Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Wendy er goed uit nu ze gaat uiteten!
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 19:07
Nog even over Annemarie. Maar hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast vier 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
Wel knap van Maarten dat hij nog weet te presteren nadat zijn seksualiteit min of meer op Instagram is verkocht voor aandacht. Zou mijn partner zich niet overheen kunnen zetten en terecht wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
20-07-2021 19:18
Ze hebben t in die laatste video weer over dat alcohol drinken met borstvoeding. Ze vinden dat 1 glas gewoon kan en wat anderen ervan vinden moeten ze maar op t vivaforum plaatsen
Ze zou net als die Famke Louise eens met een echte deskundige moeten praten en daarna dr domme mond houden, wie weet hadden haar kinderen een stuk beter kunnen leren zonder het gezuip van de ouders.
diamantje123 schreef:
20-07-2021 19:18
Ze hebben t in die laatste video weer over dat alcohol drinken met borstvoeding. Ze vinden dat 1 glas gewoon kan en wat anderen ervan vinden moeten ze maar op t vivaforum plaatsen
Hield ze het maar bij één glas....
Alle reacties Link kopieren
Ervaren moeder mogen wel wijn drinken.
Ervaren moeders mogen babys voeden in de auto.
Ervaren moeders mogen een beetje meer!
Annemarie kan goed schrijven en alles ombuigen. Complimenten.

Wendy is zo normaal en eenvoudig. Jaja… Nu zie je meer de echte Wendy ook. Ze geniet van alle luxe, vrije tijd ect. Geen schande! Maar kom er gewoon vooruit. Hetzelfde dat werken niet voor haar is weggelegd.
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 19:50
Annemarie kan goed schrijven en alles ombuigen. Complimenten.

Wendy is zo normaal en eenvoudig. Jaja… Nu zie je meer de echte Wendy ook. Ze geniet van alle luxe, vrije tijd ect. Geen schande! Maar kom er gewoon vooruit. Hetzelfde dat werken niet voor haar is weggelegd.
jaaaaa hallo, wij zijn niet gek en hebben altijd gelijk. :P

Tuurlijk geniet ze van de luxe, lekker doen! Doe ik ook! Ben trouwens wel benieuwd of dat restaurant weet dat ze 'Vegan forever' is......
Annemarie heeft het vaker over condooms en seks. Ze doet alsof het normaal is (is het ook) maar hoe zij het overbrengt is het awkward.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
20-07-2021 11:15
Ik denk dat Wendy door AM volgers heeft gekregen die totaal niet bij haar passen.
Tot voor kort waren het alleen de sofen.
Je weet toch, dat is de kracht van demammavan :mrgreen:

Ben dit topic nu aan het bijlezen/doorworstelen, hoeft voor mij niet hoor, dat verdedigen. Maar goed, ik volg die hele Wendy ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 19:07
Nog even over Annemarie. Hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast over 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
Wahahaha, ja precies dit !!!
Het gaat allemaal zo spontaan en natuurlijk en we vrijen om de vruchtbare weken heen.
Uhuh... mens je hebt het nu gewoon toegegeven
maar oh wacht, het is ook best lastig onthouden he, al die leugens.
of zou ze die ook opschrijven in een boekje? :-p

(sorry even de boel aanwakkeren, is hier zo mak)
Die Maarten mag mooi los gaan. Hij geniet en is nog steeds naïef. Gelukkig kan ze haar carrière altijd nog zo oppakken die zijn vast blijven wachten
Alle reacties Link kopieren
Haha misschien stempelt ze al haar 'leugentjes'. Maar ze is zoo aan vakantie toe dat ze die even niet meer helder heeft.
Maar Maarten mag er van de week weer lekker op. Zouden ze voor de seks ook vaste patronen en structuren hebben :-o ?
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 20:56
Die Maarten mag mooi los gaan. Hij geniet en is nog steeds naïef. Gelukkig kan ze haar carrière altijd nog zo oppakken die zijn vast blijven wachten
Ik ben even offline geweest hier maar jou zag ik dus langs komen bij Wendy :)! Primeurtje hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 20:56
Die Maarten mag mooi los gaan. Hij geniet en is nog steeds naïef. Gelukkig kan ze haar carrière altijd nog zo oppakken die zijn vast blijven wachten
Hij heeft geen ruggengraat.
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 19:07
Nog even over Annemarie. Hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast over 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
Maar die kinderen zijn toch 'allemaal' van maart?

Als je eind maart uitgerekend bent (dat was ik in 2018) dan ligt je prijs seks week aan het begin van juli. Dus als je eerder in maart uitgerekend bent, ligt het zelfs in juni. Tenzij ze een cyclus van 6 weken heeft, maar dat lijkt me niet.

Ik breek m'n hoofd hier over. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Zit net de livefeed van AM te kijken. Begin hebben ze het over ons en ik moet zeggen dat ze redelijk nuchter reageren, top! Ze zijn het niet met ons eens, dat mag natuurlijk. Ze lijken wel reëel in dat vloggen gewoon reacties uitlokt zowel positief als negatief. Als je daar niet kan dan moet je het gewoon niet lezen.

En ik had het goed gezien dat Juul wel klaar is met de insta van haar moeder, zij was blijkbaar de reden voor de pauze. Toch jammer dat het niet vanuit AM zelf komt, dat inzicht..
Seriously?
Noalien schreef:
20-07-2021 21:07
Ik ben even offline geweest hier maar jou zag ik dus langs komen bij Wendy :)! Primeurtje hoor!
Wat een eer! 😅
Noalien schreef:
20-07-2021 21:04
Haha misschien stempelt ze al haar 'leugentjes'. Maar ze is zoo aan vakantie toe dat ze die even niet meer helder heeft.
Maar Maarten mag er van de week weer lekker op. Zouden ze voor de seks ook vaste patronen en structuren hebben :-o ?
Vast wel. Eerst zoenen, beetje voelen en dan erop. Max 3 minuten want dan moet ze verder plannen in haar agenda. Zaad mag erin scheelt een bed verschonen want dat gebeurd alleen op maandag. Of hebben ze alleen seks op zondag?
june. schreef:
20-07-2021 21:24
En ik had het goed gezien dat Juul wel klaar is met de insta van haar moeder, zij was blijkbaar de reden voor de pauze. Toch jammer dat het niet vanuit AM zelf komt, dat inzicht..
Maar een pauze van drie weken verandert daar verder toch erg weinig aan? Bovendien is Julia deze week op kamp.
Ik begrijp werkelijk niet dat er straks in de vakantie wel weer gevlogd moet worden (nou ja, ik snap wel dat het zorgt voor meer volgers) in plaats van als gezin zonder camera vakantie te vieren.
Alle reacties Link kopieren
june. schreef:
20-07-2021 21:24
Zit net de livefeed van AM te kijken. Begin hebben ze het over ons en ik moet zeggen dat ze redelijk nuchter reageren, top! Ze zijn het niet met ons eens, dat mag natuurlijk. Ze lijken wel reëel in dat vloggen gewoon reacties uitlokt zowel positief als negatief. Als je daar niet kan dan moet je het gewoon niet lezen.

En ik had het goed gezien dat Juul wel klaar is met de insta van haar moeder, zij was blijkbaar de reden voor de pauze. Toch jammer dat het niet vanuit AM zelf komt, dat inzicht..
Oh ja, heb de live niet bekeken. Maar ze leest dus mee hier? En om Juul stopt ze nu 3 weken? Lekker dan, moeder stopt in de week dat ze weg is. Had dan deze week nog gevlogt en daarna 3 weken vakantie. Maar ja de kids zijn nu weg dus geen beeld materiaal
Alle reacties Link kopieren
Even off topic maar zijn jullie ook zo klaar met de muslie reclame overal op de grote account?

Ik volg een redelijk groot account met een hegtig verhaal. Kindje overleden en nu haar man agressieve vorm van kanker. Ze deelde een screen shot met berichtje van musli of ze zin heeft in een heerlijke zomer/vakantie/uitjes en musli wil promoten. Maar ze heeft geen heerlijke zomer int vooruitzicht met een doodzieke man. Moraal is dus dat musli iedereen maar contact voor samenwerkingen zonder überhaupt even naar het account te kijken of het gepast is.
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 21:33
Vast wel. Eerst zoenen, beetje voelen en dan erop. Max 3 minuten want dan moet ze verder plannen in haar agenda. Zaad mag erin scheelt een bed verschonen want dat gebeurd alleen op maandag. Of hebben ze alleen seks op zondag?
Hahaha
Misschien op zondag een uitgebreid menuutje omdat het bed toch maandag in de was gaat. Andere avonden standaart ritueel. Ze seksen toch elke avond heeft ze eens verteld?
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 21:42
Even off topic maar zijn jullie ook zo klaar met de muslie reclame overal op de grote account?

Ik volg een redelijk groot account met een hegtig verhaal. Kindje overleden en nu haar man agressieve vorm van kanker. Ze deelde een screen shot met berichtje van musli of ze zin heeft in een heerlijke zomer/vakantie/uitjes en musli wil promoten. Maar ze heeft geen heerlijke zomer int vooruitzicht met een doodzieke man. Moraal is dus dat musli iedereen maar contact voor samenwerkingen zonder überhaupt even naar het account te kijken of het gepast is.
Mijn collega heeft het ook. En je kan het nu zelfs bij de Jumbo kopen, zei hij gisteren.
Ben ik gestopt met het volgen van Annemarie, drukt m'n collega dat schijtzaad onder m'n neus.
Noalien schreef:
20-07-2021 21:42
Even off topic maar zijn jullie ook zo klaar met de muslie reclame overal op de grote account?

Ik volg een redelijk groot account met een hegtig verhaal. Kindje overleden en nu haar man agressieve vorm van kanker. Ze deelde een screen shot met berichtje van musli of ze zin heeft in een heerlijke zomer/vakantie/uitjes en musli wil promoten. Maar ze heeft geen heerlijke zomer int vooruitzicht met een doodzieke man. Moraal is dus dat musli iedereen maar contact voor samenwerkingen zonder überhaupt even naar het account te kijken of het gepast is.
Hoe heet ze op Instagram?

Sowieso klaar met musli. Je ziet het teveel voorbij komen. Waarom zou je hier aan willen verbinden
Alle reacties Link kopieren
Wat banaal allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven