Dilemma's / Twijfels

05-09-2021 23:08 17 berichten
Ik heb reeds enkele jaren een relatie. Ik ga even een situatie schetsen die zich op het werk heeft voortgedaan. Een +- 10 jaar jongere vrouwelijke collega had een beginnende relatie met een andere collega , echter geraakte dit een beetje bekoeld en een beetje later merkte ik dat deze collega gevoelens had voor mij (echt wel veel gevoelens en zelfs sprake van verliefdheid , we belden mekaar dagelijks stiekem uren lang en heel de dag stuurden we berichtjes maar is er geen sprake geweest van fysiek contact). Ze heeft echt heel veel moeite voor mij gedaan en heel veel tijd in mij gestoken en me echt geholpen met alles (zelfs een slechte periode in mijn eigen relatie) . Echter besef ik ook dat ik haar te lang heb laten wachten en heel veel pijn heb gedaan door niet snel genoeg voor haar te kiezen. Ik weet dat als ik toen voor haar was gegaan ik bij haar was geweest maar het heeft allemaal te lang geduurd waardoor ze nu terug beginnend samen (maximum een dag of 6-7..) is met de collega waarbij ze eerst was(deze collega is minstens even slecht voor haar geweest dan mijzelf in mijn ogen ..) Ik weet zeker dat ik haar heel hard mis nu en dat ik ze terug wil(ondanks dat ik mijn eigen partner moeilijk definitief kan loslaten ook al zijn de liefdegevoelens niet wat ze ooit geweest zijn en ik weet niet of dit terug kan komen). Ik weet ook dat ik met dit ander meisje echt een klik had en dat we echt verliefd op elkaar waren maar besef ook dat het langs haar kant misschien definitief over is ( al betwijfel ik dit ). Ik merk dat ik haar social media heel hard in het oog houd en ik weet dat dat niet helpt uiteraard .. ik gun dit meisje echt wel het beste maar weet niet goed wat te doen .. ik wil gewoon aan mezelf werken(sporten enzo) en afwachten wat het tussen hen word en als het zou mislopen en ik ben nog steeds niet gelukkig in mijn eigen relatie dan zou ik wel voor haar willen gaan .. ik ben nog in de fase dat ik nogal emotioneel ben en haar constant berichten wil sturen maar ik besef ook dat dit averechts werkt .. ik weet ook dat het allemaal wel mijn eigen domme fout is ik had gewoon een keuze moeten maken .. enige tips ?
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat voor baan? Temptation Werkvloer? Is dit het nieuwe flex-seksen?
En wat vind je vriendin ervan?
Gun je eigen vriendin een leukere man.
Maak je eigen relatie uit. Je bent echt een eikel als je je huidige partner nog effe achter de hand houdt terwijl je wacht op die collega.
Jouw huidige partner verdient beter.

Daarnaast, hoeveel gekloot geeft het om een relatie met een collega te hebben? Op veel werkplekken mag dit niet en als t uiteindelijk niet werkt, zit je je hele werkdag tegen je ex aan te kijken... Lijkt me leuk #not
Eerst nieuwe schoenen voordat je de oude weggooit ?

Wat een afkeurenswaardig gedrag is dit.
Niet geschoten is altijd mis
Laat je bericht aan je vriendin lezen.
Aan jezelf werken is niet sporten. Dat is therapie voor hoe je omgaat met anderen en jezelf.

Hoe zou jij je voelen als je partner zulk contact met een ander heeft.

Je gevoelens zullen nooit beter worden als je t buiten de deur zoekt want dan is je focus al op een heel ander vlak waar je partner niet bewust van is
where ever you go, go with your heart
1. Maak het uit met je huidige vriendin. Zij verdient een vent die niet ondertussen verliefd is op een collega en daarmee loopt aan te pappen. Zij verdient iemand die niet achter haar rug om met een andere vrouw flirt. Zij verdient iemand die voor haar kiest en niet iemand die alleen maar bij haar blijft omdat nieuwe liefde niet meer beschikbaar is.

2. Ga niet zitten wachten op collega. Voor collega geldt namelijk ook dat zij beter verdient. Zij verdient iemand die voor haar gaat en haar niet aan het lijntje houdt. Zij verdient iemand die niet van 2 walletjes wil eten.

3. Aan jezelf werken is niet gaan sporten. In jouw geval kan je beter aan jezelf werken door je gedrag aan te pakken en je af te vragen waarom je in hemelsnaam zo een smerig spel aan het spelen bent. Je beseffen dat wat je nu doet echt walgelijk is en dat aanpakken, dát is aan jezelf werken. Dan ben je ooit in een volgende relatie (met iemand anders dan huidige vriendin en collega) misschien wel een goede, betrouwbare en eerlijke partner.
Intie schreef:
06-09-2021 09:14
1. Maak het uit met je huidige vriendin. Zij verdient een vent die niet ondertussen verliefd is op een collega en daarmee loopt aan te pappen. Zij verdient iemand die niet achter haar rug om met een andere vrouw flirt. Zij verdient iemand die voor haar kiest en niet iemand die alleen maar bij haar blijft omdat nieuwe liefde niet meer beschikbaar is.

2. Ga niet zitten wachten op collega. Voor collega geldt namelijk ook dat zij beter verdient. Zij verdient iemand die voor haar gaat en haar niet aan het lijntje houdt. Zij verdient iemand die niet van 2 walletjes wil eten.

3. Aan jezelf werken is niet gaan sporten. In jouw geval kan je beter aan jezelf werken door je gedrag aan te pakken en je af te vragen waarom je in hemelsnaam zo een smerig spel aan het spelen bent. Je beseffen dat wat je nu doet echt walgelijk is en dat aanpakken, dát is aan jezelf werken. Dan ben je ooit in een volgende relatie (met iemand anders dan huidige vriendin en collega) misschien wel een goede, betrouwbare en eerlijke partner.
500% dit!!!!
Ik weet niet hoe oud je bent maar het getuigt niet van grote emotionele volwassenheid dat je jouw huidige partner (en kinderen?) niet iemand gunt die wel compleet voor haar (hen) gaat.
En om dat te toppen had je je dit berichtje kunnen sparen want natuurlijk vinden de viva's dat je je egoïst opstelt in deze situatie want dat doe je ook!

En dat je het steeds over dat "meisje" hebt, alsof ze twee staartjes en een teddybeer draagt, brr
Wat ben jij een lul!
Intie schreef:
06-09-2021 09:14

Dit dus. En hoe oud ben je? Je klinkt als een puber, maar als je al enige jaren een relatie hebt ben ik bang dat je een stuk ouder bent.
Wat een treurigheid dit, mijn God.
Slap verhaal, rare werkplek
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind dit gedrag echt heel slap. Je huidige relatie kun je sowieso het beste zo snel mogelijk verbreken en niet laten afhangen van eventuele beschikbaarheid van je object van verlangen. Dit is namelijk niet eerlijk ten opzichte van je huidige partner en je houdt jezelf er ook nog eens compleet mee voor de gek. Dat gedoe met die collega lijkt mij ook enkel voor een hoop drama te zorgen. Als je die collega niet kunt loslaten, kun je beter ook een andere baan zoeken en helemaal opnieuw beginnen.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Kneuske! :monkey: :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven