NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hoooi Ff hier zwaaien, best leuk de vakantie. allemaal dingetjes doen en veel luieren, maar nu ben ik ff schuilen voor de zon, en mag vriend ff alleen aan het bootje klussen, straks uit eten!

Klinkt super mleen, van die amuses! Alleen met vriend is dat geen goed plan, zulke verrassingen ;) en in m'n uppie....

(en idd ik kom daar vandaan! )

Ga nog ff kijken welke reastaurants het zijn
snot gaat goed Plousje, zit nog helemaal vol! Vanavond maar een citrosan innemen, heb ik net maar meegenomen met boodschappen doen

Yammie, muisje is onderweg

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

de post was snel dan Myleen

Haaaai Borrie, lang niet gezien!!! (geloof ik)

Plous, alvast veel plezier op Pinkpop

Beterschap Roosje

Hier ook lekker weer, en mn haar is weer kort,
*zakdoekje voor roos*

Het is weekend
Ben ik de enige die de schijt heeft van de vivasite?
hoe bedoel je djo?
Als ik een pagina open is het 9 van de 10 keer wit
oh, nee geen last van
Oh, nouja mijn comp doet sowieso vaag en mijn broer moet hem eigenlijk eens flink onder handen nemen.
He wat jammer Borrie, het lijkt me vreselijk leuk, kan je vriend niet lief aankijken? Als ik iets dichter bij je had gewoond dan was ik gezellig met je meegegaan.

Lekker vanavond uiteten, weet je al wat voor zaak?

Djo, ik mis Nijnenverhalen.

Bied Roosje even een zakdoek aan, niet ziek worden hoor! Ik zal even een vriend mailen, die heeft van mij nog een wondermiddel tegen snotterigheid.

Morgen moet er bij jou als het goed is iets in de bus vallen, geen muisje iig. Papier hier, Dank u wel!

Heb je al een foto Engie?

Lekker Ploes Pinkop als je dit mooie weer hebt. Ga je kramperen daar?
Het gaat erg goed met de nijntjes

Die kleine ligt 's avonds gewoon op zijn rug op mijn buik te slapen als ik tv kijk en af en toe valt hij dan om in zijn slaap.

Ik heb er wel een hok bijgekocht, want die grote is er al een paar keer opgesprongen en is nu 3 maanden oud. Nu lopen ze overdag nog samen los, maar dat kan straks echt niet meer. Van de week had ik de grote in de keuken gedaan met spaanplaatje ervoor van ruim een meter hoog. Nou binnen 5 minuten sprong hij daar weer uit
Wanneer kan je dat lummeltje laten helpen? Proberen ze nog steeds achter de tv te komen?

Ik had vanochtend al voor vanavond chinese kool gemaakt en ik proefde even want ik heb het nog nooit gegeten maar ik vind het niet lekker zeg. Beetje bitter.
Mogge.
668, the neighbour of the Beast
leuk Djo, ik dacht altijd dat konijnen van die saaie beesten waren, maar das dus niet waar

wat voor foto Myleen?
Nee, ze komen niet meer achter de tv en omdat ze zo gegroeid zijn passen ze ook niet meer door een gleufje van 3 cm

Bij 4 maanden mag hij geholpen en dan werkt zijn sperma nog een paar weken.

Maar ze willen echt alles samen doen. Zelfs al geef ik ze apart te eten, dan rent de ene nog naar het bakje van de ander om eerst samen daar uit te eten en dan samen het andere bakje leeg eten.

En engie, saai zijn ze zeker niet.. het is een hele dagtaak
daar was ik weer, heb een nieuwe coupe, twee nieuwe zonnebrillen en een short voor over mijn bikini

een echte bikini was een beetje teveel gevraagd. In maatje 36 heb je een cup b nodig (en dat red ik niet)en in maatje 34 passen mijn billen niet en de mix en match dingen hadden niet eens kleine cupmaten meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zijn er in NL geen "petite" afdelingen in de kleding winkels Itsme? die heb je hier namelijk wel, bij topshop en next enzo, misschien kun je daar jou maten vinden?
Arme Itski

Je mag wel een beetje tiet van mij heur.

NG, bij de "petite" afdelingen kom je in van dat puberspul terecht geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
ja engie, petite waren de kindermaatjes en daar passen mijn billen al helemaal niet in, het zou wel een euforie moment zijn omdat zelfs mijn erwten op een plankje er niet in zouden passen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Foto van je nieuwe coupe Engie.
Heb mezelf vandaag verwend met een nieuw horloge.

Dus als iemand wil weten hoe laat het is, vraag mij maar!
Everytime you make a typo, the errorists win.
ohw zo Itsie (en Marels) tja ik heb het probleem zelf niet, dus ik zei ook maar wat

Myleen, mn haar is niet zo heel bijzonder hoor, het werd gewoon heel erg lang dus vandaar dat ik het nu weer kort heb (zoals jullie me kennen waarschijnlijk)

maar ik ga vanavond uit, dus ik zal wat foto's maken en dan dit weekend op mn hyves neergooien.
hoe laat is het Info?
Eeehm, kwart voor 8 NG!
Het lijkt merkbaar dat iedereen weer salaris+vakantiegeld heeft, veel mensen aan de koop hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven