Hotels Brussel altijd duur?
zondag 13 juni 2021 om 16:21
Ik ben op zoek naar een hotel in Brussel (centrum) voor een lang weekend in september. We houden van wat luxe, maar meestal kan ik wel iets geschikts vinden voor rond de 150 euro per nacht incl ontbijt. Als ik nu mijn criteria invoer op Booking.com, krijg vooral opties > 700 euro voor drie nachten. Is Brussel altijd zo duur of zijn dit Coronaprijzen?
Hebben jullie een aanrader?
Hebben jullie een aanrader?
zondag 13 juni 2021 om 16:54
Hoi,
Brussel is duur, maar dit zijn toch wel geen normale prijzen >700.
Wij hebben 2 jaar geleden Atlas Hotel in brussel geboekt, vlakbij de grote markt zeker een aanrader.
Ik weet natuurlijk niet wat je vereisten zijn maar als ik op booking.com , Brussel begin september zoek voor 3 nachten/2pers - min 4 sterren + incl. ontbijt kom ik uit op:400 - 500 euro als gemiddelde prijs?
Brussel is duur, maar dit zijn toch wel geen normale prijzen >700.
Wij hebben 2 jaar geleden Atlas Hotel in brussel geboekt, vlakbij de grote markt zeker een aanrader.
Ik weet natuurlijk niet wat je vereisten zijn maar als ik op booking.com , Brussel begin september zoek voor 3 nachten/2pers - min 4 sterren + incl. ontbijt kom ik uit op:400 - 500 euro als gemiddelde prijs?
anoniem_63c432eff37cd wijzigde dit bericht op 13-06-2021 17:03
67.39% gewijzigd
zondag 13 juni 2021 om 16:57
Lijken mij toch niet helemaal normale prijzen.
Al kan het soms druk zijn als er bijvoorbeeld een Europese top is, een zware manifestatie, ...
Check ook eens de keten-hotels à la Novotel.
(En sla de Ibis Budget daarbij over.)
Al kan het soms druk zijn als er bijvoorbeeld een Europese top is, een zware manifestatie, ...
Check ook eens de keten-hotels à la Novotel.
(En sla de Ibis Budget daarbij over.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 13 juni 2021 om 17:01
Zelfs de NH kwam zo duur uit. Ik zal eens een ander weekend proberen, misschien is er dan inderdaad net een congres of politiek feestje.
zondag 13 juni 2021 om 17:07
Heel gek, ik heb zowel 16 als 23 september gekeken, en beide geven die enorm hoge prijzen. Zelfs als je een km vanaf het centrum zit. Inclusief parkeren kom je dan op 900 euro voor een weekend. Dat was niet helemaal de bedoeling.
zondag 13 juni 2021 om 17:15
Heel raar, ik zou het eventueel op de kosten van parkeren steken (ik zou buiten de stad parkeren en een metro ofzo erheen pakken. In Asse ofzo parkeren).
Ik heb zomaar eens op booking.com gezocht 16 sept - uitchecken 21 september maar ik kom voor 2 personen - 4 sterren toch echt lager?
https://www.booking.com/searchresults.n ... &from_sf=1
zondag 13 juni 2021 om 17:32
Dus dat.In_Tenebris schreef: ↑13-06-2021 17:25Zelf het hotel bellen, is het hotel zelf ook blij mee omdat booking.com ze uitknijpt.
zondag 13 juni 2021 om 18:03
Als ik zoek op 17-19 september, kom ik inclusief ontbijt €377,- uit bij The hotel Brussels, superior Vista tweepersoons kamer. Nog goedkoper is het Yadoya hotel voor €169,- inclusief ontbijt. Misschien je cookies even weggooien ofzo? Ze zeggen dat dat niks uit zou moeten maken, maar ik heb bij vluchten ook al vaak gehad dat ik die ene deal niet meer kreeg. Na cookies verwijderen wel ineens weer.
maandag 14 juni 2021 om 12:15
zo zocht ik ooit een hotel in Amsterdam terwijl er blijkbaar dat weekend het Amsterdam Dance Event was hahaha, weekendje maar even opgeschoven
woensdag 16 juni 2021 om 00:07
Ik zou idd even de data checken of er dan niet een EU top oid georganiseerd wordt. Normaal gesproken is NH wel te betalen en in Brussel zijn er meerdere in het centrum. Als je richting de wijk van het EU hoofdkwartier gaat, kom je wel luxere hotels tegen. Die zijn vaak wel duurder (€500+ Per nacht) en het ligt net even buiten het centrum, maar Brussel is niet heel groot. Met de tram en de metro ben je overal zo.