Mode & Beauty alle pijlers

Druppels witter oogwit

23-06-2021 13:40 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag heb ik een bruiloft en volgende week ook een belangrijke bijeenkomst waar ik me erg op verheug.

Door een stress volle periode en slecht slaap zie ik er alleen niet zo fris uit. Mijn blik bedoel ik dan vooral.
Beetje rode ogen waardoor ik er beetje ziekig uitzie.

Terwijl ik juist die dagen wil stralen.

Ik vraag me dus af of er oogdruppels oid bestaan die je oogwit tijdelijk wat witter maken. Voor een paar uurtjes ofzo.

Heeft iemand een tip voor me?

En ja genoeg slapen ga ik sowieso proberen.
esri38 wijzigde dit bericht op 23-06-2021 13:42
Reden: Taalfout
0.59% gewijzigd
Stampertje12 schreef:
23-06-2021 13:42
Afbeelding

Geweldig!!!!!!

TO, ik zou niet beginnen experimenteren! Nu ziet je oogwit een beetje rood en volgende week zijn je ogen niet meer om aan te zien als je een allergische reactie zou krijgen. Het zal beter meevallen dan jij denkt. Jij kunt niets anders zien dan die vermoeide ogen en een ander ziet niks abnormaals aan jou.

Veel plezier op de leuke gelegenheden.
Ik zou het nooit gokken met mijn ogen, en al helemaal niet om er goedkope druppels in te stoppen waarvan wordt beweerd dat het zou kunnen helpen… je hebt maar een paar ogen die je hele leven nog mee moeten.

Mooi make upje op doen, beetje concealer en met slimme kleuren oogschaduw werken doet waarschijnlijk al wonderen.
Een beetje wit oogpotlood op je waterlijn doet wonderen!
Ervaring.
Net even een frissere blik. Veel
Plezier op de bruiloft

Bekijk Clear Eyes - Oogdruppels Tegen Hooikoorts, Rode Ogen, Geïrriteerde Ogen, Droge Ogen & Brandende Ogen! (6ML) op: https://www.bol.com/nl/p/clear-eyes-oog ... _iphoneapp
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
S-Groot schreef:
23-06-2021 14:10
Maar even serieus: waarom denk je dat je niet kunt stralen met een beetje rode ogen? En wel met oogdruppels? Stralen komt van binnenuit, daar gaan die oogdruppels niets aan doen. Uiteraard kleed je je leuk en dof je je op, maar die al dan niet (beetje) rode ogen gaan echt het verschil niet maken. Probeer vooral goed op jezelf te passen en te genieten.
Sowieso, een beetje gaan stralen op de bruiloft van een ander, tssssk.
Eurus schreef:
23-06-2021 15:21
Sowieso, een beetje gaan stralen op de bruiloft van een ander, tssssk.

Je hebt gelijk, helemaal niet aan gedacht! TO, beetje dimmen met dat stralen, is not done hoor op de bruiloft van een ander.
Sowieso, wit dragen op andermans bruiloft is not done. Dus die witte ogen kun je beter ook vermijden.
Rode ogen kunnen ook door droge ogen worden veroorzaakt. Dan zou voldoende water drinken al een hoop op moeten lossen. Eventueel aangevuld met gebruik van kunsttranen (water met een beetje vet om de ogen minder droog te maken). Kun je bij elke opticien en ook bij zaken als Kruidvat halen.
Groene oogschaduw werkt contrasterend bij rood oogwit. Google maar eens op make-up tips bij rode ogen! Succes!
Ik heb dat ooit ook eens gebruikt. Bij de apotheek gekocht. Ik woon wel in België maar misschien kun je het eens navragen bij je eigen apotheek.
Bedankt voor de tips!

Oke, de druppels om mijn oogwit witter te maken is dan toch niet zo'n goed idee. Ik wil zeker op het laatste moment geen risico gaan nemen met mijn ogen.

Ik heb vrijdag al een volledige dag vrij kunnen regelen en ga wsch ook die kunsttranen kopen.
En met oogmakeup een frissere blik proberen te creëren.
S-Groot schreef:
23-06-2021 14:36
Bijwerkingen:

Stinging/redness in the eye, widened pupils, or blurred vision

shakiness (tremor), fast/pounding/ irregular heartbeat, headache, sweating, weakness, nervousness.
eye pain, worsening redness/itching/swelling in or around the eyes, other vision problems.

Echt handig om zoiets voor het eerst te nemen als je zo graag wil 'stralen' op een bruilof en belangrijke bijeenkomst.
TO vraagt om tips. En die geef ik. Echt top spul.

Verder: Alle medicatie heeft kans op bijwerkingen.
AfbeeldingZet een Afbeelding op, dan ziet niemand het!
Ervaring met zowel Visine als Clear Eyes. Prima spul. Kans op bijwerkingen bij normaal gebruik is minimaal. Kan je echt wel af en toe gebruiken hoor. Laat je niet gek maken hier.
De beste van die middeltjes verwijden je pupillen ook enorm.

Met een beetje rode ogen denken mensen hooguit daar je slecht geslapen hebt, maar met sterk verwijde pupillen krijg ik héle andere verdenkingen....
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Esri38 schreef:
23-06-2021 16:58
Bedankt voor de tips!

Oke, de druppels om mijn oogwit witter te maken is dan toch niet zo'n goed idee. Ik wil zeker op het laatste moment geen risico gaan nemen met mijn ogen.

Ik heb vrijdag al een volledige dag vrij kunnen regelen en ga wsch ook die kunsttranen kopen.
En met oogmakeup een frissere blik proberen te creëren.

Verstandig. Fijn dat je vrijdag vrij bent, neem lekker je rust en geniet zaterdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven