Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie weer mee ? Hier weer verder over onze Dré

19-07-2021 20:01 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel vier alweer welkom allemaal !
Fauve schreef:
07-08-2021 04:11
In mijn ogen zegt dat al genoeg over de persoon zelf.
Inderdaad.
Rijksmuseum schreef:
07-08-2021 07:45
Terwijl zijn eigen vrouw in het ziekenhuis lag vanwege haar zwangerschap met complicaties.
Precies dat.
En maar weer vergeven.
Nou was Angela ook niet helemaal zuiver op de graad, want die is later veroordeeld voor witwassen, geloof ik, maar 't is een lekkere familie.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maleficent schreef:
06-08-2021 16:27
Hij betaalt er wel voor he. Dat ziet hij al als heel goed zorgen denk ik.
Want zijn vader deed niks meer voor de oudste 2 toen hij met Rachel was.
Dit, dat doet de vader van mijn kind niet eens. Die is nog minder vader dan die Hazes voor zijn kind.

Maar wat ik mij afvroeg over Sarah is dat zij het van haar vrienden ook niet moest hebben toentertijd dat ze de nieuwe vriendin van haar ex aanreed. Omdat zij persoonlijke app berichtjes hierover verspreidde en volgens mij ook naar die roddelgast.

Volgens mij heeft ze sowieso niet veel vriendinnen geloof ik afgaand op haar Instagram, zou ze daar afscheid van genomen hebben toen ze ging afkicken en zich alleen omringen met familie omdat dit veiliger voor haar is? Of heeft ze die vrienden gedumpt omdat ze haar verraden hebben?
Het lijkt mij ook vreselijk moeilijk om mensen onder ogen te komen van wie ik een geliefde heb doodgereden maar je zult je moeten vermannen en de familie onder ogen moeten komen.
Het lijkt erop alsof PK het voorval gewist heeft uit zijn leven en er niet meer aan herinnerd wil worden.
Erg voor die weduwe en haar zoon. Dan zie je inderdaad die kop overal verschijnen maar komt hij niet bij jou om te praten over dat vreselijke ongeluk.
Reficul schreef:
06-08-2021 16:24
Wel apart eigenlijk dat je de keuze hebt om niet voor je kind te zorgen. Je kunt er straffeloos zo bij weglopen.
Ja dat kan inderdaad en geloof mij dat is heel frustrerend. Je kan zo'n man misschien nog dwingen om alimentatie te betalen maar niet om tijd door te brengen met zijn kind.
koreana schreef:
06-08-2021 22:10
Dat dus.
Daarom ben ik ook zo gebrand op wat hij doet met A3.

Ik zie A2 alleen maar fuiven, feesten, beesten, vakantie vieren, vreten, de lolbroek uithangen en de verliefde puber.
Ik zie hem nergens enige verantwoording, laat staan een dagje uit met zijn zoontje, nemen.
Hij laat alles bij Monique liggen en neemt af en toe een dagje met A3 uit waarin hij het dan ook nog eens presteert om het jochie te plagen.
Ja dat viel mij ook zo op, vond ik echt zielig omdat je zag hoe onzeker die kleine was, is niet niks als pappa elke keer weer weggaat, terugkomt en weer weggaat. Hazes kopieert het gedrag van zijn vader, die deed ook alleen maar aan grappen en grollen over de rug van een ander.

Ik denk echt en ik vul nu natuurlijk heel erg in dat Mo ook liever niet hebt dat die kleine met zijn vader op pad gaat, dus laat staan een vakantie.
koreana schreef:
06-08-2021 13:49
Ik kan het bericht niet meer vinden, maar hij liep met een zak vol snuif en hij had zijn auto daar zelfs op aangepast. Moet even zoeken, hoe het precies zat.

Edit: https://www.ditjesendatjes.nl/zien-scho ... t-cocaine/
Zit je nou een artikel die als bron het Vivaforum heeft te quoten als bewijs dat een roddel op het Vivaforum klopt?

En wat ik me net ook ineens afvroeg: heb jij banden met die Charlotte Wijnen soms? Of ben je dat zelf?
Am Yisrael Chai!
Metallover schreef:
07-08-2021 02:57
Het is toch te erg voor woorden dat je nadat je iemand hebt doodgereden zèlf niet contact zoekt met de nabestaanden??
Het schijnt dat hij zich bij dat ene gesprek met de naastbestaande zich opstelde als een verwende en verveelde puber.

Ik had hem echt te lijf gegaan.

De vriendschap tussen de Kluiverts en Rachel begrijp ik wel zijn stuk voor stuk gewetenloze mensen.
Sjaantje37 schreef:
07-08-2021 10:20
Het schijnt dat hij zich bij dat ene gesprek met de naastbestaande zich opstelde als een verwende en verveelde puber.

De vriendschap tussen de Kluiverts en Rachel begrijp ik wel zijn stuk voor stuk gewetenloze mensen.
Zou dit wel echt zo zijn? Misschien voelde hij zich vreselijk opgelaten en beschaamtelijk en wist hij zich amper een houding te geven.
Het is natuurlijk afschuwelijk als je iemand hebt doodgereden maar de grootste straf lijkt mij om hier elke dag mee te moeten leven, met die wetenschap dat je iets vreselijks hebt gedaan dan zo onomkeerbaar is dat je het nooit meer goed kunt maken.

Ik denk dat je wel hulp zou mogen krijgen om met een nabestaande in gesprek te gaan. Het lijkt me echt, zonder iets goed te praten!, onwijs ingewikkeld .
Sjaantje37 schreef:
07-08-2021 10:11
Ja dat kan inderdaad en geloof mij dat is heel frustrerend. Je kan zo'n man misschien nog dwingen om alimentatie te betalen maar niet om tijd door te brengen met zijn kind.
Nou ik kon mijn ex zelfs niet eens dwingen alimentatie te betalen. Hij had een nihil stelling van de rechter. Maar dat hij er zwart bij verdiende wist de rechter niet.
fashionvictim schreef:
Zit je nou een artikel die als bron het Vivaforum heeft te quoten als bewijs dat een roddel op het Vivaforum klopt?

En wat ik me net ook ineens afvroeg: heb jij banden met die Charlotte Wijnen soms? Of ben je dat zelf?
Nee.
Nee.
Nee.
Op alle vragen.

Ik heb een reactie gegeven omdat ik ergens een klok had horen luiden en iemand vroeg mij hoe het zat. Ik leverde dus even de broze klepel.
Ik ken die hele Charlotte niet, ben haar ook niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ook als je niet van linkjes houdt, moet je deze echt even checken hoor. Derde stukje storie zingt Dré de pannen van het dak naast het bed van Saar.

Ipv goodmoRning zingt hij iets van goodmonnning.
En er wordt weer wild en ongecontroleerd gehost.
Dit had ik even nodig!!

https://instagram.com/stories/sarahvans ... hare_sheet
Billy_Mean schreef:
07-08-2021 10:53
Ook als je niet van linkjes houdt, moet je deze echt even checken hoor. Derde stukje storie zingt Dré de pannen van het dak naast het bed van Saar.

Dit had ik even nodig!!

:rofl: :HA:
Als hij nou niet een BN-er zou zijn, zou dit zangstukje toch gewoon lekker melig en schattig zijn? In het moment, zonder de hele achtergrond te weten, is het dat ook.

Jammer dat hij dit soort liedjes niet voor zijn zoontje zingt. Misschien doet hij het wel, maar daar wordt niets over gepost door hem.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
07-08-2021 11:01
Als hij nou niet een BN-er zou zijn, zou dit zangstukje toch gewoon lekker melig en schattig zijn? In het moment, zonder de hele achtergrond te weten, is het dat ook.

Jammer dat hij dit soort liedjes niet voor zijn zoontje zingt. Misschien doet hij het wel, maar daar wordt niets over gepost door hem.
Oh, absoluut en ik vind het ook grappig hoor.
Annapicobella schreef:
07-08-2021 11:01

Het is alleen niet de zang die je van een zanger mag verwachten. Wat ontzettend slecht zeg.
Am Yisrael Chai!
Misschien is dit wel puur toeval maar Monique post een filmpje waar ze boterhammen met drinken naar haar zoontje brengt en half uur later post Sarah filmpje hoe leuk A2 haar elke morgen wakker zingt

Ik denk trouwens dat het helemaal geen toeval is , zou me niets verbazen als Sarah zegt zing wat leuks voor me. Overal staat nl dat hij zijn zoon weinig lijkt te zien

Vermoeiend daar s’ochtends al mee bezig zijn. Ook vermoeiend om dat dan te analyseren en op het viva forum te schrijven :sun:
Billy_Mean schreef:
07-08-2021 10:53

Dit had ik even nodig!!

Ik heb het gezien en moest er spontaan van naar het toilet.
Ik vind dat hele gezin Kluivert niets aan. Wat doet hij tegenwoordig nog?
Mo reageert met “Zo fijn” op een post van Marco Borsato, waarin innige foto’s van hem en Leontine staan en waarbij Marco “lieve Tien” bedankt voor “de vakantie met het gezin waar onvergetelijke herinneringen” zijn gemaakt.

Hopelijk neemt Mo geen voorbeeld aan Leontine.
Ik kan me wel voorstellen dat Mo het mist om met haar eigen gezin op vakantie te zijn.

https://www.instagram.com/p/CSQ_j6ZD_p6 ... =copy_link
De toekomst is niet meer wat het was
Sjaantje37 schreef:

Volgens dat interview met die weduwe valt dat wel mee.
Hij had een goede klik met die zoon en in het begin van dat gesprek was hij inderdaad erg narrig en had hij een het is al zo lang geleden houding maar op een gegeven moment kwam hij los en werd het een prima gesprek.
Het nare was dat aan het eind van het gesprek beloftes zijn gedaan dat ze nog een paar keer zouden praten. Maar dat werd afgezegd, daarna kon hij toch niet etc etc
Er was dus eerst een hoop moeite gedaan om eindelijk te praten. Prima gesprek en daarna nooit meer wat gehoord.
Fauve schreef:
07-08-2021 11:21
Ik vind dat hele gezin Kluivert niets aan. Wat doet hij tegenwoordig nog?
Is hij geen trainer meer ergens?

En waar is Rossanna ook alweer ooit bekend mee geworden toen ze nog Lima heette? Dat kan ik natuurlijk zelf ook even googelen :lightbulb:
fashionvictim schreef:
07-08-2021 11:08
Het is alleen niet de zang die je van een zanger mag verwachten. Wat ontzettend slecht zeg.
Ja, dit dus. Het zou grappig zijn als het niet zo zou onthullen dat het een barslechte zanger is. En dan dat hi hi hi hi van Saar op de achtergrond. Die mensen leven voor de buitenwereld.

Valt me bij Dré vaak op dat hij langs iemand heen kijkt als hij daarmee op de foto staat. Of dat nu Saar is of Rachel. Hij doet dan een soort van coole James Dean look. Zelfs dat soort 'innige' momenten zijn kunstjes.
Billy_Mean schreef:
07-08-2021 11:26

En waar is Rossanna ook alweer ooit bekend mee geworden toen ze nog Lima heette? Dat kan ik natuurlijk zelf ook even googelen :lightbulb:
Ik ken Rosanna alleen van die hondenstichting (waar veel ophef over is/was?)
Billy_Mean schreef:
07-08-2021 11:26

Ik lees dat hij ergens rond 2010 zijn carriere stopte als professioneel voetballer. Hij heeft de trainersopleiding gevolgd en traint sindsdien teams, oa. NEC, FC Twente, maar ook bij PSG en Curacao.
Hij is volgens mij in Barcelona omdat Shane bij de jeugd van Barcelona zit.

Hier info over Rosanna en ook Angela: https://www.spelersvrouw.nl/rossana-lim ... -kluivert/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven