Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Dunya ?
Ik heb onverwacht een date vanavond via RP
Tot over 2 weekjes allemaal...

LM fijne vakantie
Dank je Miran!

Jij bent ook veel op pad he? Vind je het wel leuk of zou je soms toch wat vaker thuis willen zijn? Jammer dat we je hier niet zo vaak meer zien
Zo net thuis, wijntjes zijn me een beetje naar mijn hoofd gestegen geloof ik.... maar was heerlijk op het terras en gezellig met vriendinnetje!

Appel, jammer dat het niets was, maar zo te horen hebben jullie toch nog een leuke en gezellige avond gehad!!!
Date was leuk en gezellig , niets gebeurd heur ..

Maar wel gezellig gekletst en roseetjes gedronken.
Dunya is een multi-culti-festival in Rotterdam in het Museumpark (www.dunya.nl). Heerlijk om met leuke mensen op een kleedje lekker in de zon te liggen. Gratis bovendien! Voor degenen die mee willen picknicken: op de groep staat ontmoetingstijd en plek!
Goodmorning!!

MP...ik ga mee, gezellig! Ik zie dat Sabrina Starke komt...zij is goeeeeed! Ik moet alleen ergens rose vandaan halen.

Gister naar Jazzfestival geweest met Appel...was erg gezellig. Lekkere muziek en gezellige mensen....was leuk!

Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het weer?
MP en Erykah, veel plezier. Ik ga straks eerst naar voetbal en daarna heb ik mn date.

Vleer, was de date voor herhaling vatbaar?

Geniet van het lekkere weer!
Pop Ja date was voor herhaling vatbaar. Hij is alleen wel een stuk rustiger dan ik zelf Das even wennen.

Verder speelt hij in een band als gitarist.
Pop met wie heb je nu een date ? Met terrasman of iemand anders ?
Erykah ik ga met de trein, stap je in dezelfde? 13.05 op je station, perron 2. Rosé breng ik wel mee, no worries. Als jij dan een strippenkaart hebt? Leuk dat je meegaat!
Date met wie Pop? Vertelllll, heb ik iets gemist?
MP...is goed, ik was al van plan om met de trein te gaan! Ik zie je vanmiddag!! Ik zorg voor een strippenkaart! :-)
Veel plezier meiden , jammer dat ik zo ver weg woon.

Misschien eens een noordelijk cluppie oprichten hier

Xen , Pop ,ik en er was nog iemand die uitt noorden kwam geloof ik
Pop je hebt toch date met die RP-er? Heel veel plezier en verslag uitbrengen he? :-)
Vleer...Indi woont toch ook bij jou in de buurt? Dacht ik?

Leuk....je onverwachte date! Was gezellig dus?
Ja was gezellig ..

Ik zou vandaag naar Adam gaan , maar heb eigenlijk niet zon zin om met deze hitte 1,5 uur in de auto te gaan zitten. Maar ja hier blijven is ook niet veel aan aangezien alle vrienden iets te doen hebben met familie od.
Hoi!

Heb over 3 kwartier een date idd met de RP-er. Terrasman heb iknog niks van gehoord, maar dat wacht ik rustig af.

heb net heel lang in de zon gestaan bij FC Grunn, jammer genoeg verloren, dus het spel is uit. Jammer... maar goed.

Spring nu onder de douche, en dan op naar de date... Pff, spannend vind ik het wel....
Pop is dat die Rp meneer waarvan zijn letter met een R begint op je hyves ?

althans die jongen herken ik van RP

Ben weer lekker uit mijn hangmat geklommen , heerlijk weertje
Hoi!

Nee, Vleer, ik heb deze meneer niet op mn hyves. Ben wel benieuwd welke je met een R bedoeld. Ik ga even kijken op hyves...

Verder was de date gezellig. Foto was op RP beter dan in het echt, maar wel gezellig gekletst en wat gedronken. Het is niet mijn droomman, maar ik weet niet of ik hem nog vaker wil zien. Ene kant niet, andere kant is hij wel heel aardig. We zullen zien, haha!

Is het leuk geweest op dat Dunya festival?
Vleer, ik heb 3 mannen op mn hyves (met een R) waarvan ik vermoed dat ze op RP staan. Is het diegene van 32, 35 of 40?
Ehh Popje .. hij heb er geen leeftijd bij staan maarre ru dan moet je genoeg weten
Oh ja joh, staat die ook op RP? t Is wel een aardige kerel, heb er ooit nog eens mee gezoend, haha!
Hallo Ladies,

Ik ben weer thuis! Zo te lezen heeft iedereen zich prima vermaakt dit weekend... Leuk hoor Pop en Vleer die dates!

@Miran: Veel plezier, maar je bent vast al weg..

@Erykah en MP: hoe was de picknick? Jammer dat Rotterdam een beetje ver is en dat ik er niet was anders was het best leuk geweest om ook te gaan!

Ik ben een nachtje bij mijn ouders geweest. Gisteren nieuwe stoelen gekocht voor mijn balkon (daar zit ik nu te internetten) en vandaag lekker in de tuin gezeten en met de honden gewandeld..Mijn digitale camera is gisteren ook bezorgd en ik heb dus ook wel wat leuke plaatjes geschoten..

Ik ga zo eens even lekker een roseetje drinken!

Nog iemand??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven