Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Zow, ff water gedronken en Minny voelt zich weer puik.

Gisteren was leuk!! Errug fijne meet was het weer

Heb alleen de hele avond gedacht dat iemand een ander persoon was dan hij bleek te zijn
Zo, best lekker zo'n extra dagje vrij

Kreeg zaterdag een brief van de belasting dat ik geld terugkreeg, jeeeeh, dus ben benieuwd wanneer. Met deze centjes zit het er wellicht toch in dat ik op zomervakantie naar Griekenland kan. Of Spanje. Of Italie. Of Portugal. Of Malta. Of....oke, ik ben er nog niet over uit
Jaaa, ik kreeg ook zo'n fijne brief zaterdag

het grootste deel moet op de spaarrekening, maar 1 deeltje mag ik "verkwisten". Maar waaraan, das een lastige keuze!

Een nieuwe BH is heel hard nodig, of de tuin opnieuw laten betegelen, of de felbegeerde DS voor Zoon, of, of, of. Lastig!
Die bh kan je toch sowieso wel halen, hoeft niet per se bijzonder duur te zijn natuurlijk.
quote:minny schreef op 01 juni 2009 @ 18:59:

Die bh kan je toch sowieso wel halen, hoeft niet per se bijzonder duur te zijn natuurlijk.

Met mijn cupmaat wel. Bij de goedkopere komen ze gewoon niet zo mooi uit

Daarbij vind ik die nooit lekker zitten.

Ik denk dat ik morgenochtend eens even de stad in ga
Goed zo, je mag ook wel eens wat voor jezelf halen hoor!
quote:minny schreef op 01 juni 2009 @ 21:08:

Goed zo, je mag ook wel eens wat voor jezelf halen hoor!En toch voel ik me dan altijd schuldig...
Niet doen, jij mag bent niet alleen mama, je bent ook gewoon nog mens. En je hebt af en toe gewoon recht op iets voor jezelf. Zoon komt echt niks tekort hoor, en een DS is niet bepaald een eerste levensbehoefte.
Eigenlijk vind ik een DS totaal overbodig en niet goed voor zijn ontwikkeling. Maar hij wil hem zooo graag.

Ik ga morgen toch echt voor een BH kijken, ik heb er nog eentje, en die is kapot aan het gaan.

O God, zit ik verdorie gewoon redenen te verzinnen om mezelf een BH te geven!
Jij gaat gewoon die BH halen en zoon wacht netjes op Sinterklaas, want zoiets is echt te duur om zomaar te krijgen, vooral op zijn leeftijd.
Eensch Min, maar dan voel ik me zo'n gemene moeder! Terwijl ik het idd belachelijk vind om zoiets zomaar te geven.

Maar als ik mezelf dan wel zoiets duurs geef, dan knaagt het toch
Waarom? Daar werk je toch ook voor? En als zoon later groot is en werkt dan kan hij zichzelf ook trakteren op dure presentjes. Bovendien is dit gewoon iets dat je nodig hebt. Gewoon doen dus.
Meurning!

Het lange weekend is voorbij! Vandaag nog een vrije dag maar ik moet strakjes even naar t werk dus dat telt niet haha.

T was supergezellig bij Mamz op de kemping en die kids van haar zijn te ondeugend om los te lopen, maar vooral erg leuk!
Pfffff, kan iemand hier even 20 wasmanden met was komen wegvouwen?
Ik heb het idee dat je niet van alle kanten aanbod gaat krijgen Floor

Goedemiddag allemaal! Het is weer koffie en sigaretten vandaag. Maar heb ff pauze genomen om eens diep mijn zonden te overdenken. Kuch
Zonden Min? Ik ben zondeloos

Wil je op de biecht?
Ghe, misschien een andere keer
Zondeloos...met je 17%...
quote:minny schreef op 02 juni 2009 @ 15:55:

Zondeloos...met je 17%...

Godverdorie, het was te proberen hè

Maar inmiddels ben ik toch wel maagd? Of telt een vluggertje als seks? (vind ik nl niet!)
schop mij naar de winkel...

dat weekend was echt niet goed voor cour... ben er nog steeds zo duf als wat van....
Ja Cour, jij bent jong, dus ik vind dat echt niet kunnen hoor!

*SCHOP*
Nah Cour, watje! Ik ben daarna nog uitgeweest tot half 7 en heb vandaag weer gewerkt. Dus huppakee van je ass af en naar die winkel toe!

Zoiets?

Ja Ivy, een vluggertje telt ook! En zeker als je hebt verzaakt mij erover te vertellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven