Theehuis!
donderdag 28 mei 2009 om 18:31
donderdag 28 mei 2009 om 18:37
donderdag 28 mei 2009 om 19:07
donderdag 28 mei 2009 om 19:09
http://www.allergiewinkel ... /1985/allergie-baby_kind/
Bedoel je zoiets, Vish?
Bedoel je zoiets, Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 28 mei 2009 om 22:25
Star, fijn dat het niet iets heel ernstigs is maar hooikoorts niet leuk en allergie ook niet. Heb je daarvoor ruim 2 jaar lopen BVen. Ik zou er bij die volgende gewoon meteen hop een fles kv in duwen en als die het dan niet blijkt te hebben op t forum een bv veroorzaakt allergie topic openen
Ier heeft ook hooikoorts, hij weet niet op welke pollen hij voornamelijk reageert. Was wel gecheckt geloof ik maar bijna overal last van en allergisch voor katten. Fijn dat Ceetje niet allergisch is voor een van de huisdieren. Hoop dat zorgverzekeraar inderdaad dingen als hoezen etc. vergoed en misschien zelfs goede stofzuiger
Poep is vies iew. Niet ET neefje is gewoon een soort Markies de Sade of een IRA gevangene uit de jaren 80 tijdens het Blankets protest
Ier heeft ook hooikoorts, hij weet niet op welke pollen hij voornamelijk reageert. Was wel gecheckt geloof ik maar bijna overal last van en allergisch voor katten. Fijn dat Ceetje niet allergisch is voor een van de huisdieren. Hoop dat zorgverzekeraar inderdaad dingen als hoezen etc. vergoed en misschien zelfs goede stofzuiger
Poep is vies iew. Niet ET neefje is gewoon een soort Markies de Sade of een IRA gevangene uit de jaren 80 tijdens het Blankets protest
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 29 mei 2009 om 13:24
Misschien een leuk topic beginnen?
Net broodjes afgebakken en Nemo wilde er poedersuiker op. Heeft er wel 2 gegeten dus ik vind het prima.
Mens van huis belt niet en neemt niet op dus heb nu contact met woningbouw. Voor baan nu voorgedragen bij bedrijf, hoor vandaag of dinsdag meer.
Net broodjes afgebakken en Nemo wilde er poedersuiker op. Heeft er wel 2 gegeten dus ik vind het prima.
Mens van huis belt niet en neemt niet op dus heb nu contact met woningbouw. Voor baan nu voorgedragen bij bedrijf, hoor vandaag of dinsdag meer.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.