VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Zohee, Mille. 2 jaar is echt lang. Ik heb de 2 dagen nodig over een jaar en hoop dat dat lukt. Maandag gaat baby naar schoonouders, woensdag is Pebblo thuis en ik dan op dins-, donder- of vrijdag afhankelijk van plaatsingsdagen kdv.
Gelukkig houden we erover op .

Dropje ik zou ook terug gaan naar de kapper hoor, al zal dat nu wat lastiger worden nu je er een kleur overheen gedaan hebt. Het is al zo duur, en als je het dan ook nog eens zelf moet oververven dan wordt het helemaal een kostbare zaak. Echt balen.

Ik ben de foto's van 2008 aan het uitzoeken voor een digitaal album. Lekker op tijd . Wil het afmaken. Dan kan ik aan een album voor Knorrie beginnen .

Heb bronchitus achtig hoestje, heel irritant. Mijn collega's vinden het zelfs irritant worden!

En verder gaan wij over 2 weken met vakantie!!!
Over twee weken al?!?

Wij gaan pas 24 juli.

Verder druk, moe en wat minder froumzin/tijd.

Komt wel weer... toch?
Ja, over 2 weken al (ok, en 2 dagen ). Heer-lijk. Ben er echt aan toe, maar dat zeg ik elk jaar . Het weer ziet er vooralsnog goed uit, heb zooooooo'n zin in twee weken met de mannen!

24 juli is ook al over 6 of 7 weken!
Dat is waar, maar klinkt wel veullllllll verder dan 2 weken (en 2 dagen ).
Dat is het ook . Frustrerende vind ik dan altijd weer de gedachte dat wij over 4 weken en 2 dagen weer thuis zijn .

Maar het vooruitzicht van de zomervakantie maakt dan een hoop goed. Daar heb ik ook zin in. Lekker geen schoolstress.
Ik kijk ook echt uit naar onze vakantie (ook al is deze pas over 7 weken ). Heb erg veel zin in q-time met de mannen. Nu KW en BRS ook veel leuker met elkaar kunnen spelen, omdat BRS groter/ouder is dan vorig jaar, kijk ik er zó naar uit! En dit jaar weer eens zuid Frankrijk ipv Italie.
Ik ben zo moe... waarom blijf ik dan maar hangen op het forum en linkedin?
Ik ga slapen

Ik ben moe

Ik ga lekker naar mijn bedje toe :-)

Trusten!
Ja, waarom? Ga lekker naar je bedje joh. Dit forum en linked in is er morgen ook nog!

Deze vakantie wordt onze eerste vakantie met Knorrie. Dat verbaast me soms, het lijkt net of hij er altijd al geweest is.

Zit nog te twijfelen om een rugdrager aan te schaffen. Ik zag een hele leuke, zonder ijzeren frame, maar ja, kost duur en is misschien zonde. Al kan hij na gebruik wellicht op Marktplaats....
Zoooo, een mega lekker weekend kan beginnen! Wij gaan 3 dagen naar het strand, heerlijk, ik ga genieten. En zondag komen er wat mensen barbecueen, ik heb net de inkopen al gedaan zodat we dat morgen niet meer hoeven te doen. We gaan alvast voorgenieten van de vakantie.

Lien, ik bedacht me van de week dat BNJMN bijna een jaar wordt! Ongelofelijk snel is dat jaar gegaan.
Morrie, veel plezier!

Ik heb ook zin in het weekend. Zootje gaat leuk uit logeren en ik ga morgen stadten en uit eten met een vriendin, helemaal leuk. Zondag dan met gezin op pad en maandag een voortent kopen.

Hier gaat het oke verder, nog maar 5 weken werken en dan een half jaar thuis!
Das nogal een fijn vooruitzicht Ely :)!!
Zo, ik zal ons nog even omhooghalen.

Wat een relaxt weer vandaag he. Heerlijk. Wij zijn vanochtend naar Zandvoort geweest, was superweer, en helemaal niet druk. Vanmiddag nog een keer boodschappen gedaan voor de barbecue morgen, want was bang dat ik niet genoeg had.....

Net ook nog fotoalbum over 2008 afgemaakt. Enige suffe is dat ik voor 3,50 een tekst op de voorkant heb laten drukken: 2009.....

Nou ja, kunnen over heel veel jaren nog eens lekker lachen om die suffe Morrie.

Kreeg wel gratis hoogglans papier ter waarde van 9,95, dat scheelt dan weer.

Nou, ik hoop dat ik dit topic niet in mijn eentje in stand hoef te houden.
Morrie, ik heb een rugdrager die je kan lenen, als je wil. Die heeft wel een frame, maar is toch een redelijk lichtgewicht. Het is ook niet zo'n groot model, bedoeld voor baby's van (ongeveer) 6-12 maanden.

Overigens: een frame lijkt misschien wat plomper, maar is wel aan te raden, denk ik, want dit zorgt er voor dat het gewicht hoofdzakelijk op je heupen blijft rusten. Ik heb begrepen dat dragers zonder frame vaak de neiging hebben om na een tijdje lopen te gaan doorhangen, waardoor het grootste gewicht op je schouders terecht komt, en dat is niet prettig.
Morrie, wij hebben al jaren plezier van een rugdrager. Nippa zit er nog steeds regelmatig in, en die is al bijna 4. Het is vaak veel handiger dan een kinderwagen, bijvoorbeeld als ej de stad in gaat. Wij hebben een Deuter (of zoiets geloof ik) en die zijn best betaalbaar. Echt een aanrader wat mij betreft.
O, zo lang nog Nip? BNJMN is nl. nu al niet meer te tillen, maar in de wagen ook niet tevree. Ik ga eens googelen.
Niet allemaal, Lien, dus let goed op of je ergens een leeftijdsaanduiding/gewichtsklasse kunt vinden. Het merk wat ik heb, heeft bijvoorbeeld 2 maten: een model voor kleinere baby's en een wat meer geavanceerde drager voor 1-4 jaar.

Er zijn echter redelijk wat (internet)winkels die maar één model verkopen en verzuimen te vermelden dat die niet voor de hele baby-peuterperiode geschikt is.
Kan iemand nog even vertellen waarom we een derde wilden? Oudsten spelen op hun kamer, ik had anders nog heerlijk in bed kunnen liggen, maar BNJMN denkt daar anders over .

Vandaag familiedag en voor vanmiddag heb ik op laatste moment toch wat buren en familie uitgenodigd om mijn verjaardag (morgen pas) te vieren. Pas om 16.30, want eerder zijn we niet thuis, maar dacht ineens dat je het leven ook moet vieren, dus een piepklein borreltje.

Ga nu verzinnen wat we mee gaan nemen naar familie dag, we gaan naar Doornse gat, een zandafgraving ofzo en iedereen moet eigen eten meenemen. Dat laatste had linoleum niet gezegd, dus ik moet nu wat improviseren, want geen rekening mee gehouden... Met dit warme weer ook wel een uitdaging, want heb niet zo'n zin in kleffe hap. En klink ik heel verwend als ik gewoon liever ergens daar een pannenkoek/frietje/broodje haal ?
quote:lien schreef op 01 juni 2009 @ 08:34:

maar dacht ineens dat je het leven ook moet vieren, dus een piepklein borreltje.Heel goed Lien.
Het Doornse gat

Was het leuk? En waren de kleffe broodjes met zweetkaas lekker?

Wij hebben een lekker weekend gehad. Vrijdagavond hebben GW en ik heerlijk gegeten bij mijn oud leidinggevende (en nu leuke kennis), zaterdag aan het eind van de dag (na zwemmen, markt, boodschappen en slaapje BRS) naar het strand geweest. Dat was zo leuk dat we zondag weer zijn geweest en vandaag dagje Veluwe. Naar de camping waar mijn schoonouders staan. Lekker gezwommen en van het mooie weer genoten. Zo kun je het leven we iedere dag vieren!

Iedereen genoten van het heerlijke weer?

Gaan jullie nog stemmen donderdag? Ik wilde D66 stemmen maar toch maar even stemwijzer gedaan en D66 kwam er uit. Toch fijn om te weten. GW kreeg er SP uit en we zijn er dus uit en stemwijs. Oh, en wat was ik blij dat de PVV er als laatste uit kwam bij me!
Rustig geweest hier! Niet zo gek met het mooie weer. Hier ook heerlijk genoten van badjes in de tuin, barbecuen, zeilen enz.

En ja, wij gaan wel stemmen Wind. Ik ga altijd. Wilde idd. wel nog een stemwijzer gaan doen, want ik ben slecht op de hoogte van welke partij wat wil, qua Europa.

Lien, alvast van harte!
godsamme wat baal ik dat ik niet lekker op het veld in Landgraaf sta
Ik kijk ook en geniet.

Leuke sfeer en (bijna allemaal) goede muziek!
Moge.

Lien, GEFELICITEERD!!!!!! Hoop dat je een leuke borrel gehad hebt.

Hier gevoelsmatig mini vakantie achter de rug. Alle dagen naar het strand geweest, zondagavond gebbq met vrienden en familie. Dat was zo leuk, allemaal kindjes in dezelfde leeftijd die speelden en renden, en allemaal ouders die lekker aten en kletsten, sommigen kenden elkaar niet goed maar het klikte echt goed.

En het strand is zo heerlijk vind ik. Schorrie kan zichzelf enorm goed vermaken met het bouwen van zandkastelen en rennen in de branding. Knorrie eet een banaan, gaat vervolgens tukken in zijn wagen, speelt en kruipt wat door het zand, en stopt zowaar niet de hele tijd zand in zijn mond.

Ja, ik heb het echt heerlijk gehad afgelopen dagen en het leven gevierd .

Koeka, dank voor het aanbod. Ik denk alleen niet dat het haalbaar is om de overdracht nog te regelen, we gaan al over anderhalve week weg namelijk. Misschien laten we Knorrie wel gewoon in de wagen, dat gaat nog prima en hij slaapt er nog goed in. Enige onhandige is dat we (Schorrie) een kasteel willen gaan bekijken en dan is het misschien niet zo handig. Maar komt wel goed.

Trouwens, een bevriend stel komt misschien ook nog langs de tweede week van de vakantie. Dat kwam op tijdens de bbq. Dat zou wel heel gezellig zijn.

Nu aan het werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven