Outfit bruiloft
zaterdag 26 juni 2021 om 15:43
Wie wil met mijn meedenken voor een outfit voor een bruiloft?
Ik moet aangepaste schoenen dragen, korte jurkjes en rokjes zijn daarom geen optie (met lelijke schoenen eronder...)
Wel opties zijn: lange jurk, lange rok met top, jumpsuit, mooie pantalon met top.
Ik draag maat 44, met een buik die ik graag verberg, dat maakt de zoektocht nog wel iets lastiger (vooral met de jumpsuit en pantalon merk ik) en ik ben 1.80m wat de zoektocht ook moeilijker maakt, want dingen zijn bij mij vaak niet lang genoeg, maar enkellengte.
Bruiloft is eind juli, dus lekker zomers, er is geen dresscode.
Graag geen suggesties met schoenen of ik die niet kan dragen, want nee, die kan ik sowieso niet dragen
Ik moet aangepaste schoenen dragen, korte jurkjes en rokjes zijn daarom geen optie (met lelijke schoenen eronder...)
Wel opties zijn: lange jurk, lange rok met top, jumpsuit, mooie pantalon met top.
Ik draag maat 44, met een buik die ik graag verberg, dat maakt de zoektocht nog wel iets lastiger (vooral met de jumpsuit en pantalon merk ik) en ik ben 1.80m wat de zoektocht ook moeilijker maakt, want dingen zijn bij mij vaak niet lang genoeg, maar enkellengte.
Bruiloft is eind juli, dus lekker zomers, er is geen dresscode.
Graag geen suggesties met schoenen of ik die niet kan dragen, want nee, die kan ik sowieso niet dragen
zondag 4 juli 2021 om 17:17
Dankjulliewel voor de complimentjes! 
Hoop niet dat het 35 graden wordt, het is wel een plakstofje
Op de foto had ik even snel het bandje van mijn bh in de jumpsuit gefrummeld, maar op de bruiloft zal ik een plakbh dragen. Al eerder gedragen bij een andere jurk en dat ging prima.
Hoop niet dat het 35 graden wordt, het is wel een plakstofje