Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
dinsdag 10 augustus 2021 om 09:24
Ik ben eraan begonnen maar vind het soms moeilijk om doorheen te komen. Daarom kijk ik af en toe. Het is op zich wel een leuke serie met dezelfde broers als in Undercover tweede seizoen.
dinsdag 10 augustus 2021 om 10:24
Mijn man keek het een keer mee en vond het een soort Bassie en Adriaan, zo knullig. Ik vond het wel oké maar niet tot het einde alles gezien. Trok het niet meer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 10 augustus 2021 om 10:29
Ik kom even Outer Banks aanraden. Misschien kenden jullie dat allang, maar ik heb het net ontdekt.
Komende week komt Downton Abbey op Netflix. Daar heb ik al veel over gehoord, maar het nog nooit gezien. Ik ben benieuwd. En ik kreeg een mail over Chair, een nieuwe serie met Sandra Oh. Lijkt me ook leuk.
Komende week komt Downton Abbey op Netflix. Daar heb ik al veel over gehoord, maar het nog nooit gezien. Ik ben benieuwd. En ik kreeg een mail over Chair, een nieuwe serie met Sandra Oh. Lijkt me ook leuk.
dinsdag 10 augustus 2021 om 11:36
Ik zou natuurlijk Outer Banks moeten uitproberen, want ken ik niet en Downton Abbey al wel gezien. Maar Downton Abbey is zo vreselijkKamilleT schreef: ↑10-08-2021 10:29Ik kom even Outer Banks aanraden. Misschien kenden jullie dat allang, maar ik heb het net ontdekt.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 10 augustus 2021 om 11:54
dinsdag 10 augustus 2021 om 13:53
Iemand een tip voor mij?
Ik zat Reign te kijken en hoefde nog maar 4 afleveringen. Gisteren was de serie voor het laatst op Netflix. Dus de laatste afgeleverden gedownload maar deze zijn dus niet te bekijken wegens “niet beschikbaar”.
Zo jammer, want vond de serie geweldig. Weet iemand of ik wellicht ergens anders de laatste afleveringen alsnog kan kijken?
Ik zat Reign te kijken en hoefde nog maar 4 afleveringen. Gisteren was de serie voor het laatst op Netflix. Dus de laatste afgeleverden gedownload maar deze zijn dus niet te bekijken wegens “niet beschikbaar”.
Zo jammer, want vond de serie geweldig. Weet iemand of ik wellicht ergens anders de laatste afleveringen alsnog kan kijken?

maandag 16 augustus 2021 om 10:01
Die is deze maand verwijderd.

maandag 16 augustus 2021 om 10:20

maandag 16 augustus 2021 om 10:25
Deze staat nog wel op NPOstart Plus
maandag 16 augustus 2021 om 15:00
maandag 16 augustus 2021 om 18:26
dinsdag 17 augustus 2021 om 11:36
Ik ben nu seizoen 2 van Control Z aan het kijken.
Is weer steengoed, maar behoorlijk heftig.
Vandaag ook weer nieuwe seizoenen van Keeping up with the Kardashians en The real housewives of Beverly Hills.
Is weer steengoed, maar behoorlijk heftig.
Vandaag ook weer nieuwe seizoenen van Keeping up with the Kardashians en The real housewives of Beverly Hills.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.