Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mozzarella schreef op 28 mei 2009 @ 22:10:

[...]

Ik ook!!! Ik mag al verlengen, maar ik hoor zo veel roddels over een nieuwe iPhone die in aantocht zou zijn dat ik nog ff wacht (tikt ongeduldig met voet op de grond)Er komt geloof ik alleen nieuwe software update voor op de bestaande 3G iPhone. Misschien kan je vragen bij T-mobile hoe het zit? Ik ga eens even neuzen, want volgens mij kan je ook een beta-versie downloaden...
Trouwens Erykah, je zit in mijn netwerk. Onno, Geert... heb vroeger echt honderd jaar bij Jongepier gewerkt, op het Groothoofd...
Hoi lieverds,

Even zwaaien !

Wat gaan julie hard....ik houd jullie niet meer bij, helaas.

Heb het te druk, ben veel weg. Alles gaat verder ok hoor.

Dit weekend ga ik weer op reis. GL/ZMN zoekt nog steeds contact, dat gaat goed, alleen we hebben elkaar nog niet gezien. Komst vast snel na m'n reis, hoop ik dan........

Hoe is het hier en waarom een nieuw topic ?

X
Ieuw...op rtl5.

Arme mensen...
Hoe word ik vrienden met Melvin
quote:Miranda01 schreef op 28 mei 2009 @ 22:25:

Hoi lieverds,

Even zwaaien !

Wat gaan julie hard....ik houd jullie niet meer bij, helaas.

Heb het te druk, ben veel weg. Alles gaat verder ok hoor.

Dit weekend ga ik weer op reis. GL/ZMN zoekt nog steeds contact, dat gaat goed, alleen we hebben elkaar nog niet gezien. Komst vast snel na m'n reis, hoop ik dan........

Hoe is het hier en waarom een nieuw topic ?

X

Hoi Miran!

We beppen teveel (5000+ posts) Heb je het wel naar je zin met je werk? Dat is het belangrijkst toch? En je ziet wat van de wereld neem ik aan. Geef mij zo'n baan! En het houdt het nog even spannend met GL/ZMN
Heee Miran! Fijn dat alles ok gaat. Houwen zo!

Bij T-mobile zei zo'n telefoonmutsje die me een nieuw abbo probeerde aan te smeren via de telefoon ook dat ze had gehoord over een nieuwe iPhone... dus tja... ik wacht in ieder geval even tot 8 juni denk ik, die datum zie ik overal verschijnen...http://www.businessinsider.com/apple-li ... e-8-2009-3

Lief van die bloemen en douglas bon Vleer!
Mozza, op hyves_ Melvink30.hyves.nl We zien je!

Erykah- is OP de broer van B, de zoon van I? Dan ken ik hem haha, heb ik nog wel eens mee gezoend!
quote:misspoez schreef op 28 mei 2009 @ 22:21:

Trouwens Erykah, je zit in mijn netwerk. Onno, Geert... heb vroeger echt honderd jaar bij Jongepier gewerkt, op het Groothoofd...Echt? Wat toevallig!!! Its a small world
MP...misschien niet zo handig om hier zijn hele naam neer te zetten. Even op de group doen....dan zal ik een en ander verklappen
MP ik was al vriendjes met onze Melf ;)
quote:misspoez schreef op 28 mei 2009 @ 22:32:

Mozza, op hyves_ Melvink30.hyves.nl We zien je!

Appel - is * de broer van *, de zoon van *? Dan ken ik hem haha, heb ik nog wel eens mee gezoend!Hoho verwar mij niet met een ander Erykah, MP en ik zijn ook al tot de ontdekking gekomen dat ze een heel oude vriendin van mij kent! Moet echt niet gekker worden Zit mn buuv hier ook soms?? hahaha
Heeee Miran leuk dat je er weer bent! Druk met je werk dus?

En spannend met GL!!! Ben heel benieuwd!
Oh sorry bedoelde Miranda!
En heb de namen aangepast, doen jullie je quotes ook even?
MP...nee je bedoelde mij haahahhaa. Haal even zijn naam weg please? Appel jij ook in je quote?
Ik ben even in de Group :-)
pfff echt moeilijk hoor...teksten aanpassen
quote:Erykah schreef op 28 mei 2009 @ 22:38:

MP...nee je bedoelde mij haahahhaa. Haal even zijn naam weg please? Appel jij ook in je quote?Had het niet eens in de gaten zeg...goed dat je het zei.
Ik noemde Miran Mozza en Appel Erykah, poeh, ik maak er een bende van!
Zo ik ben weer terug!
quote:misspoez schreef op 28 mei 2009 @ 22:46:

Ik noemde Miran Mozza en Appel Erykah, poeh, ik maak er een bende van!Hahahahah zit je aan de rose MP? :-)
Nee ben braaf aan de thee! Heb antwoord getypt Erykah! Goh, grappig..zo klein is de wereld.

Liefjes ik ga slapen. Nog een dagje en dan weekend!
Slaap lekker MP....ja echt zo toevallig he?
Truste MP!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven