NIET groepje
donderdag 28 mei 2009 om 21:20
Ik ben zo ontzettend moe. Dat ik gewoon mijn bed in kruip. Morgen twee klanten -waarvan 1 met een probleem dat naar ik vrees niet opgelost gaat worden-
En dan snel strippenkaarten kopen, ik zou ook nog graag platte schoenen hebben, laatste troepjes in tassen en weg.
Daar zit geen forumtijd meer bij, dus tot volgende week..
En dan snel strippenkaarten kopen, ik zou ook nog graag platte schoenen hebben, laatste troepjes in tassen en weg.
Daar zit geen forumtijd meer bij, dus tot volgende week..
donderdag 28 mei 2009 om 21:43
vrijdag 29 mei 2009 om 01:43
hello kinders
Marels gefeliciteerd met het officieel geslaagd zijn voor je stage
Boro, Wii is gaaf en verwennen is ook wel eens leuk op zn tijd
Mamz, fijne vakantie
en voor de rest :HOOOOIII
ik had een goeie dag (op een half uur vertraging na), zomaar 30 pond gevondenineenportemonneewaarverdergeenpasjesmetiemandsnaaminzat gehad... k ga morgen toch uit met de "baas" dus dan kan ik het meteen aan hem terug geven (zij het in vloeibare-alcoholische vorm)
morgen ochtend ook nog gezellig naar de kapper, vanmiddag een afspraak gemaakt en hij werd al helemaal blij, i love my hairdresser
nu maar even slapen. tot morgen of eigenlijk, tot strax
Marels gefeliciteerd met het officieel geslaagd zijn voor je stage
Boro, Wii is gaaf en verwennen is ook wel eens leuk op zn tijd
Mamz, fijne vakantie
en voor de rest :HOOOOIII
ik had een goeie dag (op een half uur vertraging na), zomaar 30 pond gevondenineenportemonneewaarverdergeenpasjesmetiemandsnaaminzat gehad... k ga morgen toch uit met de "baas" dus dan kan ik het meteen aan hem terug geven (zij het in vloeibare-alcoholische vorm)
morgen ochtend ook nog gezellig naar de kapper, vanmiddag een afspraak gemaakt en hij werd al helemaal blij, i love my hairdresser
nu maar even slapen. tot morgen of eigenlijk, tot strax
vrijdag 29 mei 2009 om 09:04
vrijdag 29 mei 2009 om 15:35
Ik ben al vanaf vanochtend vroeg bezig, zit net even 10 min, ga zo weer verder.
Voeten doen rete zeer. Zal blij zijn straks met de voetjes omhoog te zitten.
Engieeeeeeeeeeeeeeeeee, ik had post vandaag! Tot ik lees het vanaaf even en vrijdag geef ik het wel mee aan Roos, dan heeft die er ook plezier van.
Voeten doen rete zeer. Zal blij zijn straks met de voetjes omhoog te zitten.
Engieeeeeeeeeeeeeeeeee, ik had post vandaag! Tot ik lees het vanaaf even en vrijdag geef ik het wel mee aan Roos, dan heeft die er ook plezier van.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.