Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@Akka: Als we toch zo in detail gaan treden....

Bij sommige standjes heb ik wel pijn tijdens mijn eisprong als we aan het sexen zijn. Best wel kut dus....

Kan de stemming aardig verpesten....GRRRRR......

Erg leuk ook voor mijn liefje die no go area's.....NOT!
@xasi: 9 maanden geen sex.....Pffff.... dat is wel heel lang.

Ik heb ook een vriendinnetje die tijdens haar zwangerschap geen sex heeft gehad. Afzien..... No sex, no boose....Pfffff....
no sex no boose no live

haha

vandaar dat al die zwangere vrouwen zo chagrijnig zijn

haha

en de hormonen maar de schuld geven....
grapje natuurlijk he zwangere vrouwen onder ons.......

.....ik zou het niet durven te beweren (met al die rond vliegende hormonen...
Tja, en voor je het weet behoor jezelf ook tot die vrouwen!
@ugg: balen, toch ongesteld geworden. maar wel heel fijn dat je zo regelmatig bent. geeft veel hoop voor de volgende maand!

@akka: een meisje!!!!! en dus lekker actief! geweldig!

@mundy: wat fijn dat iedereen zo lief reageerde!

@yaelle: fijn dat je een paar dagen even geen buikpijn had. maar nu rond je eisprong toch weer veel pijn. heerlijk toch een jeugdig uiterlijk?!

@maris: ik snap dat je bang blijft dat er toch iets mis gaat. maar probeer positief te blijven!

@xasi: jouw klachten lijken precies op de mijne. ik denk al dagen dat het er echt aan komt. menstruatiebuikpijn, pijn in mijn onderrug, pukkels (vreselijk!), grote borsten (passen bijna niet meer in mijn bh, 's avond blij als ze bevrijd worden) maar het zet niet door. gelukkig doen mijn borsten niet al te veel pijn. ik hoop ook maar dat ik snel ongesteld wordt.
quote:xasi schreef op 02 juni 2009 @ 15:16:

grapje natuurlijk he zwangere vrouwen onder ons.......

.....ik zou het niet durven te beweren (met al die rond vliegende hormonen...

Zwangere vrouwen zijn nooit chaggerijnig!!! LOL

Wel dus... ik merk dat ik beheurlijk snel op mijn teentje getrapt ben!

Mijn lief is ook al zo lichtgeraakt... af en toe kan het hier dus heel gezellig zijn!
Of niet Coco....

Moet trouwens wel lachen om jouw borsten die 's avonds bevrijd worden...

@Xasi: idd de HA schrijft zo een receppie voor. Alleen kunnen die #@#@#%daar niet eens faxen, want zit al sinds donderdag op dat receppie te wachten! En dat gaat allemaal ten koste van mijn seksleven! Ik ga hem sue-en!
Ik word er G*%$@# weer steeds afgeknalt! Wat is er toch aan de hand met de Viva site!
Ik heb dat ook nog steeds regelmatig. Heeeeel irritant!!!
heb van google een ander soort internet Explorer gedownload en sindsdien word ik er niet meer van afgefl.....

coco ken je bevrijdingsgevoel!!
t heet google chrome
@Coco, ff snel, jij moest toch al afgelopen vrijdag ongesteld worden?? Zou je er niet eens een testje tegenaan gooien?
akka ik heb dat sowieso elke maand I LOVE PMS!!

dus ken de gezelligheid....vriendlief ook.....

denk dat ie diep van binnen al bang is voor zwangere xasi
@ Mundy: Heb ff eea voor je opgezocht: vanaf 24 weken gaat het gehoor zich goed ontwikkelen en vooral zware geluiden (stem van papa!) dringt goed door. Hele harde en zware geluiden kunnen stress veroorzaken bij baby. (concerten worden genoemd, net als dichtslaande deuren en vuurwerk) Voorlopig kun je dus gewoon je gang gaan
Heb je al getest Coco? Of wacht je nog even? Jij bent heel onregelmatig toch?

Wel spannend!
@ugg en akka: testen wacht ik nog maar even mee. is voor mij geen nieuws een cyclus van 35 dagen. heb ze zelfs nog langer gehad. voel wel wat menstruatieklachten, maar dat heb ik al dagen. als het er over een week nog niet is, zal ik er een testje tegen aan gooien. maar ik vrees dat het deze maand geen cheerpoppetje word voor mij. maar deze maand ga ik er weer vol tegenaan!!!
Ha meiden,

bij iedere poging tot scrollen en bijlezen word ik eraf gegooid, dus veel verder dan het nieuws dat Akka een meisje krijgt (leuk leuk leuk! is al voldoende nieuws hoor!) kom ik niet.

Maar Akka, welkom bij de meidenclub!

Ik had vandaag ook mijn 20 weken echo - deed best pijn, dat geduw op mijn buik - maar het zag er allemaal goed uit en leek ook nog steeds op een meisje...

Ik ga gauw, voor ik weer verdwijn!
Ik duim voor je Coco!

@Muca: nog steeds een meisje dus

Deed het veel pijn? Bij mij ook pijnlijk... wil niet kleinzerig lijken, maar dat geduw was echt niet prettig. Vraag me ook af of MiniKiki het wel prettig vond. Gelukkig was alles goed, dat dat gedus was wel ergens goed voor.

Heb je al veel roze spul in huis gehaald? Ik ben zelf helemaal niet van roze, maar voor ons babymeisje vind ik het toch wel leuk. (en rood! Dat vind ik helemaal gaaf)

'Mocht' van mezelf vanmiddag één ding kopen en heb een rode met wit gestippelde wikkeldoek gekocht (aan de binnenkant roze, helemaal leuk) Zo schattig!
Hoi meiden, heb vanmiddag tussendoor alles gezelen, maar heb niet alles onthouden. Als ik vergeet op iemand te reageren; sorry!

@muca; fijn dat alles goed en gezond is!! Maar waarom ging ze duwen? Is dat om te kijken of je placenta aan de voor- of achterkant ligt?

@akka; op hyves al gedaan natuurlijk, maar nogmaals gefeliciteerd met een meisje! superleuk! Tot nu toe alleen maar meisjes in ons cluppie!

@Yaelle; lekker een paar dagen gehad zonder buikpijn, maar wat vervelend dat het weer terug is ! Hopelijk helpen je ovu-testen en heb je volgende maand een goede soort 'buikpijn'

@ugg; wat jammer dat je ongesteld bent geworden.. ik had er nog zo'n gevoel bij dat het bij jou weleens raak zou kunenn zijn.,..,

@xasi; nog steeds spannend bij jou! Ook wel verdacht, ineens puistjes en normaal niet... hmmm ik ben heel benieuwd! Zal duimen voor je!

@maris; balen dat je zo rottig voelt soms. Ik hoop echt dat je donderdag wat rust vindt en dat het je helpt de komende tijd.

Wanneer ga je het aan je familie vertellen? Misschien helpt het je als je onzekerheden met hen kan delen? Of maakt dat de druk voor jou juist groter als iedereeen zo blij is?

@coco; ook spannend voor jou! Misschien wel verstandig om nog even te wachten met testen tot je over je langste cyclus heenzit qua dagen... Ik blijf voor je hopen!

@all; vandaag aangegeven bij de makelaar dat we het huis willen kopen! Nu is hij het koopcontract in orde aan het maken en wordt het menens!! hihi Hij gaf aan dat er binnen 2 wkn al 21 huizen zijn verkocht (met ons erbij).. nog een stuk of 10 en dan gaan ze zeker beginnen met bouwen.. Als het in dit tempo doorgaat, maak ik me geen zorgen! Ze gaan pas in oktober starten, dus moet nog even geduld hebben!
o ja en gezelen is natuurlijk gelezen... ik ben altijd te ongeduldig met typen.. Als het geen officieel document is, ben ik nooit zo netjes met dit soort dingen.. Sorry!
Ik zag het niet eens FM

Ps. Waar is iedereen?

In bed? Op weg naar werk? Ik moet nu ook de deur uit, maar ben zooo misselijkheid! Bleh
Goedemorgen,

Ik ben er gewoon hoor! Ik ben alleen een uurtje later begonnen vandaag...

@ Akka, balen dat je zo misselijk bent

@ Coco, spannend! Ik zal voor je duimen!

@ FM, nu wordt het zeker menens, maar ook wel weer heel erg leuk!

Hoe gaat het met Maris en Mandy? Nog klachten?
Wat sex betreft, sinds ik weet dat ik zwanger ben, hebben we 1x sex gehad. Vriendlief durfde eerst niet, hij was bang dat het mis zou gaan als we echt sex zouden hebben. Ik heb hem er van overtuigd dat dat echt geen kwaad kan en toen we eenmaal bezig waren, was hij de angst ook snel kwijt, hahaha!
Wat klachten betreft, gisteravond waren mijn tepels opeens heel gevoelig. Had ik nog niet eerder gehad, het voelde zelfs niet fijn, dat mijn t-shirt er overheen viel. Maar mijn vriend zei gelijk oh gelukkig, dat is een goed teken! Die vind het maar niks, dat ik totaal geen klachten heb geloof ik, dan blijft het toch wat onwerkelijk.

Ik begin nu trouwens ineens te piekeren over hoe het allemaal straks moet als het kindje er is. Met werk, kinderopvang e.d. Ik wil eigenlijk een dag minde gaan werken, maar dat betekent wel minder loon, terwijl je hogere kosten krijgt. En misschien mag ik wel niet eens minder werken. En wat als de baby ziek wordt? Ik ben zo bang dat ik alles verkeerd ga doen... Ik ben al 33 maar heb nog steeds het idee dat ik niet volwassen genoeg ben om een kind op te voeden. Het lijkt bij anderen allemaal zo natuurlijk te gaan, maar ik kan me niet voorstellen, dat dat bij mij ook zo is. Ik heb nooit echt moedergevoelens gehad.

Zitten jullie hier ook over in of ben ik de enige die me druk maakt om dingen die nog maanden gaan duren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven