Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:34
Ik heb lange tijd zowat naast Tanja Jess gewoond, in die tijd kreeg zij een relatie met Tycho Gernandt. Leuke gast! Hadden we weinig last van.

Katja daarentegen kon er wat van. Een ex van mij had zijn kantoor tegenover haar huis destijds in Amsterdam. :cheers:
Ja vertel ??
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
14-07-2021 20:35
Ja vertel ??
Katja was sowieso altijd onder enorme invloed van drank &drugs. Dat weet ik van een andere acteur waar ik vroeger mee om ging en die bevriend was met haar. In die tijd in Amsterdam was het heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik wil enorm graag de verhalen van Brilsmurf horen! Bring it on! :popcorn: :cheer2:
Yildizlar2 schreef:
14-07-2021 20:35
Ja vertel ??
Jaa!!
Alle reacties Link kopieren
Wist niet dat Tycho en Tanja ooit samen waren .

Maar juice over Katja en consorten bring it on
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry dames. 😊

Katja was inderdaad enorm onder allerlei invloed, destijds.
Als ex weer eens op kantoor bleef slapen, kon hij goed meegenieten, ook van de overlast.
Van voor Thijs dit.

Ze woonde wel gods gruwelijk mooi!
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voorheen een (jongere) collega die Thijs helemaal hot vond enzo. Ik dacht echt: Misschien is het tijd om je ogen weer eens op laten te meten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-07-2021 20:50
Ik had voorheen een (jongere) collega die Thijs helemaal hot vond enzo. Ik dacht echt: Misschien is het tijd om je ogen weer eens op laten te meten.
:rofl: :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-07-2021 20:50
Ik had voorheen een (jongere) collega die Thijs helemaal hot vond enzo. Ik dacht echt: Misschien is het tijd om je ogen weer eens op laten te meten.
Inderdaad, helemaal geen knappe of aantrekkelijke man om te zien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 20:37
Katja was sowieso altijd onder enorme invloed van drank &drugs. Dat weet ik van een andere acteur waar ik vroeger mee om ging en die bevriend was met haar. In die tijd in Amsterdam was het heel erg.
Klopt, de hele cast van goeie tijden kon er wat van.
Jimmy Geduld voorop. Ook weer zo'n verschikkelijk omhooggevallen gastje.
Sorry, maar ik trek hem echt slecht. 😉

Anthony ook veel tegengekomen destijds. Was ook geen prettig manneke.
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Alle reacties Link kopieren
En nog als laatste; ik ben Winston, ver voor Renate, veel tegengekomen in diverse homobars. Vond het zo onwaarschijnlijk dat hij toen met Renate een relatie kreeg... 🙈
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Alle reacties Link kopieren
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:56
En nog als laatste; ik ben Winston, ver voor Renate, veel tegengekomen in diverse homobars. Vond het zo onwaarschijnlijk dat hij toen met Renate een relatie kreeg... 🙈
Winston ging net met Renate en toen kwam ik hem tegen op een gala. Heeft de hele avond achter mijn kont aan gelopen. Het was dat ik niet hapte, maar dit wat jij schrijft geloof ik ook echt meteen, haha
Alle reacties Link kopieren
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:50
Oh sorry dames. 😊

Katja was inderdaad enorm onder allerlei invloed, destijds.
Als ex weer eens op kantoor bleef slapen, kon hij goed meegenieten, ook van de overlast.
Van voor Thijs dit.

Ze woonde wel gods gruwelijk mooi!
Ja ze woonde heel mooi op de Brouwersgracht. Haar huis was ook het decor voor die film van Theo van Gogh, Interview.

Zij was wel echt los geslagen ja.
Over Katja gesproken. Ze heeft weer aandacht nodig, meestal plaatst ze dan deze foto. En dan die tekst..

https://www.instagram.com/p/CRUXXjvrGaH ... =copy_link
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 21:00
Winston ging net met Renate en toen kwam ik hem tegen op een gala. Heeft de hele avond achter mijn kont aan gelopen. Het was dat ik niet hapte, maar dit wat jij schrijft geloof ik ook echt meteen, haha
Oh hilarisch!
Sommige dingen gebeuren en zijn niet waar, terwijl andere dingen waar zijn, hoewel ze nooit gebeurt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
14-07-2021 21:02
Over Katja gesproken. Ze heeft weer aandacht nodig, meestal plaatst ze dan deze foto. En dan die tekst..

https://www.instagram.com/p/CRUXXjvrGaH ... =copy_link
Ja af en toe wil ze laten zien dat ze nog steeds hot is.

Wat sneu dat die Jan Dulles daar zo op heeft gereageerd.
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:56
En nog als laatste; ik ben Winston, ver voor Renate, veel tegengekomen in diverse homobars. Vond het zo onwaarschijnlijk dat hij toen met Renate een relatie kreeg... 🙈
Misschien hebben ze daarom al zolang een goede relatie😬
Alle reacties Link kopieren
Oh jongens, bring on those shizzle over Thijs en Katja.
Ik vind Thijs een druiloor, en Katja een oversekst figuur. Bij haar vraag ik mij echt af, heb je zo'n enorm libido? Of wil je dat we dat allemaal geloven?

(En die sneue zuigers ga ik negeren. Ik heb echt wel wat beters te doen. Dus al die zuigers kunnen beter naar hun mannetje gaan want die zullen smullen bij hun zuiggedrag. En meer zeg ik er niet over. Als Koningin sta ik daar VER boven).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
14-07-2021 21:05
Misschien hebben ze daarom al zolang een goede relatie😬
😏
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 21:03
Ja af en toe wil ze laten zien dat ze nog steeds hot is.

Wat sneu dat die Jan Dulles daar zo op heeft gereageerd.

Ik zie zijn reactie niet, wat zegt hij dan?

Heeft er iemand nog roddels over de bekende Volendamse mannen?
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
14-07-2021 21:09
Ik zie zijn reactie niet, wat zegt hij dan?

Heeft er iemand nog roddels over de bekende Volendamse mannen?
Hij reageert met 'sfeertje hoor, haha'. Terwijl het alleen maar tieten zijn in een bh op beeld. Er is geen sfeer.
koreana schreef:
14-07-2021 21:06
Oh jongens, bring on those shizzle over Thijs en Katja.
Ik vind Thijs een druiloor, en Katja een oversekst figuur. Bij haar vraag ik mij echt af, heb je zo'n enorm libido? Of wil je dat we dat allemaal geloven?

(En die sneue zuigers ga ik negeren. Ik heb echt wel wat beters te doen. Dus al die zuigers kunnen beter naar hun mannetje gaan want die zullen smullen bij hun zuiggedrag. En meer zeg ik er niet over. Als Koningin sta ik daar VER boven).
Maar Katja lijkt me wel oprecht lief. Ze is wat labiel en hyper en ze lijkt me iemand die snel op de voorgrond treedt.
Maar ze komt wel onwijs aardig over.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
14-07-2021 21:06

(En die sneue zuigers ga ik negeren. Ik heb echt wel wat beters te doen. Dus al die zuigers kunnen beter naar hun mannetje gaan want die zullen smullen bij hun zuiggedrag. En meer zeg ik er niet over. Als Koningin sta ik daar VER boven).
Hoho, er is maar 1 koningin en dat is Yas :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 21:11
Terwijl het alleen maar tieten zijn in een bh op beeld. Er is geen sfeer.
En dankzij de plastisch chirurg het formaat wat ze nu hebben.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
14-07-2021 21:12
Maar Katja lijkt me wel oprecht lief. Ze is wat labiel en hyper en ze lijkt me iemand die snel op de voorgrond treedt.
Maar ze komt wel onwijs aardig over.
Dat ben ik met je eens.
Ik denk dat Katja wel een lief mens is.
Maar ook snakt naar aandacht.
En die combi is echt heel lastig (lees: destructief).
Dat vind ik oprecht sneu.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven