Mode & Beauty alle pijlers

Betaalbare bh

20-06-2021 08:14 33 berichten
Ik ben op zoek naar winkels/ketens die goed advies geven maar ook meteen enigszins betaalbare bh’s.
De maat is dan plusminus 70e of of 70f. Het gaat om een jong iemand dus het moet er ook nog enigszins leuk uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Alle goede lingeriezaken die Freya en Wacoal verkopen. Deze merken kosten rond de 50/60 euro en de kwaliteit is prima.
Zuid Limburg weet ik niks .
Geslaagd bij lincherie. Twee bh’s van Marie Jo. En tot haar genoegen een cup kleiner dan de goedkope van Hunkemöller. 70D zat echt prachtig. 65 was ook een optie zei de verkoopster maar 70 waarschijnlijk net wat comfortabeler.
Ik ga nu eens kijken of ik iets vergelijkbaars online vind in de uitverkoop. Dat ze iets meer keuze heeft.
lisbeth schreef:
20-06-2021 14:06
Geslaagd bij lincherie. Twee bh’s van Marie Jo. En tot haar genoegen een cup kleiner dan de goedkope van Hunkemöller. 70D zat echt prachtig. 65 was ook een optie zei de verkoopster maar 70 waarschijnlijk net wat comfortabeler.
Ik ga nu eens kijken of ik iets vergelijkbaars online vind in de uitverkoop. Dat ze iets meer keuze heeft.
mmm... dat verklaart waarom ik zo vaak de 70 D bij de Honkemoller niet meer pas ;-) Valt daar dus een stuk kleiner begrijp ik.
Ja blijkbaar. Ik heb zelf meegekeken met de 70D die ze thuis had en dat was echt geen optie.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2021 18:00
Reden: spam
96.81% gewijzigd
Ik ga bitterballen maken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Sapph / After Eden.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven