Good Luck 2
woensdag 27 mei 2009 om 09:59
Suus, gedaan, zat er al een paar dagen aan te denken, maar jij hebt me net dat laatste zetje gegeven.
Zit hier op de uitslag van m'n uitstrijkje te wachten. Ze kunnen vandaag de hele dag bellen. Heb gisteravond maar de boodschapjes gedaan. Zo gek, ondanks dat ik denk dat alles wel goed is, ben ik toch nerveus.
Zit hier op de uitslag van m'n uitstrijkje te wachten. Ze kunnen vandaag de hele dag bellen. Heb gisteravond maar de boodschapjes gedaan. Zo gek, ondanks dat ik denk dat alles wel goed is, ben ik toch nerveus.
woensdag 27 mei 2009 om 11:22
quote:bambino schreef op 26 mei 2009 @ 08:22:
Kokos: fijn dat je het leuk hebt gehad, Lianne vond het ook leuk?
Hoi,
Lianne vond het geweldig. Er stond een grote trampoline; ze had geen tijd meer om te eten/drinken. Als ze wakker werd 's ochtends was het eerste wat ze zei:"Mag ik op de trampoline?"
We stonden op een boerencamping, er waren 2 geiten met 4 kleine geitjes, daar was ze helemaal weg van.
Kokos: fijn dat je het leuk hebt gehad, Lianne vond het ook leuk?
Hoi,
Lianne vond het geweldig. Er stond een grote trampoline; ze had geen tijd meer om te eten/drinken. Als ze wakker werd 's ochtends was het eerste wat ze zei:"Mag ik op de trampoline?"
We stonden op een boerencamping, er waren 2 geiten met 4 kleine geitjes, daar was ze helemaal weg van.
woensdag 27 mei 2009 om 11:27
Mamax, wat een triest bericht!
Jij sterkte met wachten.
Bridges, lekker weekend eruit geweest.
Twintig km. lopen met kinderen? Ik ga héél hard duimen voor droog weer! Veel plezier alvast.
Ga weer, Lianne ophalen van psz. Groepsfoto was klaar en ze staat er zó leuk op .
Weet niet of ik vanmiddag nog online ben, Tim is niet lekker (tandjes en koorts)
Jij sterkte met wachten.
Bridges, lekker weekend eruit geweest.
Twintig km. lopen met kinderen? Ik ga héél hard duimen voor droog weer! Veel plezier alvast.
Ga weer, Lianne ophalen van psz. Groepsfoto was klaar en ze staat er zó leuk op .
Weet niet of ik vanmiddag nog online ben, Tim is niet lekker (tandjes en koorts)
woensdag 27 mei 2009 om 14:34
Mamax, al nieuws?
Jin, koorts gezakt bij je binkie? Altijd sneu die prikken.
Star, fijn dat het beter gaat 'down under' ha ha, wat een term.
Bam, hoe is het met moeder van man? Echt schrikken!
Suze, hoe groeit Puxie? Lekker aan het trappelen? Kamertje al klaar?
Ik heb dit rompertje gekregen in maat 98/104. Geen bon helaas. Laurens heeft allang geen rompers meer en tegen de tijd dat Berend deze maat heeft, draagt hij ook geen rompers meer.
Kan ik iemand hier er blij mee maken?
Kan ook best voor een meisje vind ik...(om niet meteen alle meisjesmama's uit te sluiten)
Jin, koorts gezakt bij je binkie? Altijd sneu die prikken.
Star, fijn dat het beter gaat 'down under' ha ha, wat een term.
Bam, hoe is het met moeder van man? Echt schrikken!
Suze, hoe groeit Puxie? Lekker aan het trappelen? Kamertje al klaar?
Ik heb dit rompertje gekregen in maat 98/104. Geen bon helaas. Laurens heeft allang geen rompers meer en tegen de tijd dat Berend deze maat heeft, draagt hij ook geen rompers meer.
Kan ik iemand hier er blij mee maken?
Kan ook best voor een meisje vind ik...(om niet meteen alle meisjesmama's uit te sluiten)
woensdag 27 mei 2009 om 14:42
woensdag 27 mei 2009 om 15:05
Zat ik ook al aan te denken Mamax, maar dat is wel gek iets ruilen zonder bon. Dan kan ik het net zo goed uit het rek gehaald hebben. En ze kijken me hier als ik iets mét bon ruil al aan of het niet klopt...
Kan je zelf bellen trouwens? Is dat weer dezelfde muts (goeie woordkeuze in deze, ahum) die eerst ook steeds niet belde?
Misschien wat voor Jonathan? Weet iemand dat, anders stuur ik hem wel die kant op.
Kan je zelf bellen trouwens? Is dat weer dezelfde muts (goeie woordkeuze in deze, ahum) die eerst ook steeds niet belde?
Misschien wat voor Jonathan? Weet iemand dat, anders stuur ik hem wel die kant op.
woensdag 27 mei 2009 om 15:32