Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Pindakaasjes schreef:
16-07-2021 08:33
Ik vond die fragmenten waarin hij door basisschoolleerlingen geïnterviewd werd heel mooi...
Uiteraard kwam de vraag over bang zijn..
Mooi voorbeeld gaf Peter over een chirurg die ging opereren met zwetende bibberhandjes, dat kan nooit goed gaan!
Zo ook in zijn werk. Als hij te bang was, dan kon hij nooit zijn werk goed doen.
Dat ontroerende me wel even...
Ja die vraag ook over zijn open huwelijk. Hij deed het erg leuk met de kinderen.
_melon schreef:
16-07-2021 12:33
Gisterenavond in het einde van RTL Boulevard een stukje uit een interview, weet zo niet met wie;

Als je nu onder tram 13 komt, ik hoop het niet, maar als je nu onder tram 13 komt, wat moeten mensen dan over jou zeggen als we een uitzending over jou maken.
Peter; dat ik een goede vader was.

Je kon mij opvegen. :'( :'(
Dat was uit de podcast met Ruud de Wild. (30 minuten rauw)
Met die vraag sluit Ruud altijd af.
Ik zie rtl boulevard van gisteren terug te kijken. Godzijdank werk ik thuis 😓
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
16-07-2021 14:01
Hier ook tranen in de ogen..

(Ongelofelijk nu is er weer een dreiging op mediapark wat een soort mensen doet dit )
wolkje75 schreef:
16-07-2021 14:09
Hier ook tranen in de ogen..

(Ongelofelijk nu is er weer een dreiging op mediapark wat een soort mensen doet dit )

Ik zag het ook ja, wat nou weer? Dreigingen, dijkdoorbraken, hoge besmettingen. Ik vind het leven kut.
We're just two lost souls
Kattentuintje schreef:
16-07-2021 14:23
Ik zag het ook ja, wat nou weer? Dreigingen, dijkdoorbraken, hoge besmettingen. Ik vind het leven kut.
Idd, wat is het erg voor die mensen in die regio van die overstromingen & dijkdoorbraken..
Maar wat een @@@ personen die zulke dreigingen doen
Kattentuintje schreef:
16-07-2021 14:23
:hug:
Er is idd veel aan de hand.
En het stomme is altijd dat het een tijd veel besproken wordt wordt als iemand dood is die veel betekend heeft en daarna merk je toch ook dat het leven gelijk weer verder gaat. Logisch ook maar toch ergens gek..

Daarom zou een standbeeld wel mooi zijn en terecht. Ergens denk ik dat hij dat zelf ook wel mooi zou vinden omdat die destijds ook best blij was met die Emmy Award.
Manonna schreef:
16-07-2021 11:15
Helemaal mee eens. En dat is heel iets anders dan iemand totaal afbranden.

Ik heb overigens één keer heel erg om Peter moeten lachen. Dit staat nog op youtube. Dan zit hij bij DWDD en gaat uitleggen wat er allemaal verkeerd gaat in detectiveseries. Echt een aanrader.
Heb je een link?
Maris_90 schreef:
16-07-2021 15:18
Heb je een link?
#verkeerde tag sorry
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/257595
Bedankt voor de link, heb net terug gekeken. Ook enorm gelachen Manonna thanx! Met hem kon je niet ontspannen een misdaad serie kijken zo te horen, haha zo grappig dat hij zich daar zo aan ergerde en hoe hij dat vertelde.
haha, grappig inderdaad. Ik herken het wel op gebied van ziekenhuisseries. Moet je met mij niet kijken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Superleuk, ik heb hardop zitten lachen!
yasmijn schreef:
16-07-2021 14:01
Ik heb het ook terug gekeken en hield het niet droog. Ik bleek heel weinig van hem te weten. Ik vond het vooral ontroerend hoe betrokken hij was bij zijn kinderen, zo lief dat stukje toen hij zijn dochter bezocht in Ghana.
Zo'n mooi eerbetoon. Hoop dat dit de nr. 1 van top 40 direct haalt https://www.youtube.com/watch?v=WmossOJuLTQ
Wat is Nederland een held verloren.. Ik vind het zo minderwaardig dat hij op deze manier tot zijn einde komt. Kon hij nog maar zien hoe erg hij wel niet werd gewaardeerd.. Het laat mij niet los, zoals vele van jullie ook.

Ik heb wat zaken van hem opnieuw bekeken en kwam zo een beetje terecht in wat andere moordzaken, en 1 ding blijft toch hangen. De moord op Pim Fortuyn. Ik vind hier toch een naar smaakje aan zitten. Een zaak met vele vraagtekens, maar hier is nooit verder meer naar gekeken. Volgens mij heeft De Vries hier zich nooit in verdiept, klopt dat ? Weet iemand waarom niet? Want juist wanneer er veel vraagtekens zijn, is dat een zaak waarin Peter zich graag in wilde verdiepen.
Wat zijn de vraagtekens dan in de zaak Fortuyn?
Geen motto
Straks bij Max op 1 een interview met Peter.
emanina schreef:
16-07-2021 19:55
Wat zijn de vraagtekens dan in de zaak Fortuyn?

Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.

Maar laten we het daar niet teveel over hebben, dit topic gaat over Peter. Hij heeft zich hier zeker nooit in verdiept?
littlelion198 wijzigde dit bericht op 16-07-2021 20:05
7.80% gewijzigd
wolkje75 schreef:
16-07-2021 18:41
Zo'n mooi eerbetoon. Hoop dat dit de nr. 1 van top 40 direct haalt https://www.youtube.com/watch?v=WmossOJuLTQ
😭😭😭😭
Geen bijzonderheden
littlelion198 schreef:
16-07-2021 20:04
Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.

Maar laten we het daar niet teveel over hebben, dit topic gaat over Peter. Hij heeft zich hier zeker nooit in verdiept?
Omdat Pim te gevaarlijk werd en uit de weg geruimd moest worden daarom weten we er zo weinig van.
wolkje75 schreef:
16-07-2021 18:41
Sprakeloos …
:O :O
minnimouse schreef:
16-07-2021 20:39
Sprakeloos …
:'( :'(
Ik heb al heel veel teruggekeken en kan het nog steeds niet geloven..
Die man heeft zoveel gedaan en betekend voor veel mensen, hoe moet dat nu verder

En inderdaad wat meerdere hier zeggen, nooit meer Peter R,, :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven