Online werken in restaurant oid?
zaterdag 12 juni 2021 om 15:23
Misschien een rare vraag maar ik zit een beetje met het volgende.
Aanstaande woensdag moet ik mij vermaken tussen 7u en 15u in een regio waar ik geen familie of vrienden heb.
Dochter kan in die regio theorieles en examen doen voor haar auto.
Nu dacht ik, laptopje mee en ik ga etgens zitten online te werken.
Maar is t niet heel gek om ergens urenlang in een wegrestaurant te gaan zitten? Zal heus af en toe wat bestellen maar ik moet echt uren zitten...heen en weer rijden vind ik ook wat nutteloos...
Iemand ervaring?
Aanstaande woensdag moet ik mij vermaken tussen 7u en 15u in een regio waar ik geen familie of vrienden heb.
Dochter kan in die regio theorieles en examen doen voor haar auto.
Nu dacht ik, laptopje mee en ik ga etgens zitten online te werken.
Maar is t niet heel gek om ergens urenlang in een wegrestaurant te gaan zitten? Zal heus af en toe wat bestellen maar ik moet echt uren zitten...heen en weer rijden vind ik ook wat nutteloos...
Iemand ervaring?
zondag 13 juni 2021 om 15:23

zondag 13 juni 2021 om 15:30
mariska1974 schreef: ↑13-06-2021 13:45Helaas geen ontbijt en pasvanaf 9uurvoor niet-hotelgasten. Daar had ik al even heen gebeld, leek mij de beste plek ook maar dan moet ik eerst 2 uur wachten voor ik daar naar binnen mag
Is Zaandam te ver uit de richting?
nerdopviva schreef: ↑12-06-2021 21:37McDonalds Zaandam is om 7 uur open: https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/loca ... 50220.html
zondag 13 juni 2021 om 19:18
Koffiehuizen in die regio zijn vaak vroeg open, is wel een komen en gaan en radio.nl op sterkte.
De Ijkant van Centraal Station A'dam heeft een 10tal café's / resto's waar je goed kunt werken, vanaf 9:00 uur. En de 1ste klas restauratie CS is een prima werkplek. Pak je daarvoor even het pontje heen en weer, altijd leuk.
Ook op de Albert Cuyp kun je om 7 uur al koffie krijgen en een paar uur blijven zitten. Parkeren is dan weer een ander verhaal
Duimen dat je dochter slaagt!.
De Ijkant van Centraal Station A'dam heeft een 10tal café's / resto's waar je goed kunt werken, vanaf 9:00 uur. En de 1ste klas restauratie CS is een prima werkplek. Pak je daarvoor even het pontje heen en weer, altijd leuk.
Ook op de Albert Cuyp kun je om 7 uur al koffie krijgen en een paar uur blijven zitten. Parkeren is dan weer een ander verhaal
Duimen dat je dochter slaagt!.
Alles sal reg kom