Moeders (vaders), blaas hier schaamteloos stoom af!

07-11-2006 22:59 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle moeders en vaders zijn van harte uitgenodigd om hier hun beklag te doen over het gedrag van hun spruiten.We houden echt wel van ze, maar soms.... bewerkt door moderator,
quote:

KUT HOOFDLUIZEN!!!

(dat dekt in 1 keer de lading wel, ik mag het hier alleen niet hardop schreeuwen natuurlijk, want de kids kunnen er weinig aan doen. Maar waarom willen ze uitgerekend nu verkleden? En in elkaars bed liggen? En papa's jas aandoen? ARGH!!!)

Dat moeten ze van de hoofdluizen, zodat jij extra veel werk hebt en de hoofdleuzen kans op een grote kolonie :P

Maar kut is het zeker. Ik klop het af maar wij hebben er gelukkig nooit meer last van. Heb het één keer een periode beleefd toen ze nog naar de nso gingen en ik vond het vreselijk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:

KUT HOOFDLUIZEN!!!

(dat dekt in 1 keer de lading wel, ik mag het hier alleen niet hardop schreeuwen natuurlijk, want de kids kunnen er weinig aan doen. Maar waarom willen ze uitgerekend nu verkleden? En in elkaars bed liggen? En papa's jas aandoen? ARGH!!!) Krissie wat rot voor je. Zijn de kids zo klein dat ze er echt niet op aan te spreken zijn? Ik bedoel natuurlijk niet dat je ze schuld moet geven,  maar dat je ze een beetje duidelijk maakt dat luizen nou eenmaal graag van variatie in hoofden en kragen en kussens houden? Dus dat ze echt niet iemands jas aan moeten doen of hun kleren bij die van een ander leggen?
Muis had al de hele dag lak aan van alles en ik geen zin om hem constant te corrigeren. Ook bananevoeten en die schoenen moesten natuurlijk omgewisseld toen we weg zouden gaan. En wel meteen want ik ben nu eenmaal ongeduldig van aard :$ Zet dat jong het me op een krijsen dat ik hem niet alleen moet achterlaten dat de hele buurt mee kan genieten terwijl ik dat echt nog nooit heb gedaan. Wel eens gedreigd maar dat was toch ook al even geleden. :@

Hij zit nu voor engeltje te spelen. Benieuwd hoe lang hij het volhoudt want ik heb dit keer wel gedreigd met een echt levensgrote straf.
quote:

Muis had al de hele dag lak aan van alles en ik geen zin om hem constant te corrigeren. Ook bananevoeten en die schoenen moesten natuurlijk omgewisseld toen we weg zouden gaan. En wel meteen want ik ben nu eenmaal ongeduldig van aard :$ Zet dat jong het me op een krijsen dat ik hem niet alleen moet achterlaten dat de hele buurt mee kan genieten terwijl ik dat echt nog nooit heb gedaan. Wel eens gedreigd maar dat was toch ook al even geleden. :@

Hij zit nu voor engeltje te spelen. Benieuwd hoe lang hij het volhoudt want ik heb dit keer wel gedreigd met een echt levensgrote straf. Hahaha erg is dat he?? Of als ze roepen 'niet slaan" terwijl ze nog nooit een kledder gehad hebben.

Geen zorg over de buurt hoor, die kinderen krijsen toch ook weleens?
Nou, je zult het niet geloven, maar ik hoor bijna nooit kinderen krijsen hier. Zou ik doof zijn geworden?
quote:Krissie wat rot voor je. Zijn de kids zo klein dat ze er echt niet op aan te spreken zijn? Ik bedoel natuurlijk niet dat je ze schuld moet geven,  maar dat je ze een beetje duidelijk maakt dat luizen nou eenmaal graag van variatie in hoofden en kragen en kussens houden? Dus dat ze echt niet iemands jas aan moeten doen of hun kleren bij die van een ander leggen?Ja hoor, ze is 8, dus ze zou dat best moeten kunnen begrijpen, doet ze ook wel, alleen heeft ze een erg vroege versie van alzheimer waardoor ze het steeds 'vergeet'....als ik nog 1 keer 'sorry' hoor gaat ze definitief achter het behang!!! Behang?? Beton!

(normaal vind ik 'r echt lief hoor en zijn mijn stiefkindjes echt mijn kadokindjes, maar met de restanten van een fietsongelukje waardoor ik erg weinig energie heb in combi met die luizenellende....resulteert in maat 46 ipv 39 ivm erg lange tenen mijnerzijds vrees ik....)
quote:Nou, je zult het niet geloven, maar ik hoor bijna nooit kinderen krijsen hier. Zou ik doof zijn geworden?Ik heb een buurmeisje dat zo hard krijst dat ik mijn eigen kids niet meer hoor :o
Hee!! die van mij hebben ook alzheimer...toevallig.

Dochter heeft sorry gezegd voor gisteren en beloofd altijd te zullen bellen(als ze het niet vergeet)

Vandaag had ze weer haar bed niet opgeschud en haar kleren niet opgeruimd.Mijn jurkje uit de kast geplukt,bij nader inzien wilde ze het niet dragen,dus ach,pleur maar op de grond(mama strijkt wel weer)

Maar.......jawel ik heb straf uitgedeeld.Ik dreig altijd,maar nu heeft ze hem echt te pakken!! Ze moet vanavond de badkamer schoonmaken.Moest nodig gebeuren,maar ik had er geen zin in.Geniaal ben ik hè!! Ze vond het flauw,maar moest er wel om lachen omdat ik net vanmorgen had gezegd dat hij nodig gepoetst moest worden,maar ik geen zin had.Hahaha,toch wel handig ongehoorzame kids!!.

Ze is wel heel lief hoor,vanmiddag lekker op terras gezeten met haar,heel gezellig.
alle kinderen hebben alzheimer :P

Ik zit hier met leedvermaak want dochter is oppassen en kwam net halsoverkop thuis met de mededeling dat ze nooit seks gaat hebben omdat ze absoluut geen kinderen wil want ...jehh mahhaaam wat zijn die kids aan het gillen.. kom je even helpen please???

whahahaha   die kids zijn echt heel hard aan het gillen... kunnen zo de markt op .....in de viskraam  hihi

Ik heb even mijn strenge stem op gezet....kids op bed gelegd en gezegd dat ze moeten gaan slapen en wat denk je.....stil!!

dochter keek me helemaal verbaasd aan :o

jippie  ik kan het dus nog wel

( nu thuis nog :$):D

Iry, glimt je badkamer nu?
Yep!!!! Dit ga ik vaker doen.Ik vertelde mijn dochter dat dit voortaan de straffen zullen zijn(en ook na ga komen) want dreigen met niet mogen stappen levert alleen maar chagerijn op,en hier heb ik tenminste wat aan.Ze zei : das mooi,kan ik lekker doen wat ik wil,mag ik toch wel uit.Nou,doe maar meid!! graag zelfs.Ik ga vast een paar mooie boeken inslaan om mijn vrije tijd mee te gaan vullen die ik ga krijgen.Deze mama heeft het ei van columbus uitgevonden!!
zou een kind van twee al kunnen strijken? of draaf ik nu door:D
quote:Yep!!!! Dit ga ik vaker doen.Ik vertelde mijn dochter dat dit voortaan de straffen zullen zijn(en ook na ga komen) want dreigen met niet mogen stappen levert alleen maar chagerijn op,en hier heb ik tenminste wat aan.Ze zei : das mooi,kan ik lekker doen wat ik wil,mag ik toch wel uit.Nou,doe maar meid!! graag zelfs.Ik ga vast een paar mooie boeken inslaan om mijn vrije tijd mee te gaan vullen die ik ga krijgen.Deze mama heeft het ei van columbus uitgevonden!!Stuur haar dan even langs Krissie, misschien kan ze dan helpen de luizen te bestrijden :) (voor je dochter) en :R (voor Krissie).
quote:zou een kind van twee al kunnen strijken? of draaf ik nu door:DIk ben nog aan het twijfelen.... ben toch bang dat het kind daar nog net te jong voor is maar met 3 jaar moet het kunnen :D
quote:

quote: iry reageerde

zou een kind van twee al kunnen strijken? of draaf ik nu door:D Ik ben nog aan het twijfelen.... ben toch bang dat het kind daar nog net te jong voor is maar met 3 jaar moet het kunnen :D

Tuurlijk, je moet op tijd met de training beginnen :D en waar een wil is, is een weg.

Ik heb daarin gewoon gefaald :(....

Trouwens, mn schoonmoeder ook :P
Hier nog een falende moeder ;)

Zoon moest van zn vader de schuur opruimen vandaag...wilde liever gaan zwemmen( kan ik me indenken) dus rara wie is nu bezig... :$

Mijn schoonmoeder loopt ook weleens te zeuren over haar zoon dan zeg ik... hoho  ik heb hem zo afgeleverd gekregen van je!! :P
Mijn oudste heeft gekookt.... omdat hij beter foe-yong-hai kan maken dan ik volgens hem (klopt.....).

Ongeveer een uur nodig gehad om de keuken weer schoon te krijgen....

ik maak morgen gewoon weer lekker normaal fatsoenlijk Italiaans eten, maar op welke leeftijd moet je nou beginnen met training in opruimen?
:) Die van mij, 4, 6 en 8, willen errg graag afwassen. Jammer dat ze daarbij de keuken ook nat maken.
quote::) Die van mij, 4, 6 en 8, willen errg graag afwassen. Jammer dat ze daarbij de keuken ook nat maken.

Jamaar jamaar dat gaan ze afleren, niet tegenhouden dit, weet je wat een vaatwasser kost op jaarbasis? Als je het breukpercentage meetelt, kom je er waarschijnlijk nog goed af (en wat zijn nou twee dweilen als je dat afschrijft op basis van twee jaar?)

:D Lief toch?
Als ze de keuken nat maken, mogen ze die daarna ook droog maken.

Als ze nog een beetje kleiner zijn, help je mee maar naarmate ze ouder worden, laat je ze steeds meer zelf doen

En willen ze luxe, tja, we hebben een gasstel, een oven en een frituurpan. Het is afgelopen, klaar

Wachten ze maar tot ze oud genoeg zijn voor een bijbaan, gaan ze zelf maar een magnetron kopen e.d. ;)
quote:

Als ze de keuken nat maken, mogen ze die daarna ook droog maken.

Als ze nog een beetje kleiner zijn, help je mee maar naarmate ze ouder worden, laat je ze steeds meer zelf doen

En willen ze luxe, tja, we hebben een gasstel, een oven en een frituurpan. Het is afgelopen, klaar

Wachten ze maar tot ze oud genoeg zijn voor een bijbaan, gaan ze zelf maar een magnetron kopen e.d. ;)

Shahla wat een paleis waar jouw kinderen leven... een frituurpan!!! Nou, dan mag je ook best verwachten dat ze af en toe eens dweilen..:).

Mijne kunnen het stellen met ovenfrietjes hoor.

Zouden ze tekort komen :?
quote:

quote: mamzelle reageerde

:) Die van mij, 4, 6 en 8, willen errg graag afwassen. Jammer dat ze daarbij de keuken ook nat maken.

Jamaar jamaar dat gaan ze afleren, niet tegenhouden dit, weet je wat een vaatwasser kost op jaarbasis? Als je het breukpercentage meetelt, kom je er waarschijnlijk nog goed af (en wat zijn nou twee dweilen als je dat afschrijft op basis van twee jaar?)

:D Lief toch?

Wat dat kost op jaarbasis? Ik heb drie afwasmachines in opleiding. Ik dacht dat het een ton kost tot hun achtiende, als je het goed aanpakt dan. Dus reken maar uit.
quote:

Shahla wat een paleis waar jouw kinderen leven... een frituurpan!!! Nou, dan mag je ook best verwachten dat ze af en toe eens dweilen..:).

Het is niet een hypermoderne frituurpan hoor

Het is eigenlijk een gewone ronde pan met zo'n frituurmandje er in.

Een echte onvervalste ouderwetse frituurpan. Maar het functioneert prima, dus ze doen het er maar mee. Ovenfrietjes zijn hier niet zo gewild, nee, het moet gefrituurd.

Tuurlijk komen ze tekort. Zwaar! Maar dat heb je met kinderen die best luxe kennen, die willen juist steeds meer. En als ze het niet krijgen, hebben ze het natuurlijk slecht en dat is allemaal mama's schuld. Trekt zg. boetekleed aan.

Kinderen in Afrika zijn al blij als ze eten krijgen. Zeg ik ook wel eens tegen ze als ze mijn eten niet lekker vinden maar heel gek, het maakt weinig indruk als ik dat zeg
quote:

Wat dat kost op jaarbasis? Ik heb drie afwasmachines in opleiding. Ik dacht dat het een ton kost tot hun achtiende, als je het goed aanpakt dan. Dus reken maar uit.

Zo moet je niet denken. Je moet bekijken wat ze daarvan terug kunnen 'betalen'. Laat ze maar werken voor de kost. Klusjes doen, afwassen, opruimen, stofzuigen, de hele rataplan. Heb je in elk geval de kosten voor een schoonmaker eruit haha
quote:

quote: sapphire reageerde

Het is niet een hypermoderne frituurpan hoor

Het is eigenlijk een gewone ronde pan met zo'n frituurmandje er in.

Een echte onvervalste ouderwetse frituurpan. Maar het functioneert prima, dus ze doen het er maar mee. Ovenfrietjes zijn hier niet zo gewild, nee, het moet gefrituurd.

Tuurlijk komen ze tekort. Zwaar! Maar dat heb je met kinderen die best luxe kennen, die willen juist steeds meer. En als ze het niet krijgen, hebben ze het natuurlijk slecht en dat is allemaal mama's schuld. Trekt zg. boetekleed aan.

Kinderen in Afrika zijn al blij als ze eten krijgen. Zeg ik ook wel eens tegen ze als ze mijn eten niet lekker vinden maar heel gek, het maakt weinig indruk als ik dat zeg

Nee, hier zeggen ze dan "breng t dan naar Afrika als ze t daar wel lusten."

t Is maar goed dat ze praktisch alles lekker vinden (lekker moeder ..:@) anders zou ik nog op t idee komen om die twee te verschepen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven