan, dus waarom weet je het niet als ik vragen mag ? Vind je een leuke man en ontmoet je graag, als je interesse hebt leuk, zo niet hoor ik dat ook graag eerlijk
Stick To your plan en stuur niets.
Anders kom je zo wispelturig over en ik lees dat je daar niet van houdt...
woensdag 9 juni 2021 om 10:03
Deze tekst had ik geschreven voordat ik z’n nummer verwijderd had.zusjevanLady_Day schreef: ↑09-06-2021 09:47Je had zijn nummer toch verwijderd omdat ‘je toch niets meer zou gaan sturen’?
Stick To your plan en stuur niets.
Anders kom je zo wispelturig over en ik lees dat je daar niet van houdt...
Had gister laat inderdaad z’n nummer verwijderd, en daarna opeens app van hem. Als hij dan toch afstand neemt/ wispelturig is waarom nog appen zeg dan gewoon helemaal niks meer lijkt mij.
woensdag 9 juni 2021 om 10:05
communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 08:50Nee. We hebben vrijdag 4 uur lang gesproken via beeld. Allemaal leuk en aardig, dag erna wat appjes en daarna voelde ik afstand.
Gister eigen initiatief geappt, en net voor hij ging slapen appje dat hij helemaal naakt in bed ligt. Hij stelt nou niet bepaald vragen om mij te leren kennen ofzo.
Doe niet zo dramatisch en zeurderig met je ‘daarna voelde ik afstand’! Jullie hebben amper 2 weken contact nota bene en al zoveel drama en wispelturigheid vanuit jouw kant, zie je dat zelf nu écht niet? Je kunt ook gewoon een grappige opmerking terug maken als hij appt dat hij naakt in bed ligt ipv het zeurderige ‘denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt’. Genoeg tijd om tijdens de date vragen te stellen en je beter te leren kennen, laat het voorafgaand vooral gezellig en luchtig zijn via de app. Als hij humor erg belangrijk vindt, dan denk ik dat je niet hoog scoort tot nu.
Ik vraag me, net als anderen, ook af of je al wel aan daten toe bent?!
woensdag 9 juni 2021 om 10:10
Iedereen heeft andere normen en waarden. Ik hoef sexuele getinte berichten niet te accepteren om de wanhoop hem te datenloisnvt schreef: ↑09-06-2021 10:05Doe niet zo dramatisch en zeurderig met je ‘daarna voelde ik afstand’! Jullie hebben amper 2 weken contact nota bene en al zoveel drama en wispelturigheid vanuit jouw kant, zie je dat zelf nu écht niet? Je kunt ook gewoon een grappige opmerking terug maken als hij appt dat hij naakt in bed ligt ipv het zeurderige ‘denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt’. Genoeg tijd om tijdens de date vragen te stellen en je beter te leren kennen, laat het voorafgaand vooral gezellig en luchtig zijn via de app. Als hij humor erg belangrijk vindt, dan denk ik dat je niet hoog scoort tot nu.
Ik vraag me, net als anderen, ook af of je al wel aan daten toe bent?!
En laat het vooraf duidelijk zijn, zodat als het niks is het niet eens tot een date hoeft te komen. Zonde van m’n tijd
woensdag 9 juni 2021 om 10:12
communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:36Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.
Wat een gezeik joh. Blokkeer die arme man.
woensdag 9 juni 2021 om 10:14
woensdag 9 juni 2021 om 10:15
To, je bent half dronken met sexuele praat begonnen...niet hij. Je schiet meteen vol in stress en negativiteit wanneer hij een beetje terug flirt.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:10Iedereen heeft andere normen en waarden. Ik hoef sexuele getinte berichten niet te accepteren om de wanhoop hem te daten
En laat het vooraf duidelijk zijn, zodat als het niks is het niet eens tot een date hoeft te komen. Zonde van m’n tijd
Je spoort gewoon niet. Een eerste date is bedoeld om elkaar te leren kennen. Intenties kun je van te voren niet afdwingen.
Waarom zou hij een relatie willen met iemand die zo raar doet als jij?
Je bent zelf degene die wanhopig is.
Waar ben je nou eigenlijk zo bang voor, wanneer je op een terrasje afspreekt?
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:18
8.08% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 9 juni 2021 om 10:17
Je bent zelf nu wispelturig, want je zei dat je hem een paar dagen wilde geven om te reageren, en anders zou je hem blokkeren. In plaats daarvan bedenk je 's avonds laat dat je zijn nummer verwijdert.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:03Deze tekst had ik geschreven voordat ik z’n nummer verwijderd had.
Had gister laat inderdaad z’n nummer verwijderd, en daarna opeens app van hem. Als hij dan toch afstand neemt/ wispelturig is waarom nog appen zeg dan gewoon helemaal niks meer lijkt mij.
Maar prima, ik snap je niet. Ik geloof niet dat ik de enige ben, maar je staat verder toch niet open voor advies, dus succes verder.
woensdag 9 juni 2021 om 10:19
Er zijn genoeg mannen die eerlijk en open vertellen dat ze avontuurtje zoeken, en geen relatie. Als de persoon daar eerlijk over is dan besluit ik niet te daten...want dat is niet wat ik zoek. Waarom niet gelijk vragen en het tijdens de date moeten horen..nogmaals : zonde van de tijd.viva-amber schreef: ↑09-06-2021 10:15To, je bent half dronken met sexuele praat begonnen...niet hij. Je schiet meteen vol in stress en negativiteit wanneer hij een beetje terug flirt.
Je spoort gewoon niet. Een eerste date is bedoeld om elkaar te leren kennen. Intenties kun je van te voren niet afdwingen.
Waarom zou jij een relatie willen met iemand die zo raar doet als jij?
Ik dwing niks af, maar ik mag aangeven/ duidelijk maken wat ik wel of niet zoek in een contact.
woensdag 9 juni 2021 om 10:21
Begrijp je wel dat je een heel ander signaal afgeeft door die seksuele toespelingen te maken?communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:19Er zijn genoeg mannen die eerlijk en open vertellen dat ze avontuurtje zoeken, en geen relatie. Als de persoon daar eerlijk over is dan besluit ik niet te daten...want dat is niet wat ik zoek. Waarom niet gelijk vragen en het tijdens de date moeten horen..nogmaals : zonde van de tijd.
Ik dwing niks af, maar ik mag aangeven/ duidelijk maken wat ik wel of niet zoek in een contact.
woensdag 9 juni 2021 om 10:21
maar waarom trek je de conclusie dat hij alleen een avontuurtje zoekt? Omdat hij jouw voorzet inkopt? Wat een rare aanname.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:19Er zijn genoeg mannen die eerlijk en open vertellen dat ze avontuurtje zoeken, en geen relatie. Als de persoon daar eerlijk over is dan besluit ik niet te daten...want dat is niet wat ik zoek. Waarom niet gelijk vragen en het tijdens de date moeten horen..nogmaals : zonde van de tijd.
woensdag 9 juni 2021 om 10:22
Ik heb zijn nummer verwijderd omdat ik niet in de verleiding wilde komen nog contact op te kunnen nemen. Normaal gesproken ziet een persoon niet eens dat je z’n nummer verwijderd. Het was al afgesloten in m’n hoofd, teveel gedoe en wilde het laten gaan. Geen tijd/ energie meer in steken. En daarna appte hij dus weer ....maja het hoeft voor mij allemaal niet meer. Als hij nu al geen tijd/ enthousiasme heeft dan zal het niet gaan komenJufjoke schreef: ↑09-06-2021 10:17Je bent zelf nu wispelturig, want je zei dat je hem een paar dagen wilde geven om te reageren, en anders zou je hem blokkeren. In plaats daarvan bedenk je 's avonds laat dat je zijn nummer verwijdert.
Maar prima, ik snap je niet. Ik geloof niet dat ik de enige ben, maar je staat verder toch niet open voor advies, dus succes verder.
woensdag 9 juni 2021 om 10:23
communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:03Deze tekst had ik geschreven voordat ik z’n nummer verwijderd had.
Jij stuurde hem: ‘oké als je er zo in staat duidelijk dan.’ Dit heeft hij wss als afwijzing gezien en weet daarom niet meer zeker of jij nu wel of niet de date door wilde laten gaan.
De enige die hier wispelturig en onduidelijk is, ben jij.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
woensdag 9 juni 2021 om 10:24
Omdat hij na het gesprek van 4 uur lang niks appt over waar we het over gehad hebben. Alleen lig helemaal naakt in bed. Blijkbaar is het sexuele het enige dat is blijven hangen/ belangrijk is.
woensdag 9 juni 2021 om 10:25
Je vroeg niet naar details, je vroeg of hij nog wou afspreken, en hoe hij in het contact staat....communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:14Dus jij maakt een afspraak met een vriend/ vriendin, dat noteer je in je agenda en als vriend/vriendin naar details vraagt zeg je dat je niet weet of je af wil spreken en wat de persoon wil.
Dat is normaal ?
Daardoor geef je de indruk, dat het niet zeker is of de date nog doorgaat....communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:36Ik vind hem zeker leuk, ik heb geappt hoe hij in het contact staat en of hij vrijdag nog wil afspreken
Je bent niet duidelijk, je bent aan het zeuren.
Jij bent begonnen met avontuurlijk doen, volgens mij heb je een avontuurtje harder nodig dan je zelf denkt.
Degene die niet eerlijk doet ben jij, je doet je sexy voor en wanneer hij reageert dan mag hij geen avontuurtje willen en dan is hij zogenaamd degene die spelletjes speelt.
Je zet jezelf enorm voor lul wanneer je nu gaat appen: ik wil alleen afspreken wanneer het niet om de seks of een avonuurtje draait. Je gaat bijvoorbaat al uit van zijn slechte intenties en daar hoeft hij zich niet tegen te verdedigen gezien jouw gedrag.
Je filtert mannen er niet uit door dit soort zaken van te voren dicht te timmeren. Wanneer je vanuit onzekerheid dramt, dan zal een man je nooit zien als relatiemateriaal en altijd als clingy trutje die hooguit goed is voor 1x seks.
Gedraag je als een vrouw ipv als een onzeker puber, wanneer je wil dat mensen je serieus nemen en als iemand voor de lange termijn.
Jij bent begonnen met avontuurlijk doen, volgens mij heb je een avontuurtje harder nodig dan je zelf denkt.
Degene die niet eerlijk doet ben jij, je doet je sexy voor en wanneer hij reageert dan mag hij geen avontuurtje willen en dan is hij zogenaamd degene die spelletjes speelt.
Je zet jezelf enorm voor lul wanneer je nu gaat appen: ik wil alleen afspreken wanneer het niet om de seks of een avonuurtje draait. Je gaat bijvoorbaat al uit van zijn slechte intenties en daar hoeft hij zich niet tegen te verdedigen gezien jouw gedrag.
Je filtert mannen er niet uit door dit soort zaken van te voren dicht te timmeren. Wanneer je vanuit onzekerheid dramt, dan zal een man je nooit zien als relatiemateriaal en altijd als clingy trutje die hooguit goed is voor 1x seks.
Gedraag je als een vrouw ipv als een onzeker puber, wanneer je wil dat mensen je serieus nemen en als iemand voor de lange termijn.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:26
1.97% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het probleem was niet dat hij geen tijd of enthousiasme heeft.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:22Ik heb zijn nummer verwijderd omdat ik niet in de verleiding wilde komen nog contact op te kunnen nemen. Normaal gesproken ziet een persoon niet eens dat je z’n nummer verwijderd. Het was al afgesloten in m’n hoofd, teveel gedoe en wilde het laten gaan. Geen tijd/ energie meer in steken. En daarna appte hij dus weer ....maja het hoeft voor mij allemaal niet meer. Als hij nu al geen tijd/ enthousiasme heeft dan zal het niet gaan komen
Jammer dat je zo hardnekkig blijft weigeren om open te staan voor wat je zélf anders zou kunnen doen/ hebben gedaan. Zo blijft het ook in de toekomst fout gaan hoor.
woensdag 9 juni 2021 om 10:27
Met dit weer is het niet zo bijzonder om naakt in bed te liggen, misschien maak jij er meer van...communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:24Omdat hij na het gesprek van 4 uur lang niks appt over waar we het over gehad hebben. Alleen lig helemaal naakt in bed. Blijkbaar is het sexuele het enige dat is blijven hangen/ belangrijk is.
woensdag 9 juni 2021 om 10:27
ja hoor. Dat is het. Dump deze oversekste lul, to, je bent meer waard! You go girl!communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 10:24Omdat hij na het gesprek van 4 uur lang niks appt over waar we het over gehad hebben. Alleen lig helemaal naakt in bed. Blijkbaar is het sexuele het enige dat is blijven hangen/ belangrijk is.