Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!
vrijdag 2 juli 2021 om 20:37
Geen idee

vrijdag 2 juli 2021 om 20:40
Ik ook niet, maar jij gaf aan dat ze hier al jaren posten.Maleficent schreef: ↑02-07-2021 18:43Meelezen en commentaar op de roddels geven, daar is het ook voor.
Niet alleen om nieuws te plaatsen![]()
En de frequentie vind ik geen graadmeter.
Maar goed, ik zal zowel de link als het verhaal geven.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 2 juli 2021 om 20:41
Oh ja, dat was het.
Dan kan ik veilig het hele verhaal posten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 2 juli 2021 om 20:42
ik ben allang blij dat het Marco B niet is
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 2 juli 2021 om 20:46
Dat kan ik me niet zo goed voorstellen.
Glennis schijnt überhaupt niet zo erg aardig gevonden te worden. Maar goed, misschien dat de tijd haar wat relaxter maakt. Ik kan haar slecht hebben in ieder geval, als er een fittie komt weet ik wel aan wiens kant ik sta.

•
vrijdag 2 juli 2021 om 20:46
Inderdaad.
Ik ben totaal geen fan van Glennis maar misschien is ze als coach wel goed.
vrijdag 2 juli 2021 om 20:48
Ik ook! Ik trek Glennis heel slecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 2 juli 2021 om 20:50
Nee, Glennis is vrij moeilijk inderdaad. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij en Anouk elkaar liggen, ik verwacht eerlijk gezegd dat Anouk haar slecht trekt. Al zal Anouk wel respect voor haar technische kwaliteiten hebben. (Maar haar vast ook voor "op de braderie" vinden

Am Yisrael Chai!
vrijdag 2 juli 2021 om 20:53
Doe eens een sappige roddels over Glennis?fashionvictim schreef: ↑02-07-2021 20:50Nee, Glennis is vrij moeilijk inderdaad. Ik kan me ook niet voorstellen dat zij en Anouk elkaar liggen, ik verwacht eerlijk gezegd dat Anouk haar slecht trekt. Al zal Anouk wel respect voor haar technische kwaliteiten hebben. (Maar haar vast ook voor "op de braderie" vinden)
Ik heb weleens begrepen dat ze flink achterbaks is in ieder geval.
Ik kan vooral niet zo tegen dat aso gedrag en dat dan wegzetten als Amsterdams. Ze is verre van hartelijk.
•
vrijdag 2 juli 2021 om 20:55
Ik heb eigenlijk nog nooit echt sappige roddels over haar gehoord. Het gaat altijd vooral over dat het zo'n viswijf is en dat ze onbetrouwbaar is en haar afspraken niet nakomt. Maar verder is ze niet zo interessant heb ik het idee. Ze is natuurlijk in the end of the day ook maar gewoon een coverartiest, ze zit niet echt in de A-league.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 2 juli 2021 om 20:57
cuculuscanorus schreef: ↑02-07-2021 20:56En dan wordt Glennis Grace dus coach en ik kan niet meer trashen. Wat een ellende.
Waarom niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 2 juli 2021 om 20:58
https://www.mediacourant.nl/2021/07/cov ... f-holland/
Coverzangeres Glennis Grace nieuwe coach The Voice of Holland
Glennis Grace, bekend van covers van Whitney Houston-liedjes, wordt de nieuwe coach van The Voice of Holland. Ze zal in het nieuwe seizoen plaatsnemen naast Ali B, Anouk en Waylon.
De 43-jarige Glennis Grace neemt het stokje over van Jan Smit, die het na één seizoen weer voor gezien houdt. Het gerucht ging dat hij zou worden opgevolgd door André Hazes jr., maar hij is het gelukkig niet geworden. Verder is het opvallend dat RTL 4 vasthoudt aan Ali B, ondanks de groeiende weerstand tegen zijn verschijning.
Alom geprezen
Peter van der Vorst, directeur content van RTL Nederland, is erg tevreden. “Wij zijn heel blij dat Glennis plaats gaat nemen in een van de rode stoelen. Ze wordt alom geprezen als een van de beste zangeressen van Nederland én ze weet als geen ander hoe het is om door een jury beoordeeld te worden.”
Hij vervolgt: “Ze deed mee aan het Eurovisie Songfestival en stond in de finale van America’s Got Talent. Met die internationale ervaring is ze de perfecte toevoeging aan het team van coaches dat er al zit.”
Rest jury ongewijzigd
De rest van de jury is dus ongewijzigd. Peter vindt de andere drie ook geweldig. “Stuk voor stuk toppers die hun sporen op muziekgebied ruimschoots hebben verdiend.”
De huidige drie coaches gaan het met Glennis erbij niet makkelijk krijgen, verwacht Peter. “Anouk, Ali B en Waylon hebben er een geduchte collega én concurrent bij, want wij zijn er van overtuigd dat Glennis populair zal zijn bij de talenten.”
Super vereerd
Zelf laat Glennis weten enorm vereerd te zijn. “Ik ben super vereerd dat ik als coach voor The voice of Holland ben gevraagd. The Voice is vanaf het allereerste seizoen één van mijn favoriete programma’s. Ik heb bijna alle afleveringen van Nederland, maar ook van UK en USA gezien.”
Ze vervolgt: “Ik geniet enorm van al dat talent en regelmatig jeukten mijn handen om als coach aan de slag te gaan. Ik ben een perfectionist en probeer het maximale uit mijzelf, maar ook uit anderen te halen. Dus be ready, als ik voor je draai en jij kiest voor mij dan ga ik voor je door het vuur!”
Coverzangeres Glennis Grace nieuwe coach The Voice of Holland
Glennis Grace, bekend van covers van Whitney Houston-liedjes, wordt de nieuwe coach van The Voice of Holland. Ze zal in het nieuwe seizoen plaatsnemen naast Ali B, Anouk en Waylon.
De 43-jarige Glennis Grace neemt het stokje over van Jan Smit, die het na één seizoen weer voor gezien houdt. Het gerucht ging dat hij zou worden opgevolgd door André Hazes jr., maar hij is het gelukkig niet geworden. Verder is het opvallend dat RTL 4 vasthoudt aan Ali B, ondanks de groeiende weerstand tegen zijn verschijning.
Alom geprezen
Peter van der Vorst, directeur content van RTL Nederland, is erg tevreden. “Wij zijn heel blij dat Glennis plaats gaat nemen in een van de rode stoelen. Ze wordt alom geprezen als een van de beste zangeressen van Nederland én ze weet als geen ander hoe het is om door een jury beoordeeld te worden.”
Hij vervolgt: “Ze deed mee aan het Eurovisie Songfestival en stond in de finale van America’s Got Talent. Met die internationale ervaring is ze de perfecte toevoeging aan het team van coaches dat er al zit.”
Rest jury ongewijzigd
De rest van de jury is dus ongewijzigd. Peter vindt de andere drie ook geweldig. “Stuk voor stuk toppers die hun sporen op muziekgebied ruimschoots hebben verdiend.”
De huidige drie coaches gaan het met Glennis erbij niet makkelijk krijgen, verwacht Peter. “Anouk, Ali B en Waylon hebben er een geduchte collega én concurrent bij, want wij zijn er van overtuigd dat Glennis populair zal zijn bij de talenten.”
Super vereerd
Zelf laat Glennis weten enorm vereerd te zijn. “Ik ben super vereerd dat ik als coach voor The voice of Holland ben gevraagd. The Voice is vanaf het allereerste seizoen één van mijn favoriete programma’s. Ik heb bijna alle afleveringen van Nederland, maar ook van UK en USA gezien.”
Ze vervolgt: “Ik geniet enorm van al dat talent en regelmatig jeukten mijn handen om als coach aan de slag te gaan. Ik ben een perfectionist en probeer het maximale uit mijzelf, maar ook uit anderen te halen. Dus be ready, als ik voor je draai en jij kiest voor mij dan ga ik voor je door het vuur!”
vrijdag 2 juli 2021 om 21:02

Una noche loca

vrijdag 2 juli 2021 om 21:04