Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 28 mei 2009 om 23:27
donderdag 28 mei 2009 om 23:29
Portemonnee en foon gaan bij mij altijd in mn laars als ik op stap ga in rokje/jurkje!
Weltrusten dames, ik heb een lange dag gehad, werk was even hectisch, daarna gerelaxed bij zus, net thuis toen vriendin belde of ik haar even wilde helpen ergens mee en ben net weer terug.
Terrasmeneer heeft nog steeds niet gesmst, rare dodo! Zal hij me misschien door de war gehaald hebben met iemand anders?
Miran, welcome back! Erykah kan mooie samenvattingen schrijven, ben je weer helemaal bij!
Appel en Erykah veel plezier morgen bij jullie singlesfeestje! Treks iets sexies aan, helpt vast. Hebben jullie de vragen voor de speeddates al klaar?
Vleertje, slaap lekker op je nieuwe kussen!
Weltrusten dames, ik heb een lange dag gehad, werk was even hectisch, daarna gerelaxed bij zus, net thuis toen vriendin belde of ik haar even wilde helpen ergens mee en ben net weer terug.
Terrasmeneer heeft nog steeds niet gesmst, rare dodo! Zal hij me misschien door de war gehaald hebben met iemand anders?
Miran, welcome back! Erykah kan mooie samenvattingen schrijven, ben je weer helemaal bij!
Appel en Erykah veel plezier morgen bij jullie singlesfeestje! Treks iets sexies aan, helpt vast. Hebben jullie de vragen voor de speeddates al klaar?
Vleertje, slaap lekker op je nieuwe kussen!
donderdag 28 mei 2009 om 23:32
Thanks voor het welcome iedereen
Alleen komend weekend verdwijn ik weer voor 10 dagen.
Dan weer op reis..........oepsss......
Fijn te horen dat lekker gaat met iedereen !!
Spannend die date van Ingel !
R, wordt hem toch niet dus, jammer, maar wel een beetje verwacht toch.
Ik heb een nieuw matras. En nu is hij bezorgd en is hij toch harder dan ik dacht (in de winkel was ie lekkerder........) Zou het helpen als ik erop ga springen ?!?!
Alleen komend weekend verdwijn ik weer voor 10 dagen.
Dan weer op reis..........oepsss......
Fijn te horen dat lekker gaat met iedereen !!
Spannend die date van Ingel !
R, wordt hem toch niet dus, jammer, maar wel een beetje verwacht toch.
Ik heb een nieuw matras. En nu is hij bezorgd en is hij toch harder dan ik dacht (in de winkel was ie lekkerder........) Zou het helpen als ik erop ga springen ?!?!
donderdag 28 mei 2009 om 23:39
donderdag 28 mei 2009 om 23:39