2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Lieve Rossia, heel veel sterkte morgenochtend, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en dat alle geduld en ontberingen beloond worden met een prachtige positieve test. Ik duim duim duim duim duim....

Voor de rest een zwaai en tot morgen maar weer, ik duik te bed want rol om... die laatste voeding hakt er - energietechnisch - altijd keihard in.

Liefs!
Oh meiden, ik geloof mijn ogen niet. Er staat gewoon echt een enorme dikke vette + op de test....
WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!! o wauw wauw wauw!!

Rossia wat heerlijk..... hier tranen hoor. Meid ben zó blij voor je!!

Later meer, hongerig meisje op de arm.

WAUW!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!

jemig meid, ik wist het! ik werd wakker om kwart voor 6 en dacht nog, zou ze al getest hebben?

oh lieverd, tis je zo gegund! ben echt megeblij en heb er even een spuugdoekje van mini bij genomen om de tranen weg te vegen.

wauw....
jeetje vergeet ik gewoon te zeggen: GEFELICITEERD!! maar dat had je vast wel begrepen....
Oh Rossia!!!!! Wat ontzettend fijn om te lezen. Echt geweldig! Ik had er heel erg op gehoopt, en ook een klein beetje verwacht, maar WAT een GOED nieuws zeg!!!!!!!!

WOW!!!

Kun je het al beseffen? Oh meid, wat ben ik blij voor jou! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

Yes yes yes!!!!
Hier zijn de sluizen echt finaal open gegaan hoor. Het is zo raar. Voel me nog niet zwanger en het is heel onwerkelijk, maar die + liegt er niet om. Rossiaman hebben echt heel lang wakker gelegen, maar die ligt nu toch weer lekker te pitten. We worden papa en mama!!!

Floor, ik hoop dat dit ook een opsteker voor jou is. De aanhouder wint echt en je bent echt nu ook aan de beurt. Even een dikke voor jou, want weet dat dit nieuws je raakt.
Zo daar ben ik nog even. Rossia, dat de sluizen helemaal open zijn kan ik me voorstellen. Wat een prachtig prachtig nieuws. En het is je zó gegund.... Had je zelf het vermoeden dat het een + zou zijn, of had je er werkelijk geen voorgevoel o.i.d. bij?? Ga je het nu ook meteen aan ouders vertellen?

(De scene hier vanmorgen: voor de voeding loop ik, om 7 uur, naar beneden of er al nieuws is. Geen netwerk. AARGH!! Foeterfoeter. Dan maar eerst deel 1 vd voeding en het dan nog eens proberen. Mich-man ligt nog in bed. Toen ik na jouw goede nieuws naar boven liep voor deel 2 vd voeding, mompelde hij vanuit zijn half slaap: 'en.... is dingetje van het forum zwanger?' Vond het zo lief dat hij dat onthouden had. Hoe bedoel je, we leven hier met je mee?? )

En ja, dan inderdaad ook een hele hele dikke knuffel voor Floortje. Want hoe dan ook zal het voor jou naar voelen, ook al zul je dit Rossia j(ou kennende) zeker van harte gunnen. Ik hoop zo dat die hele verrekte onderste tabel snel opgeheven kan worden - om dan over een poosje weer opnieuw gevuld te worden door o.a. Angel, Teddy en Ellein voor de tweede ronde Meid, hou moed, zoals Ellein zei: let's save the best for last - kom jij nou maar op met die forum-twins!!
Hier ben ik ook nog eventjes... Ik kan volkomen begrijpen hoe onwerkelijk het voor je moet zijn Rossia... Maar het is toch echt waar! Je wordt mama en Rossiaman wordt papa. Oh, wat fijn! Ik denk dat het wel onwerkelijk zal blijven tot de eerste echo. En die krijg je toch redelijk snel? Ik ben echt plaatsvervangend gelukkig!

Haha Michigan, ik had een beetje hetzelfde vanochtend. Na de voeding was Veraman de luier aan het verschonen en zei tegen mij dat ik nog lekker mijn bedje in kon duiken. Niet dus! Ik snelde naar beneden en las het goede nieuws. Ik hoorde hem boven al mompelen: waar is ze nu weer? Toen ik op de trap liep vroeg hij al: en???? is ze zwanger???

Grappig toch?

Ik wilde net ook al iets aan Floor schrijven. Floor, hup, in de achtervolging! Ik kan me voorstellen dat het even slikken zal zijn om jezelf als enige in de onderste tabel te zien staan. Al gun je het iedereen van harte, dat had je anderhalf jaar geleden niet verwacht.... Een hele dikke ! Nu gaan we met alle meiden enkel en alleen voor jou duimen. Dan moet het zeker goed komen.
JOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rossia, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Ik wist het, ik wist het!

*poetst even het beeldscherm tranenvrij*

Het is jullie zo zo zo ontzettend gegund! Jullie worden papa en mama, oh wat super zeg. Het kon ook haast niet missen natuurlijk........ Je wilt niet weten hoe blij ik voor jullie ben. Geniet lekker van deze bijzondere dag, lekker met een glaasje ranja .
En dan natuurlijjk voor Floor een hele hele hele dikke . Het moet voor jou zo ongelooflijk kut zijn om nog niet naar de tweede tabel te kunnen. Ik weet niet hoe je je voelt, maar ik kan me voorstellen dat het verre van fijn is, en dat nog vele malen erger. Maar verlies de moed niet! Als Rossia het kan dan moeten jullie het zeker kunnen volgens de cijfertjes!
Oh ja, goedemorgen iedereen op deze dag!
Ik word helemaal stil van jullie berichtjes. Jullie zijn zo lief!!!! Bedankt *en veegt net als Ellein het beeldscherm weer droog*. Dat wordt nog wat als ik het zo papa en mama ga vertellen.

En dan Mich-man en Vera-man, echt fanastisch. Die mannen van ons hebben ook wel wat te stellen he. Echt heel grappig.
ooh dat wordt dweilen als je papa en mama gaat vertellen dat ze opa en oma worden. Misschien kan ellein uk vast op de trein zetten.
Haha, uk is vandaag weer zo lief dat ik hem niet uitbesteed om te dweilen . Maar rossia jke mag hem wel een keertje lenen om te oefenen en dan kan hij dan meteen dweilen
Zit met telefoon van vriendlief in de tuin te typen nu. Ik wil straks ook een iphone . Maar rossia, veel pezier met het vertellen aan je ouders. Wa zullen ze blij zijn. Doe je sokjes in de boerenkool of gezamenlijk testen en de rest dan in appelsap of een zweefvliegtuigje met tekst erachter? Of zeg je het gewoon? Als je dat nog je keel uit kunt krijgen.....
Rossia, heb je de mail al gelezen? Felicitaties van Jobje!
Opa en Oma zijn ook door het dolle heen!! Nog wel een beetje terughoudend naar de magische grens van 3 maanden, maar ze zijn echt heel blij. Papa kreeg zelfs waterige oogjes...

We zaten aan de ontbijt tafel en toen zei ik dat we nog de champagne mistte om te vieren dat ze opa en oma worden. Ze hadden het niet helemaal door... Moest de test op tafel leggen om het duidelijk te maken hihi.

Wordt een heerlijke dag waar we lekker van gaan genieten. Ga nu even de mail van jobje lezen. Leuk!!

Ellein, zet uk maar een keer op de trein hoor. Dat komt dan helemaal goed
Oh ja, Vera, heb je veraman toch verteld dat je meeschrijft?
Wat superleuk Rossia! Zo bijzonder om je ouders zo blij en emotioneel te zien. Zijn jullie met jouw ouders dit weekend? En wanneer ga je het aan rossiamans ouders vertellen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA YES YES YES YES!!!!!

O Meid wat fantastisch zeg! Van harte gefeliciteerd!!!!! Ik zit ook met tranen in mijn ogen, wat een gewelig gaaf nieuws zeg!!

Geniet er van zou ik zo zeggen! Top top top!
Heel bijzonder inderdaad. We zitten bij mijn ouders op de camping. Ze hebben zo'n chalet achtig ding aan het water vlakbij arnhem. Het is hier heerlijk en zeker met dit weer.

Rossiamans moeder zit in Spanje, dus die bellen we later wel even en ik denk dat we op de terugweg naar huis even langs Rossiamans vader rijden. Ben ik toch nog samen zwanger met mijn schoonzus. Echt te gek is dit!!

Mamadeb, thanks!
Rossia, zit je aan mijn kant van Arnhem? Dan denk ik wel dat ik weet waar. Volgende keer een stukje later remmen en dan koffie bij mij!

Veel plezier bij rossiamans papa en een ook met het vertellen aan rossimans mama!
Lieve lieve Rossia gefeliciteerd!!!! Wat een geweldig nieuws.......Ook ik zit met tranen in mn ogen. Ik vind het zo ontzettend leuk en geweldig voor jullie. Jullie worden papa en mama en het is jullie vreselijk gegund! Wat heerlijk dat wij mogen gaan meegenieten van jouw zwangerschap met over 8 maanden een super lief jongetje of meisje. Geniet van deze mooie dag! Mede dankzij jouw mooie nieuws kan deze dag niet meer stuk!
Floortje een dikke knuffel voor jou, want kan me voorstellen dat het even moeilijk is! Maar ik weet zeker dat ook jij heel snel naar de bovenste tabel kan.

Ann jij ook van harte gefeliciteerd! Hoop dat je kan genieten en over een paar weekjes een mooie echo.

Wij vieren vandaag mini`s achste vermaanddag! Pffff het gaat me iets te snel! Maar ik geniet nog steeds zo ontzettend! Het is zo een lief mopje.....(ook al is ze vandaag een beetje een zeur). Mevrouw heeft her rollen helemaal onder de knie en vanmorgen troffen we haar in bed aan met hoofd aan voeteneinde op haar buik. Ze kan heel driftig worden als iets niet lukt of als ze haar zin niet krijgt, echt een tempramentvol dametje!

Lieve meiden zwaai en geniet van deze mooie dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven