Poolse mannen [lege OP]

12-08-2021 15:49 51 berichten
Pool
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2021 16:03
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen heel goed schilderen en stucen, dat vind ik wel een pré.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik kende een Poolse man die een Nederlandse vriendin had. Hij bleek toen een kind verwerkt te hebben bij een Poolse vrouw.

De conclusie uit dit verhaal is dat Poolse mannen alleen kinderen kunnen krijgen als de vrouw ook Pools is.
Emboldened by the flame of ambition
Skadí schreef:
13-08-2021 09:04
Ik kende een Poolse man die een Nederlandse vriendin had. Hij bleek toen een kind verwerkt te hebben bij een Poolse vrouw.

De conclusie uit dit verhaal is dat Poolse mannen alleen kinderen kunnen krijgen als de vrouw ook Pools is.
Hoe verwerk je een kind?
ambra schreef:
13-08-2021 09:07
Hoe verwerk je een kind?
Geen idee, het klinkt illegaal,maar in Polen is het misschien heel gebruikelijk.
ambra schreef:
Hoe verwerk je een kind?
Hahahaha goeiemorgen! Geen idee eigenlijk. Misschien met plastic?
Emboldened by the flame of ambition
Ze spreken pools ook. Dat vind ik altijd wel een dingetje.
ambra schreef:
Hoe verwerk je een kind?
Met wat groente in een ovenschotel?
Volgens mij is het wel een sportief volkje, ik zie ze veel in trainingsbroeken lopen
Ceder schreef:
13-08-2021 09:19
Met wat groente in een ovenschotel?

Hahaha
hikikomori schreef:
12-08-2021 16:47
Lekker generaliseren in 3, 2, 1......
Dat aftellen hoefde niet hoor, TO was al begonnen.
Maar loepen dus?

Dat lukt niet, TO met een andere nick een mooi verhaal gepost eerder?
FeeLucifer01 schreef:
13-08-2021 09:38
Maar loepen dus?

Dat lukt niet, TO met een andere nick een mooi verhaal gepost eerder?
relaties/tips-en-advies-gevraagd-voor-d ... #p33193994
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Heb je hem al geholpen met die financiële transactie?
Mijn broer is met een Poolse vrouw getrouwd. En ik zie hem langzaam maar zeker in de " standaard " Pool veranderen.
Trainingsbroeken. Veel, heel veel drinken. Elke dag is in Polen een feestdag, naamdag, kinderdag, je verzint het niet
En elke feestdag is weer een reden voor een tafel vol met eten en drank.
Kinderen zijn héél belangrijk voor ze, die lopen al op jonge leeftijd met een smartphone in hun handen en er zijn weinig grenzen, laat het bed in enz. Ik kijk met mijn Hollandse nuchterheid af en toe met grote verbazing naar het gezin van mijn broer en hoe het daar eraan toe gaat.
Maar zie uit de berichten ook op Facebook als ze weer eens een maand in Polen zijn dat dat dus echt ook de manier van leven is.
Dat moet je willen.

En als hij dáár al kinderen heeft dan zal hij nooit naar Nederland verhuizen verwacht ik.
Verder nog naar aanleiding van je vorige topic: ga idd in een hotel, geef geen geld en spreek op openbare plaatsen af. Maar dat zou ik ook bij een Nederlandse man die je alleen van on line kent zeggen.
lientje69 schreef:
13-08-2021 10:04
Elke dag is in Polen een feestdag, naamdag, kinderdag, je verzint het niet
Kinderen zijn héél belangrijk voor ze, die lopen al op jonge leeftijd met een smartphone in hun handen en er zijn weinig grenzen, laat het bed in enz.
Dat lijkt mij persoonlijk wel heel gezellig!
jo12345 schreef:
13-08-2021 11:14
Dat lijkt mij persoonlijk wel heel gezellig!
Lijkt mij vooral duur.
De kinderen van mijn broer hebben dus al minimaal 5 dagen per jaar dat ze feestvieren en cadeaus krijgen. Hun naamdag ( heeft vaak met een bepaalde heilige te maken waar hun naam dan aan gekoppeld is), hun geboortedag dus echte verjaardag, kinderdag, sinterklaas en kerst. En dan nog dingen zoals eerste communie waarbij cadeaus van 500 euro héél normaal zijn.
Kind kreeg van een Poolse oom bijvoorbeeld een laptop van 500 euro voor de eerste communie waarbij ik dan als Nederlandse tante met een leesboek en een lullig zakje snoep aan kwam...
Maar goed dit is offtopic.
Maar wel om even wat inzicht te geven over Polen en hun inwoners.
Ze geven overigens ook weinig om hun uiterlijk, je kunt ze uittekenen in een joggingbroek/ trainingsbroek met t shirt en badslippers aan hun voeten. Zelfs in de winter.
Apollos_Belt schreef:
13-08-2021 00:23
Ik ken een Pool en die heet Jarik. Ik schrijf zijn naam vast fout dus alleen een relatie beginnen met een Pool als je zijn naam correct op kan schrijven.
Jarek ;-D

En o god ja, naamdag. Kinderdag was 1 juni meen ik me te herinneren.
lientje69 schreef:
13-08-2021 11:35
Lijkt mij vooral duur.
De kinderen van mijn broer hebben dus al minimaal 5 dagen per jaar dat ze feestvieren en cadeaus krijgen. Hun naamdag ( heeft vaak met een bepaalde heilige te maken waar hun naam dan aan gekoppeld is), hun geboortedag dus echte verjaardag, kinderdag, sinterklaas en kerst. En dan nog dingen zoals eerste communie waarbij cadeaus van 500 euro héél normaal zijn.
Kind kreeg van een Poolse oom bijvoorbeeld een laptop van 500 euro voor de eerste communie waarbij ik dan als Nederlandse tante met een leesboek en een lullig zakje snoep aan kwam...
Maar goed dit is offtopic.
Maar wel om even wat inzicht te geven over Polen en hun inwoners.
Ze geven overigens ook weinig om hun uiterlijk, je kunt ze uittekenen in een joggingbroek/ trainingsbroek met t shirt en badslippers aan hun voeten. Zelfs in de winter.
Nee hoor.
Wel bij de eerste en laatste zonnestralen van het jaar meteen een korte broek aan ;-D
JoyAnna schreef:
13-08-2021 11:47
Nee hoor.
Wel bij de eerste en laatste zonnestralen van het jaar meteen een korte broek aan ;-D
Als ik bij schoonzusje om de koffie ga , in de winter , loopt ze ook rustig in korte broek, versleten t shirt en op badslippers of blote voeten. Kinderen ook. Ik begin het dan spontaan koud te krijgen. Buiten is het dan 5 graden ofzo maar zij zeggen: binnen is het toch gewoon 21 graden? :proud:
lientje69 schreef:
13-08-2021 12:00
Als ik bij schoonzusje om de koffie ga , in de winter , loopt ze ook rustig in korte broek, versleten t shirt en op badslippers of blote voeten. Kinderen ook. Ik begin het dan spontaan koud te krijgen. Buiten is het dan 5 graden ofzo maar zij zeggen: binnen is het toch gewoon 21 graden? :proud:
Oh ja, verwarming op standje Aruba ;-D , anders is het 'Siberia' en inderdaad alsnog in korte broek binnen. De slippers zijn japonki :D
JoyAnna schreef:
13-08-2021 11:44
Jarek ;-D

En o god ja, naamdag. Kinderdag was 1 juni meen ik me te herinneren.
Oh god zie je wel.
Je kan hieruit opmaken dat ik niet met die man ben gaan daten.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Apollos_Belt schreef:
13-08-2021 00:23
Ik ken een Pool en die heet Jarik. Ik schrijf zijn naam vast fout dus alleen een relatie beginnen met een Pool als je zijn naam correct op kan schrijven.
Dat opschrijven is trouwens het grootste 'probleem' nog niet hoor, maar het uitspreken :O vind de taal wat dat betreft erg lastig.
Pools staat dan ook op de 3e plek qua moeilijkst te leren talen. Volgens wat Google bronnen. anderen zullen zeggen dat het niet klopt. Maar feit blijft dat het geen makkelijke taal is.

Ik ben zelf van Poolse komaf, maar ik spreek de taal niet. Ooit een cursus aan gewijd, laat maar zitten haha. :mrgreen:
lientje69 schreef:
13-08-2021 10:04
Mijn broer is met een Poolse vrouw getrouwd. En ik zie hem langzaam maar zeker in de " standaard " Pool veranderen.
Trainingsbroeken. Veel, heel veel drinken. Elke dag is in Polen een feestdag, naamdag, kinderdag, je verzint het niet
Kinderen zijn héél belangrijk voor ze, die lopen al op jonge leeftijd met een smartphone in hun handen en er zijn weinig grenzen, laat het bed in enz. Ik kijk met mijn Hollandse nuchterheid af en toe met grote verbazing naar het gezin van mijn broer en hoe het daar eraan toe gaat.
Maar zie uit de berichten ook op Facebook als ze weer eens een maand in Polen zijn dat dat dus echt ook de manier van leven is.
Dat moet je willen.
Als dochter van een Poolse kan ik dit alleen maar bevestigen. 23.00 was een prima bedtijd,voor doordeweeks dan, en ik kreeg cornflakes met vodka als ontbijt.

Poolse mannen, begin er niet aan. Tenzij je binnenkort graag wil verbouwen.
Gatonegro schreef:
14-08-2021 09:34
Als dochter van een Poolse kan ik dit alleen maar bevestigen. 23.00 was een prima bedtijd,voor doordeweeks dan, en ik kreeg cornflakes met vodka als ontbijt.

Poolse mannen, begin er niet aan. Tenzij je binnenkort graag wil verbouwen.
Grapje uiteraard neem ik aan. :ugeek:

TO hoezo geen serieuze reacties? Er zijn diverse serieuze reacties gegeven hoor! Zoals niet bij hem thuis afspreken maar op openbare plaats. En mijn reactie was ook serieus, dat is echt wat ik zie ( en hoor) van mijn broer en zijn schoonfamilie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven