Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
Ik heb vanochtend op jullie advies dus geappt :

Goedemorgen. Je lijkt mij een leuke, sympathieke man ontmoet je graag. Jij ook nog zin om af te spreken?

Z’n reactie :

Goedemiddag! Ja zeker heb ik daar zin in :-) het is nu even mega hectisch op het werk

Heb je mijn nummer verwijderd?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan hij toch helemaal niet weten?

To verzin je maar wat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
09-06-2021 12:35
Dat kan hij toch helemaal niet weten?

To verzin je maar wat?
Lees even terug. Blijkbaar is m’n foto weg en weet hij het op die manier. M’n instellingen staan op dat alleen contacten m’n foto kunnen zien.
communicatiekind schreef:
09-06-2021 10:37
Enige reden dat ik seksuele opmerkingen heb gemaakt is omdat ik dronken was, zou ik nuchter nooit gedaan hebben in deze fase.
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen dat je dat dan gedaan hebt.
Waarom in vredesnaam ga je dronken het contact aan als je weet (want je maakt mij niet wijs dat je niet weet hoe jij je dronken gedraagt) dat je een ander beeld van jezelf neerzet dan je wilt. En dat die man op dàt beeld gaat reageren. Je kunt op je vingers natellen dat je op die manier je eigen glazen ingooit. Waarop jij met de brokken zit die je zelf gemaakt hebt.
Zodat je een potentieel leuke date om zeep geholpen hebt. En je daar wellicht zo over schaamt dat je de man er maar de schuld van geeft.

Als je 18 bent, kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar een volwassen vrouw met kind van 11???
What were you thinking? :bonk:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
09-06-2021 12:33

Goedemorgen. Je lijkt mij een leuke, sympathieke man ontmoet je graag. Jij ook nog zin om af te spreken?

Z’n reactie :

Goedemiddag! Ja zeker heb ik daar zin in :-) het is nu even mega hectisch op het werk

Maar dan weet je nu toch dat hij nog steeds af wil spreken? Probleem opgelost!
08-06-2021 20:52
Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Heb ik niet al eerder een dergelijk topic van je gezien? Je Nick valt op bij dit onderwerp. Het wordt tijd dat je communicatievolwassen wordt.
09-06-2021 12:36
Lees even terug. Blijkbaar is m’n foto weg en weet hij het op die manier. M’n instellingen staan op dat alleen contacten m’n foto kunnen zien.
Ik zou die opmerking negeren of schrijven dat je per ongeluk weleens een verkeerd knopje toetst op je telefoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
09-06-2021 12:33

Z’n reactie :

Maar jij wilt toch helemaal niet meer met hem afspreken?
Want hij is toch een seksbeluste, spelletjesspelende hork?
Wat wil je dan nog met hem?
Have fun! Als hij voor jou het ene glas wijn na het andere bestelt weet je hoe laat het is :-)
elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat
communicatiekind wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid

09-06-2021 10:24
Omdat hij na het gesprek van 4 uur lang niks appt over waar we het over gehad hebben. Alleen lig helemaal naakt in bed. Blijkbaar is het sexuele het enige dat is blijven hangen/ belangrijk is.

Vorlgens mij ben je weer een beetje wispelturig aan het doen.
Heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen zeggen op z’n vraag of ik z’n nummer heb verwijderd ?
En bedoelt hij nou met hectisch op het werk dat hij de afspraak wil verplaatsen ?
Wanneer je voor de date al uren hebt gepraat, waar wil je het dan nog over hebben op de date? Toch beter om het even aan te zien voor je elkaar in het echt ziet. Je praat het dood zo.
09-06-2021 12:50
Heeft iemand suggesties wat ik zou kunnen zeggen op z’n vraag of ik z’n nummer heb verwijderd ?
Ik zou er gewoon helemaal mee kappen. Onbegonnen zaak dit.

Grappig dat je naam communicatiekind is trouwens
Gewoon eerlijk zijn.
Wanna grow up to be
Be a debaser
09-06-2021 12:51
En bedoelt hij nou met hectisch op het werk dat hij de afspraak wil verplaatsen ?
Nee, hij zegt dat hij het nú druk heeft met werk.
Wanna grow up to be
Be a debaser
12:42 uur
Chienandalou schreef:
09-06-2021 12:53
Gewoon eerlijk zijn.
Gewoon zeggen : ja, dacht dat je geen behoefte meer had aan contact.

Of is dat te onzeker
Je leest echt overal een probleem in.
09-06-2021 12:54

Of is dat te onzeker
Of dat je af en toe wat wispelturig bent.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Of is dat te onzeker
Oh, ga je nou weer beginnen met drama om niks.

Of app: de telefoon was aangegaan in mijn tas en ineens was je nummer weg...dus ik heb je meteen weer terug gezet toen ik het zag.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-06-2021 13:00
2.31% gewijzigd
Huh? Nee, waarom?

Of is dat te onzeker
Dit dus zeker NIET
Je kan die opmerking ook negeren. Je hoeft niet te happen.

Of is dat te onzeker
Nee, dat is een spelletje.
Een gemeen spelletje bovendien want dan leg je wéér de schuld van je eigen wispelturigheid bij hèm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven