Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dat ligt in dat geval aan het IQ vrees ik
Whahahaa nee niet ET of die ander waar nog geen naam voor is.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Iew, gaat het nou alweer over pies en poep (typte eerst piep en poes)? Kunnen we het niet weer over brillen hebben?
Peas on earth!
Ooo ja moet nog even naar Vissebril kijken!
Hmmm zal mijn brillie wel even moeten poetsen, want zie naks.
Ohjaaaa vergeten te zeggen, maar had 'm gisteren al bekeken. Hij is leuk! 'k Vind 'm heel hip!
Peas on earth!
Past goed bij nieuwe baan
Zo. Arts heeft gebeld met bloeduitslag. Bloed qua suiker/HB/leuko's e.d. helemaal goed.

Wel hooikoorts met een sterke reactie op berkpollen (eens uitzoeken van wanneer tot wanneer die krengen rondspoken) en allergisch voor huisstofmijt. En ik ben al zo gek op stofzuigen
Berk is april mei
http://www.hooikoorts.inf ... koorts/pollenkalender.asp
Wel fijn dat er verder geen rare/enge dingen uit gekomen zijn Star.
Peas on earth!
Hhmmppfff, dat wordt dus geen huis meer kijken denk ik.
Ik zit de hele tijd te googlen op iets voor huisstofmijt, maar weet niet wat ik precies zoek.
Waarom geen huis meer kijken, Vish? Niets meer van gehoord? Jammer zeg, vond het een prachtige en eh... nostalgische locatie.

Ai, wat lastig, hooikoorts. Maar idd wel fijn dat er verder niets ernstigs aan de hand is. Je hebt nu wel een goed excuus voor een dysonzuiger!
Loretta is De Mol. Punt.
Mens neemt de telefoon niet op en Nemo gaat zo naar bed.
Of zo'n leuke Billy
Peas on earth!
http://www.allergiewinkel ... /1985/allergie-baby_kind/

Bedoel je zoiets, Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
Wat balen, Vish! Hoop dat je haar toch nog te pakken krijgt zodat je dan morgen kunt gaan ofzo.
Loretta is De Mol. Punt.
Vish, hoorde net al bij Kokos Good Luck dat er speciale hoezen zijn voor matrassen en beddegoed enzo, dus da's wel handig.
Ik word niet zo heel joepie van die prijzen van Joepie kinderdekbedden Kess
Star, even met je zorgverzekering contact opnemen. Het ligt een beetje aan je verzekeraar en aan je polis, maar vaak wordt er wel (een deel van) het aankoopbedrag vergoed.
Loretta is De Mol. Punt.
Star, fijn dat het niet iets heel ernstigs is maar hooikoorts niet leuk en allergie ook niet. Heb je daarvoor ruim 2 jaar lopen BVen. Ik zou er bij die volgende gewoon meteen hop een fles kv in duwen en als die het dan niet blijkt te hebben op t forum een bv veroorzaakt allergie topic openen

Ier heeft ook hooikoorts, hij weet niet op welke pollen hij voornamelijk reageert. Was wel gecheckt geloof ik maar bijna overal last van en allergisch voor katten. Fijn dat Ceetje niet allergisch is voor een van de huisdieren. Hoop dat zorgverzekeraar inderdaad dingen als hoezen etc. vergoed en misschien zelfs goede stofzuiger

Poep is vies iew. Niet ET neefje is gewoon een soort Markies de Sade of een IRA gevangene uit de jaren 80 tijdens het Blankets protest
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad, zei ook al tegen Vish dat ik me bedrogen voel door mijn god en van mijn geloof af ben gekletterd. Ik geloof niet meer in borstvoeding

Waarom moet ik nou toch aan Antonio denken?
Misschien een leuk topic beginnen?

Net broodjes afgebakken en Nemo wilde er poedersuiker op. Heeft er wel 2 gegeten dus ik vind het prima.

Mens van huis belt niet en neemt niet op dus heb nu contact met woningbouw. Voor baan nu voorgedragen bij bedrijf, hoor vandaag of dinsdag meer.
Misschien werkte de bv juist heel erg goed, want ze kreeg deze klachten dus toch pas na het stoppen? Ik zeg: relacteren en voeden tot ze 18 is. En straks gezellig tandemvoeden.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven