Napraattopic deel 145, met geklets!

17-07-2021 15:46 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 145!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-07-2021 17:53
Weet je wat, de volgende napraat die we openen geven we nummer 146 ;) .
:cheer:

ModeratorViva schreef:
17-07-2021 17:53
Weet je wat, de volgende napraat die we openen geven we nummer 146 ;) .
Ha, en dan zitten ze bij de buren nog op te scheppen dat hun mods zo goed luisteren :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
17-07-2021 17:47
Zitten jullie al aan de borrel?
Ik heb al lang niet meer aan de borrel gezeten, weet niet eens meer hoe dat smaakt.
Nee, 7up. Wil jij een kopstoot?
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-07-2021 17:53
Weet je wat, de volgende napraat die we openen geven we nummer 146 ;) .
:D
Alle reacties Link kopieren
Hiiii ik ben er ook weer :cheer:
Cookielover schreef:
17-07-2021 17:59
Nee, 7up. Wil jij een kopstoot?
Die kopstoot volgt vanzelf als ik te veel drink, dus doe geen moeite. Dan verzand ik vanzelf onder de tafel, inplaats van aan tafel.
Was vanaaf bij de Griek waar ze een drankje verkochten dat ze me deed denken aan Breezer. Iets dat ik vroeger dronk.

Ik sluit aan bij de Gin Tonic en de Baco.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe nu kan ik mijn nieuwe oude jasje gebruiken :hello:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-07-2021 17:24
Gatverdamme :sick:
Ja, best wel. Wel fijn dat mijn instinct/reflexen het prima doen :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
17-07-2021 17:47
Zitten jullie al aan de borrel?
Ik heb al lang niet meer aan de borrel gezeten, weet niet eens meer hoe dat smaakt.
Nope, geen alcohol hier.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag ook geen alcohol. Gister mijn tweede vaccin gehad en ben nu zo beroerd als een hond.. Koorts ook nog.. :sick: :"-(

Gelukkig net op tijd een proefabonnementje op Videoland, kan ik tijdens het uitzieken The Handmaiden's tale bingen.. Op de bank, met een dekentje.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Micchan schreef:
17-07-2021 18:30
Joehoe nu kan ik mijn nieuwe oude jasje gebruiken :hello:
Fijn!
Hasse88 schreef:
17-07-2021 18:42
Hier vandaag ook geen alcohol. Gister mijn tweede vaccin gehad en ben nu zo beroerd als een hond.. Koorts ook nog.. :sick: :"-(

Gelukkig net op tijd een proefabonnementje op Videoland, kan ik tijdens het uitzieken The Handmaiden's tale bingen.. Op de bank, met een dekentje.
Sterkte!
Hasse88 schreef:
17-07-2021 18:42
Hier vandaag ook geen alcohol. Gister mijn tweede vaccin gehad en ben nu zo beroerd als een hond.. Koorts ook nog.. :sick: :"-(

Gelukkig net op tijd een proefabonnementje op Videoland, kan ik tijdens het uitzieken The Handmaiden's tale bingen.. Op de bank, met een dekentje.
Ik ben liever ziek dan dat ik die serie kijk. Maar beterschap!
Fijn dat je de tweede prik hebt gehad. Die heb je tenminste binnen. Nu goed voor jezelf zorgen of voor je laten zorgen.
Duim voor je dat je niet lang ziek bent of zieker gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Present.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-07-2021 16:40
Heb ik ook geprobeerd maar mijn oom werkt bij de gemeentereinigingsdienst :cry:
:lol: Is ook noodzakelijk werk!

Happy New Topic!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
17-07-2021 18:42
Hier vandaag ook geen alcohol. Gister mijn tweede vaccin gehad en ben nu zo beroerd als een hond.. Koorts ook nog.. :sick: :"-(

Gelukkig net op tijd een proefabonnementje op Videoland, kan ik tijdens het uitzieken The Handmaiden's tale bingen.. Op de bank, met een dekentje.
Beterschap zus!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
17-07-2021 19:09
Beterschap zus!
Thank you lil' sis!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou de stemming op Viafora zijn?
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Avena schreef:
17-07-2021 19:20
Hoe zou de stemming op Viafora zijn?
Open een topic.
Alle reacties Link kopieren
Net bij Boulevard dat het Vivaforum blijft bestaan :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Micchan schreef:
17-07-2021 18:30
Joehoe nu kan ik mijn nieuwe oude jasje gebruiken :hello:
:yes:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-07-2021 17:57
:cheer:
Grobbie :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
17-07-2021 18:42
Hier vandaag ook geen alcohol. Gister mijn tweede vaccin gehad en ben nu zo beroerd als een hond.. Koorts ook nog.. :sick: :"-(

Gelukkig net op tijd een proefabonnementje op Videoland, kan ik tijdens het uitzieken The Handmaiden's tale bingen.. Op de bank, met een dekentje.
Sterkte en beterschap ik voelde mij na mij tweede vaccinatie ook zo ziek. Ik voel met je mee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven