Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft ook niet op Rutte te stemmen Kess, die staat niet eens op de lijst

Al kwam het misschien wat rot zijn mond uit, ik vind er wel een kern van waarheid inzitten.

Walgelijke opmerking? Ik mis iets.
quote:Kess schreef op 31 mei 2009 @ 21:16:

Jullie zijn in ieder geval allebei zo stom geweest om een tweede keer een aanslag te plegen op de elasticiteit van je buikwand...Jeuj, wat is dat mooi en plastisch enzo
Zit zeker een kern van waarheid in. Daarom snap ik niet dat hij nu met de joden gaat praten. Hij doet nu net alsof hij spijt heeft van zijn opmerking, terwijl dat nergens voor nodig is.
Loretta is De Mol. Punt.
Eens. Een dag later ontkende hij alles. Onderstreept zijn punt niet echt natuurlijk
Ze moeten daar gewoon weer een echte, degelijke VVD-er op de troon zetten. Zo'n broekie past gewoon niet bij ze.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar goed, Dier, VVD niks voor jou?
Loretta is De Mol. Punt.
Oma

Maar vertel, jongens lekker in het water gescharreld ook?
Grappig ik vind juist de opmerking zelf achterlijk. Is een feit en een onlangs pijnlijke besproken onderwerp en dat als voorbeeld gebruiken vind ik kinderachtig en makkelijk. Maar goed..blijft heerlijk onderwerp van discussie. Diereman is het ook niet eens met mij.

Zit te zeuren Star over je opmerking van "wist ik het maar"
Jeetje jullie zijn snel, even bijlezen want allemaal spookberichtjes
Whoehahahaha jaloers gewoon

Maanlanding is ook een feit en evolutie (voor het grootste gedeelte, voor daar weer iemand over valt ), maar er zijn ook mensen die dat in twijfel trekken.
quote:Kess schreef op 31 mei 2009 @ 21:29:

Maar goed, Dier, VVD niks voor jou?Je bedoelt ik i.p.v. Mark Rutte . Lijkt mij wel wat :-)
Dier op de VVD troon.
Vind ik ook stom (zit in mijn "ik vind alles stom fase") .
Ja, jochies vonden het prachtig! Tony had zelfde als Ceetje: wilde geen zwembroek aan, want mocht niet nat worden! Vito vond het wat minder geslaagd. Duurde echt lang voor hij met zijn tenen in het water durfde. Hij moet niks hebben van vieze handjes en blijkbaar geldt hetzelfde voor teentjes. Gillen als er zand aan bleef plakken! :eyes:
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 31 mei 2009 @ 21:33:

Dier op de VVD troon.Dier 4 president
Ja maar daarom mogen ze het nog wel zeggen, al is het stom/zijn ze stom

Ben je aangestoken door zoonlief?
Oh Dier, ik zou direct op je stemmen, ondanks andere visie op Rutte-uitspraken. Denk namelijk wel dat jij de politiek gegarandeert nieuw leven in kunt blazen!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 31 mei 2009 @ 21:34:

Ja, jochies vonden het prachtig! Tony had zelfde als Ceetje: wilde geen zwembroek aan, want mocht niet nat worden! Vito vond het wat minder geslaagd. Duurde echt lang voor hij met zijn tenen in het water durfde. Hij moet niks hebben van vieze handjes en blijkbaar geldt hetzelfde voor teentjes. Gillen als er zand aan bleef plakken! :eyes:

Hahaha, mooi. Kleine diva dus Vito

Dacht dat Tony dat eerst ook had, niet vies willen worden enzo?
Precies, je mag het gewoon zeggen. En dan krijg je daar kritiek en commentaar op en word door deze en gene het tegendeel bewezen. Klaar.
Loretta is De Mol. Punt.
Over en uit, punt.
Ze doen iets niet goed in de politiek, daar dagen over door discussieren, wij zijn in tien minuten klaar
quote:Star schreef op 31 mei 2009 @ 21:36:

[...]

Hahaha, mooi. Kleine diva dus Vito

Dacht dat Tony dat eerst ook had, niet vies willen worden enzo?

Tony had dat ook wel, maar in veel mindere mate.

Vito inderdaad divapraktijken. Die eet met zijn handen en gilt daarna als een speenvarken dat zijn handjes vies zijn en dat ze NU NU NU schoongemaakt moeten worden!
Loretta is De Mol. Punt.
Tuurlijk mogen ze het zeggen maar ik vind het gewoon stom . Klaar, over en punt uit.

Haha wat cute dat Tony ging gillen bij plakken met zand aan tenen.

Ga morgen weer baby snuiven. Heb superschattig jurkje gekocht gisteren in L. Meisjeskleding is wel erg leuk hoor!
quote:Star schreef op 31 mei 2009 @ 21:38:

Ze doen iets niet goed in de politiek, daar dagen over door discussieren, wij zijn in tien minuten klaar Samen nieuwe partij oprichten?
Loretta is De Mol. Punt.
Vrouwen zijn veel efficienter als het om politiek en tijd gaat. Hebben nog wel meer te doen

Ik bedoel Vito trouwens ipv Tony, zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven