Einde scharrel.

18-06-2021 00:59 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even van mij afschrijven...

Ik heb ongeveer 8/9 maanden met een jongen gedate. Het was altijd gezellig maar er leek niet meer in te zitten dan dat. Een aantal maanden geleden heb ik het afgekapt, aangezien ik opzoek ben naar iets serieus. Hij vond het prima dat we zouden stoppen. Toch mis ik hem/het contact regelmatig. Vandaag kwam ik erachter dat hij mij op alle social media kanalen heeft verwijderd... doet ergens toch een beetje pijn.
Lmao jij kapt het toch af?

Wat verwachtte je dan?
En heb je inmiddels iets serieus gevonden?
EsterInside schreef:
18-06-2021 01:06

Wat verwachtte je dan?
Ik weet het niet, niks eigenlijk. Maar ergens raakt het mij toch. Stom hè?
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 01:11
En heb je inmiddels iets serieus gevonden?
Nee..
Zo zie je maar weer dat een scharrel toch het risico inhoudt dat je toch gevoelens voor elkaar krijgt.
Misschien heeft je ex-scharrel iets serieus gevonden en heeft hij je daarom van alle kanalen verwijderd.
Gun jezelf wat tijd en leuke ervaringen. Het klink alsof je meer voelde voor hem dan scharrel. En dan heeft het meer tijd nodig om te slijten. Ergens een voordeel dat hij je verwijderde van social media, want dan krijg je vast minder meldingen van zijn posts.
Ik zou juist nog meer afstand van iemand voelen als hij me direct van al zijn media zou afflikkeren. Zie het als een teken dat het gewoon helemaal klaar is.

Ik krijg het idee dat je meer voor deze man voelde. In dat geval kan zoiets pijnlijk zijn. Maar echt, hij wil gewoon niet meer dan alleen seks. Dat is overduidelijk.
Probeer je pad te volgen en sta open voor mensen die wel meer willen...
Saivash schreef:
18-06-2021 01:58
Ik zou juist nog meer afstand van iemand voelen als hij me direct van al zijn media zou afflikkeren. Zie het als een teken dat het gewoon helemaal klaar is.

Ik krijg het idee dat je meer voor deze man voelde. In dat geval kan zoiets pijnlijk zijn. Maar echt, hij wil gewoon niet meer dan alleen seks. Dat is overduidelijk.
Zo eens met de post van Saivash en madamzonderm!!
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 02:36
1.67% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Dubbel
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 02:37
96.95% gewijzigd
En nog eens dubbel!
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 18-06-2021 02:37
87.59% gewijzigd
En terrecht jij kapt het af laat hem dan nu met rust
Ga verder met je leven
EsterInside schreef:
18-06-2021 01:06

Wat verwachtte je dan?
Is dit nou nodig?

Voor de rest met je post ben ik het met je eens.
En achter je besluit blijven staan
Saivash schreef:

En bij een scharrel is daar helemaal niets mis mee.
Bij mij veranderde de scharrel in liefde... en nog steeds hebben we er beide verdriet van dat het niet meer is geworden dan dat. Zij is helaas verder gegaan terwijl ik aan het dealen was met mijn eigen problemen. De juiste persoon op de verkeerde plaats en het doet nog steeds zo veel pijn. :cry: Ik begrijp je gevoel heel erg goed. Bij mij heeft het te maken met hechting en het plezier dat we er jaren van hadden zonder dat we verplichtingen naar elkaar toe hadden. Geen relatiestress, geen gezeur.

Het zou zomaar kunnen zijn dat jullie qua relatie helemaal niet bij elkaar pasten. Misschien is dat een mooie houvast om aan te denken. Ik zie zelf nu ook in dat zij en ik zouden belanden in een ongezonde relatie... het is maar beter zo. Ik heb haar net nog online gezien op LinkedIN en ik wilde haar erg graag een berichtje sturen, maar ik wilde niet over komen als een stalker dus heb ik het er maar bij gelaten. Ik voel kriebels in mijn buik als ik aan haar denk, iets over haar zie of oude foto's terugkijk. Maar er waren ook hele nare dingen aan haar. Ik kwam net uit een andere relatie en had behoefte aan empathie, liefde en genegenheid. Zij was helaas niet altijd empatisch wanneer ik mijn gevoelens uitte (soms wel een knuffel, soms liet het haar totaal koud). Waar onze "relatie" om draaide was prima, maar we wilden allebei meer. En dat konden we elkaar niet geven.

Ik merk dat ik enorm opkijk tegen het leven dat ze nu heeft terwijl ik nog bezig ben met herstellen en niet kan wachten aan mijn "nieuwe" leven te beginnen. Ik deblokkeer haar op Whatsapp nog wel eens en dan zie ik bijvoorbeeld dat ze 3 minuten geleden online was. Het is dan zo verleidelijk om een berichtje te sturen en te vragen hoe het gaat. Ze heeft net een nieuwe baan en daar ben ik jaloers op omdat ik al tijden geen baan heb vanwege mijn ziekte. Terwijl ik nu eigenlijk hoor te slapen en te herstellen, val ik steeds terug in mijn oude gevoelens en patroon. En het is moeilijk om iemand met iemand anders te zien als je van deze persoon zo lang hebt gehouden (en nog steeds doet). :cry: :cry: :cry:
Wat lullig dat hij je heeft verwijderd van social media, dat had natuurlijk niet gehoeven.
Maar het zou mij sterken in de gedachte dat hij toch niet zo leuk was en je de juiste beslissing hebt genomen.
Alex, als jij dit de juiste persoon vindt, iemand die jou zo behandeld, dan heb je het niet begrepen hoor, qua de liefde.

Er zijn leukere vrouwen, echt waar.
Chocolade, altijd goed!
Metallover schreef:
18-06-2021 04:29
Wat lullig dat hij je heeft verwijderd van social media, dat had natuurlijk niet gehoeven.
Maar het zou mij sterken in de gedachte dat hij toch niet zo leuk was en je de juiste beslissing hebt genomen.
TO heeft het 'uitgemaakt'. Daarnaast als je verder niets met elkaar van doen hebt, vind ik het niet zo raar dat je de ander verwijderd op SM.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom heb je hem niet gehouden - voor erbij - ?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Saivash schreef:

Inderdaad.
Dank jullie wel voor de reacties!
Ik dacht dat ik niks voor hem voelde, en ergens denk ik dat het ook niet meer dan een fijne, goede vriendschap is die ik mis. Want inderdaad, een relatie zou nooit werken aangezien hij eigenschappen heeft waar ik enorm op afknap. Maar desondanks was het wel een leuke tijd.

Bedankt voor jullie inzichten, dit had ik even nodig.
Alex_34 schreef:
18-06-2021 03:33
Bij mij veranderde de scharrel in liefde... en nog steeds hebben we er beide verdriet van dat het niet meer is geworden dan dat. Zij is helaas verder gegaan terwijl ik aan het dealen was met mijn eigen problemen. De juiste persoon op de verkeerde plaats en het doet nog steeds zo veel pijn. :cry: Ik begrijp je gevoel heel erg goed. Bij mij heeft het te maken met hechting en het plezier dat we er jaren van hadden zonder dat we verplichtingen naar elkaar toe hadden. Geen relatiestress, geen gezeur.

Het zou zomaar kunnen zijn dat jullie qua relatie helemaal niet bij elkaar pasten. Misschien is dat een mooie houvast om aan te denken. Ik zie zelf nu ook in dat zij en ik zouden belanden in een ongezonde relatie... het is maar beter zo. Ik heb haar net nog online gezien op LinkedIN en ik wilde haar erg graag een berichtje sturen, maar ik wilde niet over komen als een stalker dus heb ik het er maar bij gelaten. Ik voel kriebels in mijn buik als ik aan haar denk, iets over haar zie of oude foto's terugkijk. Maar er waren ook hele nare dingen aan haar. Ik kwam net uit een andere relatie en had behoefte aan empathie, liefde en genegenheid. Zij was helaas niet altijd empatisch wanneer ik mijn gevoelens uitte (soms wel een knuffel, soms liet het haar totaal koud). Waar onze "relatie" om draaide was prima, maar we wilden allebei meer. En dat konden we elkaar niet geven.

Ik merk dat ik enorm opkijk tegen het leven dat ze nu heeft terwijl ik nog bezig ben met herstellen en niet kan wachten aan mijn "nieuwe" leven te beginnen. Ik deblokkeer haar op Whatsapp nog wel eens en dan zie ik bijvoorbeeld dat ze 3 minuten geleden online was. Het is dan zo verleidelijk om een berichtje te sturen en te vragen hoe het gaat. Ze heeft net een nieuwe baan en daar ben ik jaloers op omdat ik al tijden geen baan heb vanwege mijn ziekte. Terwijl ik nu eigenlijk hoor te slapen en te herstellen, val ik steeds terug in mijn oude gevoelens en patroon. En het is moeilijk om iemand met iemand anders te zien als je van deze persoon zo lang hebt gehouden (en nog steeds doet). :cry: :cry: :cry:
Wat een heftig verhaal.
Betreft mijn ‘scharrel’ ik was niet verliefd, maar heb wel moeite met het feit dat we geen contact meer hebben. Dat we geen onderdeel van elkaars leven meer zijn. Terwijl we voorheen elke dag zoveel met elkaar bespraken. Het was alsof we in een relatie zaten, maar dan zonder de liefde denk ik. Dus het is echt goed zo.. alleen soms, als ik niet kan slapen denk ik eraan en dan mis ik het toch.

Betreft de situatie van jou.. heel pijnlijk. Maar probeer aan jezelf te werken en ik gun je alle liefde!! Ook al heb je nu geen behoefte aan een ander maar zou je misschien een relatie willen... doe eerst wat je gelukkig maakt. Misschien hoort een relatie nu even niet in je leven.. wie weet hoe het er over een paar maanden uit ziet.
Dikke knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven