Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij Hans Anders een bril en een zonnebril op sterkte voor 100 eutjes. (Eutjes vind ik zooo erg maar ik moest het typen ik denk dat ik een dwangneurose heb.)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Eutjes klinkt nog altijd beter dan euri. Dát is pas erg.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb nog nooit van Eutjes gehoord. Zijn er, behalve Vish, echt mensen die dat zeggen?

Euri is ook stom, vooral als mensen dan Euri's gaan zeggen.

Das echt supergoedkoop Vishie. Hans doet echter niet aan heel erg dunne glazen (die ik wil want allergie voor jampotjeseffect).
Peas on earth!
Ik heb mijn bril bij Pearle gekocht en kreeg er toen een zonnebril op sterkte bij. Is al wel jaren geleden, wat me eraan doet denken dat ik bést wel weer eens een nieuwe mag!
Loretta is De Mol. Punt.
Bij Hans kun je wel aan de dunne hoor, kost je alleen wat meer euries.
* verlangt hevig terug naar de ouderwetsche gulden *
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, nee de florijn!!!
Ja maar Hans heeft volgens mij alleen 'Extra dunne glazen', terwijl ik 'Superdunne glazen' wil (nog een maatje dunner, want een oog heeft -5,25). Ik ga toch maar eens even rondvragen denk ik. Is wel een goeie tip. Zal ook Pearle even kijken. Ik dacht trouwens eerst aan een bril met meekleurende glazen, maar dat vind ik toch niet zo mooi. Heeft een van jullie daar ervaring mee?
Peas on earth!
Interessante discussie hier
Meekleurende glazen vind ik echt heel lelijk maar is misschien wel heel fijn. Je kunt ook even bij de Specsavers kijken, hoor ik de laatste tijd ook goeie dingen over.
quote:Star schreef op 27 mei 2009 @ 11:51:

Interessante discussie hier Nou en.
Kessepess, Pearle heeft ook een aanbieding:

Zonnebril op sterkte cadeau

Mocht uit de oogmeting blijken dat u een nieuwe bril nodig heeft, dan levert u dat bij Pearle Opticiens flink wat voordeel op. Bij aankoop van een complete bril krijgt u namelijk uw tweede bril cadeau. Dit geldt zowel voor een zonnebril op sterkte als voor een bril met Roadview of Nightview glazen.

Ik ga zo misschien even de stad in, eens informeren bij Pearle, Specsavers en Hans.
Peas on earth!
Bij Specsavers krijg je ook de tweede bril gratis en kun je die dan met donkere glazen bestellen (voor klein beetje extra).

Starrie, wil je ook een bril?
Peas on earth!
Niks nou en, vond het gewoon het vermelden waard. Wilde even mijn eigen stem horen gewoon.

Starrie heeft een bril
Nou ik vind dat je maar weinig nuttigs inbrengt in deze heftige interessante discussie. Het is een forum hoor. Jemig. Niet zo meteen.
Het is een OPENBAAR forum ja. Mag ik echt zeggen wat ik wil. Ga eens solliciteren ofzo
*suffe Dier, ligt weer eens in een deuk om jullie*

Waarom hebben sommige brillendragers eigenlijk blauwe, gele of andere kleur glazen? Probeer me als niet brillendrager toch in deze discussie te mengen
Fijn dat iedereen weer gehoord is enzo

Gele glazen zijn voor nightview ofzo (zag ik op de website van de Pearle), rode glazen zijn Roadview. Jaja

In de tijd dat jullie zo gezellig aan't discussieren waren, ben ik even naar de Pearle en naar de Specsavers geweest om te informeren naar prijzen. Viel me niet tegen. Hebben allebei een actie met gratiesj zonnebril, dus is misschien ook iets voor Kess?
Peas on earth!
Hmmm, ja misschien wel. Mijn vorige bril kostte alles bij elkaar zo'n 500 euro, waar je eigenlijk via de verzekering bar weinig van terug krijgt. Lastige ogen enzo. Eens kijken of die aanbieding dan nog steeds echt een aanbieding is. Dat Roadview rode glazen heeft, snap ik wel. Roodview.
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, in welke zin heb jij lastige ogen? Ik namelijk ook (dat wil zeggen: sterke glazen en in één oog cilinder). Heb op basis daarvan prijzen opgevraagd, dus als je vergelijkbare ogen hebt, kan ik je even schrijven hoe en wat
Peas on earth!
Beide ogen cilinder.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar niet zo sterk als die van jou, dus dat scheelt dan misschien wel weer.
Loretta is De Mol. Punt.
Okee:

Pearle:

Zonnebril op sterkte, met extra dunne glazen (dus één stap dunner) kost: 219 euro in totaal. Volgens die man geen extra kosten voor cilinder. Ik zag net dat je op de website van pearle een kortingsbon voor een zonnebril kunt aanvragen zodat je ook nog 15% korting krijgt (stel nou dat je wel extra voor cilinder moet betalen, heb je dat misschien ondervangen met kortingsbon).

Actie bij Pearl: gratis zonnebril bij aankoop gewone bril: je koopt een gewone bril (kwam voor mij met superdunne glazen, dus 2 stappen dunner en met cilinder) uit op 280 euro voor de glazen. Als ik dan een zonnebril zou willen met dunnere glazen kost me dat 100 euro, dus 380 euro + montuur gewone bril.

Specsavers:

Actie: 1 +1 gratis.

Stel je koopt een montuur van 99 euro met extra dunne (één stap dunner) glazen voor 135 euro, zit je op 234 euro, dan kun je een zonnebril op sterkte krijgen waarvoor je alleen de glazen hoeft te betalen (dus ook 135 euro) = 369 euro. Voor gekleurde glazen betaal je volgens mij 15 euro.
Peas on earth!
Ik kan wel bij die brillenwinkels gaan solliciteren
Peas on earth!
Oh en als je een bril bij Pearle koopt (met dus goedkope zonnebril erbij) krijg je van Pearle ook nog 50 euro korting.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven