Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@xasi: En? Al bloed gespot?
@Yaelle: jij hebt altijd van die prachtige uitdrukkingen! Die van dat jongetje was ik alweer vergeten...

Ohja, half NL weet al dat het een meisje is. We schreeuwen het van de daken!!
@ Akka, een meisje, wat leuk!! En helemaal gezond!!

@ Ugg en Maris, ik voel me voor de rest, gelukkig, goed! Af en toe wat licht in mijn hoofd, maar daar hoor je me niet over klagen :-)

En af en toe buikpijn en pijn in mijn borsten, maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Ik ben wel erg benieuwd vrijdag... ik hoop ook zo erg dat het hartje klopt. volgens de symtomen van mijn lichaam lijkt me dat het allemaal wel goed is. Maar eerst wachten tot vrijdag totdat ik verder kan juichen. Het lichaam geeft nl wel eens meer signalen af, terwijl er geen bal van klopt...
Springt je ei trouwens al Yaelle?

Jij merkt dus ook dat je tijdens je eisprong meer zin hebt? toch goed gemaakt he, menselijk lichaam!

Have fun!
@Akka: Dan kan de andere helft er ook nog wel bij
quote:yaelle2 schreef op 02 juni 2009 @ 14:36:

@Akka: Dan kan de andere helft er ook nog wel bij Inderdaad! Ga jij ook ff op het dak staan dan, dan hoort men het daar ook.
Uggie: voor je tabelletje: a.s. maandag mag ik weer naar de VK. Of ik niet te dik wordt enzo
Joepie, jurk is binnen!

Ik had laatst een mega-mooie jurk besteld op Internet en hij wordt net bezorgd. Mijn dag kan echt niet meer stuk!

Ik moet trouwens wel werken....das minder.

Voor de zwangeren: Isabellaoliver.com heeft écht mooie zwangerschapskleding. Niet goedkoop helaas.... Verstop je creditcard maar!

Ze hebben trouwens ook 'normale' kleding.
nee nog niks. maar wel veel last van rug dus denk het wel vandaag of morgen te worden. (alhoewel ik zondag en maandag ook al dacht dat ik dan ongesteld zou worden aan de pijn gezien, maar goed)

Ik lijk ook wel 1 of andere puber, zit helemaal onder de pukkels!! is echt NIET leuk!
Als je pukkels hebt, wordt het vast een meisje!

Of heb je altijd pukkels als je ongesteld moet worden Xasi?
nee juist niet!!! arghhhh naja wel zo her en der eentje of twee. maar niet overal!!! lelijk!!!

Weetje ik dacht ook altijd dat ik een meisje wilde. Maar nu ben ik helemaal van de jongetjes!! haha Dus denk dat ik hoe dan ook heel heel blij zou zijn! (das wel handig hé)

hoop wel snel ongesteld te worden, want mn borsten zijn toch zo gigantische pijnlijk dat het niet meer grappig is!
@Xasi: Pukkels zijn kut! Als ik niet zoveel rimpels zou hebben zou ik ongeveer 13 worden geschat op het moment. GRRRR

@Jowellie: Ik hoop dat alles goed is vrijdag! Duim voor jullie! Hoop dat jullie een mooi hartslagje te horen krijgen!

@Akka: Ei springt dit weekend volgens mijn eigen telling. Nu een afwachten wat de testen zeggen. Mijn buikpijn zegt iig dat er het e.a. in aantocht is.

Menselijk lichaam zit mooi in elkaar inderdaad! Maar waarom heb ik dan wel zin tijdens mijn eisprong maar doet sexen eigenlijk te pijn.... Mijn lichaam heeft het dan toch niet helemaal goed begrepen denk ik!

Komt weer geen zak van werken terecht vandaag....Zucht....
akka jij hebt echt allemaal mooie kleren he! Dat heb je hier (bijna) niet voor zwangere..... Mijn plan was dan allemaal stretch shirts die beetje lang zijn, super groot te kopen en als tuniek te gaan dragen

hahaha
Heb je pijn tijdens sex Yaelle? Das niet de bedoeling

Vervelend zeg!

@Xasi: misschien is het dan toch raak deze maand! Ik duim voor jou!

Die schimmel van jou trouwens he, die was toch spontaan over gegaan? Want das bij mij nog niet gelukt, loop er alweer 2 weken mee rond..... AU! JEUK! (D.w.z al 2 weken geen sex!)
nee yaelle je lichaam heeft het niet goed begrepen!! Ik ken dat!!
ja helemaal spontaan!!!!!!!

zooooooooooooooo BLIJ mee! door heel veel vitamintjes te nemen en zure drankjes als cranberry juice en sinasappelsap en er af te blijven!!!

En veel rokjes dragen met grote katoenen onderbroeken
Ik ben volgens mij wel een beetje shopverslaafd ja.... én sinds zwanger helemaal!

Kun je op paradijs helemaal geen positiekleding kopen? En via internet?

Ik houd echt heel veel van mooie jurkjes enzo. Normaal ook van de hoge hakken, maar dat werkt nu niet meer. Gisteren maar een nieuw paar Birkenstocks aangeschafd.... sexy!
hey akka nu we het toch over de intieme dingen hebben

Sexleven is die er helemaal aan gegaan of valt het wel mee??

haha heb dat ook al ergens anders gevraagd. Maar begreep van vriendin dat ze de gehele (ja alle 9 maanden) zwangerschap GEEN sex heeft gehad.......dat lijkt me toch echt niks hoor...
Ik ben nu ook katoenen onderbroeken aan gaan schaffen... het wordt voorlopig alleen maar erger. #@#@% Grrrrr

Werkt cranberrysap trouwens? Want dat drink ik heel vaak!

rechtsdraaiende yoghurt schijnt ook te werken.

En volgens mijn oma moet ik gewoon een tampon met yoghurt indoen (!) maar dat doe ik toch maar niet.
Jullie mogen alles weten hoor

Sexleven was de eerste 2-3 maanden helemaal niks, ik was veel te misselijk. Later werd het juist weer erg goed, ik kan je vertellen dat zwangere vrouwen erg veel zin hebben!

Alleen die schimmel gooit nu weer roet in het eten. Manlief is er ook niet zo blij mee.... gelukkig ben ik best goed met mijn mond (of is dat meer dan je wilde weten?)
birkenstocks zitten wel lekker.

Je hebt het wel hier, maar heel minimaal en daardoor heeeeeeel duur! maar idd op internet bestellen kan wel, maar dan moet ik het door fam hiernaar toe laten sturen, dus als het dan niet goed is, kan ik het niet meer terug sturen........

Maar was ook echt niet van plan om als een hobbenzak door het leven te gaan.

We hebben wel een prenatal hier, maar weet niet of ze leuke (lees enigszins hippe) kleren hebben.
Birkenstocks zitten zeker lekker! Ik heb al een paar versleten. Nu witte gekocht.

In NL is de Prenatal best ok. Niet heel hip, wel erg betaalbaar, goed voor de basics zeg maar.
Dat groene jurkje dat ik op de foto aan heb is trouwens van Prenatal, ben ik superblij mee! En was maar ¤ 25,-!!
haha ok gelukkig je hebt me gerust gesteld! (goed de kaakjes trainen he, je wilt niet verkrampen!)

ja hoorde het ook van de yoghurt, maar dat ging me echt te ver! (bekende die arts is vertelde me ook dat het onzin is, dus voor het gemak maar volledig op haar vertrouwd)

dus dat wordt naar de HA akka! en met de beentjes wijt! haha nee hoor, als je de symptomen beschrijft krijg je zo een receptje!
o echt? nou dat zag er super leuk uit, ok enigszins gerustgesteld.....oja nu nog zwanger worden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven